Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שדרגתי את ה-MI4C ל-MIUI 8.

קצת טריקי - צריך לעשות factory reset ואחרי התקנת ה-MIUI להתקין גם Google play (והכל עם הורדת קבצים דרך המחשב), ואחר כך לעשות כמה התאמות ולבצע ריסטרט - אבל אחרי זה רץ יפה מאד, והממשק, במיוחד של ה-settings עדיף משמעותית על MIUI 7.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מישהו יודע אם ה ROM הגלובלי מכיל זבל בפנים ?

בעיקרון חוץ מכמה שטויות שיכלתי להסיר ועוד כמה שטויות של גוגל שאי אפשר להסיר לא ראיתי משהו מיוחד,יחסית מערכת נקיה

החלטתי בשלב זה להשאר איתה. לגבי MIUI הבנתי שצריך לעשות bootloader unlock וזה הופך את הטלפון לפחות מאובטח, גם ויתרתי על זה בנתיים ..

פורסם

לא חסר זבל גם ברום הגלובאלי, משמעותית פחות מאשר בסיני, אבל עדיין יש.

 

לפחות בRMN3 זה ככה, אני מניח שגם בmi5

 

בדקת שאתה באמת על הרשמי ולא עם vendor rom?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

הזבל עצמו לא מציק. עפשר לדחוף את האייקונים לפינה מרוחקת.

הבעיה היא ששולחים לך כל הזמן (ו"כל הזמן" פירושו לפחות 20 פעם ביום) לינקים להורדות בסינית, בעקר של קטעי וידיאו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לינקים זה עוד כלום, ברום שהגיע עם הRMN3 שלנו הייתה אפליקציה שפשוט התקינה אפליקציות אחרות.

כל כמה שעות היה צץ משחק חדש, בוסטר\קלינר כלשהו, "אנטי וירוס" כזה או אחר. פשוט הזוי מה הם מרשים לעצמם.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לגבי MOTO G2014 של ההורים, לבסוף אחרי הבעיות החוזרות עם הרום הרישמי והאחרוןש להם אני החלטתי ליפפתוח את הבוטלואדר ולהתקין CYANOGEN רישמי, כעת ניראה שעובדים טוב יותר.

 

לגבי שיומי- אכן להתקין רום רישמי במצב EDL אאל"ט לא דורש פתיחת בוטלואדר במידה והרום מMIUI.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
טוב התלבטות אחרונה בין 1+3 או נקסוס 5X.

מצד אחד ה 5X ישן יותר, אבל קטן יותר. ה 1+3 מהיר יותר, חדש יותר, אבל גם גדול יותר.

מה דעתכם?

מה זה המכשיו 1+3?

פורסם

OnePlus 3

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לא הוא לא

 

בOPX יש מעבד יותר ישן וחלש וסוללה יותר קטנה

 

כן יש שם 1GB RAM יותר שזה כלל לא חשוב אל מול הנקסוס, מצלמה אחורית 13 במקום 12.3 וקדמית 8 במקום 5, big deal.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שם אם לא רשום בפירוש שזה יבואן רשמי אז זה לא יבואן רשמי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לא הוא לא

 

בOPX יש מעבד יותר ישן וחלש וסוללה יותר קטנה

 

כן יש שם 1GB RAM יותר שזה כלל לא חשוב אל מול הנקסוס, מצלמה אחורית 13 במקום 12.3 וקדמית 8 במקום 5, big deal.

 

ההבדל בין 801 ל808 הוא זניח (מניסיון).

לדעתי דווקא עוד 1gb זכרון הוא יתרון.

המכשיר זול יותר, עם מסך אמולד מול ips, מצלמות טובות יותר.

לגבי סוללה לא יודע מי לבסוף בפועל מקבל חיי סוללה ארוכים יותר.

http://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7556&idPhone2=7630

פורסם

המצלמה של ה5X יודעת לצלם וידאו ב4K, של ה OPX לא

הכמה פיקסלים הבודדים שיש יותר בOPX לא עושים שום הבדל, גם במצלמה הקדמית יש חיישן יותר טוב ב5X

 

המעבד מהיר יותר ב50% לפי basemark ועדיין נותן 6 שעות יותר לפי הבדיקה של GSMA

 

1GB RAM לא משמעותי כי זה נקסוס מול דרעק סיני, לאף יצרן אין תוכנה שעובדת חלק כמו הנקייה בנקסוסים

 

איך שכחתי, TYPE -C

 

giphy.gif

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
המצלמה של ה5X יודעת לצלם וידאו ב4K, של ה OPX לא

הכמה פיקסלים הבודדים שיש יותר בOPX לא עושים שום הבדל, גם במצלמה הקדמית יש חיישן יותר טוב ב5X

 

המעבד מהיר יותר ב50% לפי basemark ועדיין נותן 6 שעות יותר לפי הבדיקה של GSMA

 

1GB RAM לא משמעותי כי זה נקסוס מול דרעק סיני, לאף יצרן אין תוכנה שעובדת חלק כמו הנקייה בנקסוסים

 

איך שכחתי, TYPE -C

 

giphy.gif

אז מה עדיף, g4 או נקסוס 5 איקס?

×
×
  • תוכן חדש...