Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מבקש המלצה לסמארטפון מצלמה טובה, מהיר, מינימום 32gb זיכרון ומחברה מוכרת.

תקציב 1500 ש"ח חובה מהארץ וייבואן רשמי.

נכון להיום, כבר ,נתיים עם lg g2 ומרוצה ממנו מאוד, רוצה להשתדרג.

פורסם

אפילו אם ניקח את המכשיר עם המחיר הכי מופקע- אייפון 7 פלוס- לפחות הא מציע את המעבד הכי חזק היום שלא רואה ממטר שום מעבד בשום טלפון.

 

 

סתם הערה בצד... מי צריך מעבד חזק בשביל שימושים נורמלים?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

המעבד פחות רלוונטי כאשר התוכנה כל כך טובה. אי אפשר, בעיני, להשוות טלפון של גוגל עם תוכנה כמעט מושלמת לטלפון של סמסונג. זה בכלל לא משנה מה שם המעבד. אני כותב את ההודעה הזו מנקסוס 5 בן שנתיים וחצי כשטלפונים, מלבד אייפון, מהתקופה ההיא מג'עג'עים.

פורסם
מבקש המלצה לסמארטפון מצלמה טובה, מהיר, מינימום 32gb זיכרון ומחברה מוכרת.

תקציב 1500 ש"ח חובה מהארץ וייבואן רשמי.

נכון להיום, כבר ,נתיים עם lg g2 ומרוצה ממנו מאוד, רוצה להשתדרג.

 

כמו שהמליצו רבים לפני, LG NEXUS 5X,מכשיר שנותן תמורה מלאה למחיר.

במידה ותרכוש באילת אפילו תשאר עם עודף.

פורסם (נערך)
כמו שהמליצו רבים לפני, LG NEXUS 5X,מכשיר שנותן תמורה מלאה למחיר.

במידה ותרכוש באילת אפילו תשאר עם עודף.

יש עוד מתחרים לו? שאוכל לעשות השוואה בינהם?

עריכה אחרונה על ידי tomy669
פורסם
המעבד פחות רלוונטי כאשר התוכנה כל כך טובה. אי אפשר, בעיני, להשוות טלפון של גוגל עם תוכנה כמעט מושלמת לטלפון של סמסונג. זה בכלל לא משנה מה שם המעבד. אני כותב את ההודעה הזו מנקסוס 5 בן שנתיים וחצי כשטלפונים, מלבד אייפון, מהתקופה ההיא מג'עג'עים.

אני חולק עלייך , אני עם oneplus 1 מהתקופה הזאת והוא עובד חלק כמו ביום שנרכש ( גם של אישתי)

היום זה המחר שדאגת לו אתמול.

פורסם
יש עוד מתחרים לו? שאוכל לעשות השוואה בינהם?

במחיר שלו,קשה לי להאמין שיש משהו עם תמורה טובה יותר.

הייתי איתו תקופה,כרגע עם 6p ועדיין זוכר לטובה,מאוד נהניתי.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

פורסם
אני חולק עלייך , אני עם oneplus 1 מהתקופה הזאת והוא עובד חלק כמו ביום שנרכש ( גם של אישתי)

צודק, ישנם טלפונים מסוימים שעובדים היטב. המשותף להם הוא תוכנה יחסית נקייה.

פורסם

כאשר יש כבר 1+3 ( אגב, מכשיר מעולה! ), אני לא רואה היגיון לקנות 1+1, מכשיר מ 2014, ב 1500 שקלים. זה כמו לקנות שוב lg g2.

נקסוס 5x זה מכשיר יותר חדש ( 2015 ), עם כל העדכונים של המערכת ( מכשיר של גוגל ), אנדרואיד נקי ומצלמה טובה ( לשם שינוי, אחרי נקסוסים קודמים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

טוב התלבטות אחרונה בין 1+3 או נקסוס 5X.

מצד אחד ה 5X ישן יותר, אבל קטן יותר. ה 1+3 מהיר יותר, חדש יותר, אבל גם גדול יותר.

מה דעתכם?

פורסם

תלוי כמה כסף אתה מוכן להשקיע במכשיר נייד.

1+3 עולה הרבה יותר מאשר נקסוס 5x וכבר נמצא קרוב ל lg g5 או אפילו סמסונג s7.

ההחלטה היא vpm או מכשיר דגל.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...