Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
מחזק.

 

לאמא שלי קניתי לפני כשנה (BF) את ה-m2 mini' והיא מבוגרת מחמך בחצי דור או דור (היתה אז בת 86). גם לבן הצעיר שלי רכשתי לפני כשנה מכשיר דומה (חייל, רציתי מכשיר זול). עושה את העבודה היטב. אפילו יש אפשרות מובנה להחלפה לממשק "מבוגרים" עם אייקונים גדולים.

 

חו מזה, מספיק להתיחס לבני 60, ואפילו 70, כמאותגרים. קודם כל, אתה מעליב אותי יחד עם עוד כמה חברי פורום בני אותה קבוצת גיל. אבל ברצינות - אם אין בעיה רפואית של ליקוי ראיה או תנועה צפה לכך שהבחור ישתלט על העסק מהר מאד.

 

חלילה, לא התכוונתי לרמוז שאנשים בגיל הזה מאותגרים. אני מדבר ספציפית על אדם נטול חוש טכנולוגי באופן מוחלט. גם להבריג בורג בקושי יודע. בחיים לא ביקש טלפון חכם אבל אשתי רוצה לפנק אותו במתנה. מה הוא כבר יעשה איתו חוץ מלדבר קצת בסקייפ עם הנכדים, לצלם תמונה או לראות הודעות בוואטצאפ.

אתמול רכשנו את הטלפון המדובר עכשיו נשאר לקנות לו כיסוי דמוי ספר כמו שביקש.

פורסם
יכול להיות שהבעיה במכשיר עצמו?

 

בספק. אני גם חושב שהבעיה היא תוכנתית.

 

נסה למחוק את כל האפלקציות שלא בשימוש, ואולי אפילו לבצע שחזור להגדרות היצרן במידה וזה לא עוזר.

פורסם

זה מכשיר של אבא שלי והוא בקושי משתמש באפליקציות... הרוב זה שיחות וקצת וואטסאפ. מה שכן בגלל הדיבורית באוטו הבלוטוס כול הזמן דולק. זה בטח מבזבז את הסוללה אבל לפני כמה חודשים המכשיר עבד יומיים בלי שום בעיה עכשו הוא בקושי מחזיק עד הערב.

פורסם

נסה דרך "הגדרות" להגיע למסך שמראה את אחוז השימוש של האפליקציות השונות בסוללה (בסמסונג זה מוחבא באיזשהו תת-תפריט). בדוק שם מה מופיע בראש הרשימה כזולל סוללה ובכמה אחוזים.

אצל חברה היה מקרה דומה והופיע לה שמערכת האנדרואיד עצמה כרסמה לה 44٪ מהסוללה. במקרה שלה גיליתי ושיניתי כמה הגדרות מיותרות (כמו הגדרה שהמסך לא ייכבה בזמן טעינה ובזמן שמסתכלים עליו) וזה החזיר לה את הטלפון למצב שפוי.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם (נערך)
חלילה, לא התכוונתי לרמוז שאנשים בגיל הזה מאותגרים. אני מדבר ספציפית על אדם נטול חוש טכנולוגי באופן מוחלט. גם להבריג בורג בקושי יודע. בחיים לא ביקש טלפון חכם אבל אשתי רוצה לפנק אותו במתנה. מה הוא כבר יעשה איתו חוץ מלדבר קצת בסקייפ עם הנכדים, לצלם תמונה או לראות הודעות בוואטצאפ.

אתמול רכשנו את הטלפון המדובר עכשיו נשאר לקנות לו כיסוי דמוי ספר כמו שביקש.

הופתעתי לטובה מהמצלמה שלו (ביחס לתקציב כמובן). עברתי אליו מG3.

 

עריכה- סעמו, הטאפאטוק הרס את האיכות ועכשיו התמונה רק מוכיחה את ההיפך.

P61022-170802.jpg

 

 

 

Sent from my M3s using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Step

פורסם (נערך)

שיומי הכריזה היום על מכשירים חדשים, ביניהם הNOTE2 היקרה.

מה שמעניין אותי מבחינת העיצוב זה מכשיר הקונספט החדש Mi MIX

מה דעתכם?

 

160233x770zngtqggbggna.jpg.thumb.jpg

160231apu6cgcccppq6kcq.jpg.thumb.jpg

 

כל המידע בעמוד הפורום הרשמי:

http://en.miui.com/thread-386193-1-1.html



Highlights:

- 6.4” edgeless display: Ultra-high 91.3% screen-to-body ratio—highest on any smartphone to date

- Full ceramic body: Ceramic back cover, frame, and side buttons, 8 MoHs hardness. Seamless connectors fuse Mi MIX’s body without any external adhesives

- Cantilever piezoelectric ceramic acoustic technology replaces the traditional earpiece speaker, allowing you to listen to calls without the earpiece

- Ultrasonic proximity sensor hidden behind the display, replaces traditional infrared proc sensor

- Custom 17:9 display, large 16:9 viewing area even with soft keys

- Soft keys with auto-hide Quick Ball allow easy navigation and reachability while keeping Mi MIX sleek and minimalist

- Compact front camera, 50% smaller than traditional camera modules, imperceptibly located along Mi MIX’s “chin”

- Custom round-edged display allowed us to create a more immersive, edgeless viewing experience

- Snapdragon 821 at 2.35GHz

- 4GB LPDDR4 RAM + 128GB UFS 2.0 storage; 6GB + 256GB (Mi Mix 18k)

- 4400mAh battery, Quick Charge 3.0

- Full NFC Functionality: Read, write, card emulation, P2P, Mi Pay ready

- HD audio quality, 192kHz / 24-bit resolution

- GPS high-precision positioning

- 16MP PDAF rear camera

- MIUI 8

- Mi MIX 18k with 18-karat gold rims around camera and fingerprint sensor; 6GB + 256GB

- RMB 3499 (4GB + 128GB); RMB XXXX Mi MIX 18k (6GB + 256GB)

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם (נערך)

ומה המטרה?

מדובר במכשיר קונספט שמאוד יקר לייצרו עם טכנולוגיות חדשות בתחום, זה לא מכשיר שיומי מסידרת REDMI.

אגב הNOTE2 יעלה סביב ה400$.

 

אגב לדעתי זה הדור הבא בעיצובי המכשירים כי כרגע כולם דומים.

154120qtsi5tfeez30sq8z.jpg.thumb.jpg

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

מכשיר דגל שהספרה הראשונה במחיר קטנה לפחות ב1 מהממחיר של המתחרים, זה מה שהעלה אותם למעלה מלכתחילה.

 

אני לא משתמש במצלמה קידמית ובמגני ספר אז לא אכפת לי אם התשובה היא "אין".

פורסם

הMix אכן מדהים, ובדיוק בגודל הנכון עבורי.

שלושת הטלפונים האחרונים שלי (כולל הנוכחי) היו בגודל 6.3 - 6.4 אינטש.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם (נערך)
אם כבר שיאומי, יש פלאש סייל על ה5 PRO ב400$ ופרי סייל על ה5S ב450$. איך המכשירים?

ה5S אפשר ליקנות בבאנג ב295$ לגירסת 64 גיגה עם קופון mi5s20 -אבל זה הזמנה מוקדמת ללא מלאי כרגע.

http://www.banggood.com/Xiaomi-Mi-5s-5_15-inch-Fingerprint-3GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-821-Quad-Core-4G-Smartphone-p-1091260.html?utm_campaign=1091260&utm_content=Klaus&p=2O09152737382013098T

 

 

וZUK Z2 ניתן ליקנות ב205$ עם קופון zukz24640

http://www.gizchina.com/2016/10/24/insane-deal-zuk-z2-4gb-ram-205/

http://www.banggood.com/Lenovo-ZUK-Z2-5_0-inch-4GB-RAM-64GB-ROM-Snapdragon-820-2_15GHz-Quad-core-4G-Smartphone-p-1064299.html?utm_campaign=1064299&utm_content=Klaus&p=2O09152737382013098T

 

בנוסף יש גם קופון הנחה של 100$ לREDMI PRO מוזהב redmipro100

 

 

אגב, לMIX החדש יש את כל החיישנים וחלקים כמו מכשיר רגיל, פשוט בימקום טכנולוגיות עתיקות כמו רמקול/אינפרא אדום לחיישן קירבה הם שמו טכנולוגיה חדשה שהוצגה כבר לפני הרבה שנים ולצערי לא ניכנסה לסמארטפונים ע"ב רטט שמעביר סאונד, וחיישן אולטרהסוניק למטרת חיישן קירבה.

 

אני מאוד מאוכזב שאפל עם כל התקציב הענק שלהם לא הביעו את החידושים האלה עם אייפון 7 לפחות, כל החדשנות שלהם ניגרמת בהוצאת חיבור אוזניות ומילוי המירווח באמצעות חתיכת פלסטיק.

 

נ.ב- נאמר שכל הגוף הינו קרמי- הבנתי שזה חומר יקר אבל מה ההשלחות של זה על המכשיר מבחינת כיפוף/נפילות וכו'? יותר שביר(פריכות) או שבכל זאת עדיך את האלומיניום?

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

סלולרי זה מכשיר שאני ממש צריך אותו עובד, ושאני עושה בו שימוש טריוויאלי.

 

אי לכך ובהתאם לזאת, לא קונה את המילה האחרונה, אלא את זו של אתמול, זו שהוכיחה עצמה, דובגה היטב ועובדת. גוף קרמי לא עוזר לי להריץ Waze יותר טוב וחיישן אולטרסוני לא יוודא שיש לי אפשרות להודיע לבת שלי מתי אני מגיע.

 

אני חושב שאם יש משהו שכבר הוכח זה שסלולרי זה אכן פלא טכנולוגי, אבל גם היצרנים הכי גדולים נופלים עם תקלות משביתות ואפילו כאלו שמאיימות להפיל מטוסים, וזה כולל גם את ספקי החומרה... (למרות שהשילוב של מעבד מתחמם עם גב קרמי יכול ליצור כיריים קרמיות, שזה שימושי).

לא מותג מבטיח אמינות, לא מחיר ובטח שלא מפרט.

לכן, לקנות טכנולוגיה שכבר השתפשפה זה יותר טוב.

ואם לא, לפחות שיהיה את המכשיר של אתמול במגירה, על כל צרה שלא תבוא.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...