Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
עדכון: כנראה שהמעבדה של החברה המרכזית לא משהו, או איכות החלפים של LG , כרגע המסך התחיל לרצד עד לא לעבוד כלל, אך עדיין יש טאץ', אני יכול להקיש על המסך לשמוע את מסך הנעילה נפתח, אך לא לראות כלום.

כל זה פחות משבוע אחרי התיקון!

למישהו יש עצות? אני מתחיל להתייאש מהמכשיר הזה, אבל מבאס להשקיע במכשיר חדש אחרי שנה בלבד.

 

2 עניינים :

1. המכשיר הזה הוא שילוב של בניה לקויה ומעבד סנאפדרגון 810 מהדור הראשון. מה שיוצר טוסטר נייד.

 

2.קנית מחנות בארץ שטוב שהיא מכבדת אחריות אבל מצד שני לא הייתי ערב לאיכות הטכנאים שם...

 

המלצה שלי, שלח את המכשיר לתיקון שוב, ואז תיפטר ממנו לצמצם נזקים.במקביל תקנה מכשיר נורמלי

פורסם

לכל בעלי מכשיר Letv , החברה שיחחרה את קוד המקור, צפו לשחרור רומים מבוססים CM13 ותמיכה מלאה בעברית. וכמובן בלי כל הג'אנק הסיני.

_________________________________

פורסם

הללויה!

אולי לא אטביע את המכשיר באסלה למרות הכל.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

הרום שלהם הוא השיקוץ הכי גרוע של אנדרואיד מאז ספר בראשית.

כרגע מריץ CM12, אבל בגלל שקוד המקור לא שוחרר אין תמיכה בכל חומרה שאינה גנרית לחלוטין - הווה אומר קורא טביעות אצבע, משדר IR, פלאש (מבזיק בעצמה מלאה בלי שליטה על עצמה וגוון) ומגבר האזניות.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

בגלל זה אני לא פזלתי לכיוון CM..חוסר תמיכה.

עברתי דרך גרסה הסינית, האמריקאי. ורק ההודית עובדת אצלי מעולה כולל כל החיישנים , מהיר וחלק ללא קירטועים.

מקווה שעכשיו יהיה שדרוג רציני לגרסאות ה CM13 הקיימות ואז נעבור.

_________________________________

פורסם

הבעיה לא הייתה בביצועים, אלא בכל ממשק הeUI המפגר שהם מתעקשים להלביש על המכשירים שלהם.

שפכתי כאן בשרשור בעבר את כל הבעיות שלי על הממשק.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אז בסוף קניתי נקסוס 5 x ועכשיו אני רואה שהכבל טעינה הוא שונה מכל ,אר הlg ו סמסונג שקיימים בשוק. הבנתי שמה שקיבלתי עם המטען לא מתחבר למחשב ואי אפשר להעביר נתונים. אני רוצה לקנות כבל מאיביי שיתחבר למחשב (usb 2) ועוד כבל למטען מצת שברכב. אשמח לקבל קישורים למכירה של כבל כזה.

פורסם

המכשיר הוא בעל מחבר TYPE C.

הכבל שמקבלים עם המכשיר הוא TYPE C לTYPE C.

 

מומלץ לקנות כבל TYPE C לUSB איכותי כי הלא איכותיים יכולים לגרום לבעיות.

פורסם (נערך)

מן הסתם יש צוואר בקבוק בכבל של המגשר, סביר שהטעינה תהיה איטית יותר (במוצר הראשון).

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/222207138721

http://www.ebay.com/itm/Anker-Powerline-USB-C-to-USB-3-0-cable-3ft-High-Durability-for-USB-Type-C-/331948152365?hash=item4d49a6d62d:g:8eQAAOSw9NdXu9wU

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם
מן הסתם יש צוואר בקבוק בכבל של המגשר, סביר שהטעינה תהיה איטית יותר (במוצר הראשון).

Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/222207138721

http://www.ebay.com/itm/Anker-Powerline-USB-C-to-USB-3-0-cable-3ft-High-Durability-for-USB-Type-C-/331948152365?hash=item4d49a6d62d:g:8eQAAOSw9NdXu9wU

לא ממש הבנתי איזה מוצר אני צריך אם אני רוצה לחבר פלאפון למחשב בלי usb3 ולהעביר מידע. ובנוסף, איזה כבל לקנות כדי להטעין דרך מטען מצת ברכב?

פורסם (נערך)

לusb3 יש תאימות אחורה אין בעיה לחבר אליו usb2.

הnexus 5x עם usb type c שזה כבר חיבור אחר.

במוצר הראשון תוכל להשתמש בכל הכבלים שיש לך עם micro usb, החסרון שסביר שהם לא תומכים בזרם המקסימלי ו\או במהירות העברת נתונים המקסימלית של usb c (כולל כבל שמתחבר למחשב).

בכבל מusb 3 לusb c תוכל להשתמש בכל חיבור usb רגיל, החסרון שסביר שתצטרך כמה כאלה.

לרכב 2 המוצרים עובדים, סביר שהראשון יטעין לאט יותר, היום קיבלתי את הכבל האדום אבדוק בימים הקרובים אם הוא מטעין מהר.

ניתן לקנות מטען לרכב עם חיבור מובנה של usb c.

עריכה אחרונה על ידי none77
פורסם

שלום לכולם,

 

מה המכשיר הכי אמין שאפשר לקנות ב1500-1700 ש"ח?

לא צריך חיית ביצועים אבל רצוי שיהייה יחסית הרבה זיכרון ושאיכות הבניה תהיה טובה

 

תודה לעוזרים :)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

שיחקתי היום עם חוואווי מייט 8. חתיכת מפלצת.

עולה בדיוטי 520 דולר. נראה כמו אחלה עסקה. מה דעתכם?

 

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

פורסם

זקוק להמלצה לסמארטפון ראשון לחמי, שכרגע עדיין עם נוקיה ישן.

אין דרישות יותר מדי חוץ מאולי סוללה שתחזיק מעמד כמה שיותר ומצלמה טובה עד כמה שניתן.

התקציב עד 700 שח.

תודה

×
×
  • תוכן חדש...