Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
איך אפשר לטעון שבOP אין שום דבר לא סטנדרטי אם לקח להם 11 חודשים לשחרר מרשמלו לOPX?

 

אתה עוד פעם מתייחס לטפל?!

 

את מי זה מעניין ולמה?!

 

יש לי לוליפופ עכשיו, במה זה קידם אותי, כמשתמש?

האובססיביות לעדכון זה עניין לפריקים, לא למשתמשים.

 

אי אפשר לשפוט את תחום האנדרואיד נטו על בסיס מגהבייטים, מגהפיקסלים ומגההרצים. פשוט אי אפשר, זה לא עובד ככה. מי עומד מאחורי ייצור המכשיר ופיתוח התוכנה זה חשוב לא פחות מאשר המפרט של המכשיר שהם משווקים.

 

נכון.

למשל LG, שה-G4 שלהם סבל מתקלה משביתה בלוח האם ולקח לה 10 חודשים להודות שיש בעיית ייצור.

או סמסונג, שהנוט 7 שלה מתפוצץ.

ומכשירי הדגל שלה מתחילים לקרטע אחרי שני עדכונים...

 

מה שחשוב זה המכשיר הספיציפי. ההנחה שלך שהחברות הגדולות לא מפשלות, לא מחזיקה מים. בטח ובטח כשגוגל לא מפתחת את החומרה שלה, היא קונה אותה.

 

אבל אתה צודק, טלפונים בוחנים בפועל.

בפועל אין הבדל בין ה-5X ל-OPX.

בפועל, ואתה יכול לקרוא זאת בשרשור כאן, הנקסוס 5X מכשיר מקרטע, לפחות בתחילת דרכו. ה-5 היה מוצלח.

מה שבא ללמדנו, מה שחשוב זה המכשיר הספיציפי, כי יצרנים מפשלים מידי פעם, גדולים כקטנים.

 

ברגע שיצרן מחליט להוציא מכשיר לשוק עם בעיות תוכנה מהותיות ביותר, במקום לפתור את הבעיות הוא פשוט מוציא מכשיר חדש עם תוכנה חדשה ומתעלם מכל מי שקנה את המכשיר הקודם - זה יצרן ליצן, ולגמרי במקרה מדובר באחד סיני.

 

אתה עוד פעם חוזר ליצרנים עלומים מסיפורים לא קשורים?!

או שאתה מתייחס ל-LG, כי זה יצרן קוריאני, לא סיני.

 

יצרנים שמרשים לעצמם לטעון טלפונים עם שלל malware ו spyware, ואני אפילו לא מדבר על bloat עוד לפני שיצאו מהמפעל - זה ליצנים, ולגמרי במקרה מדובר בסינים.

 

עוד פעם אתה חוזר להפחדות של אנשי מכירות, שמוכרים את מה שמכניס להם יותר רווח?!

אתה כבר לא עובד בזה, אתה לא צריך להאמין בעצמך בבולשיט שאתה משווק.

Don't get high on your own supply.

 

תנחת למציאות. כאן אנחנו משווים שני מכשירים: 5X ו-OPX.

זהו.

תישאר רלוונטי, אנחנו לא קונים ממך עכשיו סמסונג בכל מקרה...

 

לך יש דעה של לקוח עם שניים או שלושה מכשירים (או עשרה, שיהיה), אני מדבר בתור מוכר ששיווק את כל המותגים שהוזכרו בשרשור הזה על אלפי הודעותיו, אחרי כמה מאות טלפונים מכל מותג אני גיבשתי דעה שאף אחד ושום דבר לא יזיז אותי ממנה, בלי קשר כמה הוא מבסוט מהמכשיר הסיני הספציפי שיש לו ביד ברגע זה.

 

זה טוב שאתה מסביר שאתה אדם מקובע שלא בוחן עובדות המקרה או שינויים בשוק או המכשיר הספיציפי, אלא מחליט לפי סטריאוטיפים שקבע לעצמו. כל פעם שתיתן המלצה, נפנה את המומלץ לכאן, שידע על סמך אתה ממליץ.

 

אז מה אתה אומר, G4 או נוט 7?

 

את ה-OPX אתה צריך להשוות ל-5X עם 32GB, כי ל-OPX יש אפשרות הרחבה ו-16GB לא מספיק לרב המשתמשים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא אכנס איתך למלחמת ציטוטים כי זה לא ייגמר ובעיקר כי אין לי ממש סבלנות לזה.

אבל דבר אחד הפריע לי וזה הפסקה הזאת:

עוד פעם אתה חוזר להפחדות של אנשי מכירות, שמוכרים את מה שמכניס להם יותר רווח?!

אתה כבר לא עובד בזה, אתה לא צריך להאמין בעצמך בבולשיט שאתה משווק.

Don't get high on your own supply.

 

תנחת למציאות. כאן אנחנו משווים שני מכשירים: 5X ו-OPX.

זהו.

תישאר רלוונטי, אנחנו לא קונים ממך עכשיו סמסונג בכל מקרה...

אם אתה באמת ובתמים חושב שאין במכשירי xiaomi/huwai/meizu שום רוגלה ושום דבר לא כשר אז או שאתה high כמו שאמרת או שפשוט לעולם לא החזקת מכשיר כזה ביד.

הם מפוצצים בחרא הזה, כבר מהמפעל.

 

זהו, לא מתווכח איתך יותר, תאמין במה שאתה רוצה.

 

נ.ב.

אף פעם לא שילמו לי כדי למכור לך סמסונג.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מה שאני עושה זה הולך לפי הרוב, הרוב עם nexus 5x מרוצים מהמכשיר.

 

1. אנחנו לא יודעים אם הרב מרוצים. אולי הרב בד"כ מרוצים, גם ממכשירים לא טובים... לך תדע.

 

2. מה שחשוב הוא אילו תכונות יש ב-OPX, אילו יש ב-5X ואילו יתרונות של מכשיר זה או אחר חשובים יותר למשתמש ספיציפי. יש מי שמצלמה מעניינת אותו ויש מי שקורא אצבע. יש מי שרוצה מסך AMOLED ושני סים במכשיר אחד, ויש מי שרוצה מסך מט ותוכנה מעודכנת.

 

זה שה-5X לא עבד כמו שצריך כשיצא, זו עובדה.

יש מי שזה הפריע לו יותר ויש פחות.

 

עובדה נוספת היא שמכשירי דגל מפשלים לא פחות ממכשירים זולים. הבעיה היא שבמכשיר דגל אתה משכיב כפול כסף ויותר, ומקבל את אותו הצינור, אז זה כואב כפליים.

וכן, כל מכשיר יכול להתחיל לקרטע, כי מה לעשות, אתה מכניס לתוכו תוכנות מכל מיני יצרנים שעושות כל מיני דברים, ולך תדע מה דופק את מה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אם אתה באמת ובתמים חושב שאין במכשירי xiaomi/huwai/meizu שום רוגלה ושום דבר לא כשר אז או שאתה high כמו שאמרת או שפשוט לעולם לא החזקת מכשיר כזה ביד.

הם מפוצצים בחרא הזה, כבר מהמפעל.

 

אני מחזיר אותך למציאות.

אנחנו משווים OPX ל-5X. לא למייזו או שיומי או וואווי.

כנשווה לאחד היצרנים הללו, נוכל לבדוק במה מדובר והכצעקתה, לגבי כל דגם.

מקסימום נייעץ לעשות root למכשיר כתנאי לקנייה.

 

וברור שאתה לא תענה לי, אין לך תשובות טובות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

סמוך עלי שאני יכול לרשום מגילה על כל פסקה בדיוק כמו שאתה עשית, יש לי מספיק זמן פנוי לזה.

אני לא רואה בזה טעם כי זה לא יקדם אותי, אותך או את מי שביקש המלצה לשום מקום; אתה תישאר עם ה OPX שלך, אני עם הN5 שלי והוא יישאר עם שאלה שלא קיבל עליה תשובה קונקרטית - אז מה עשינו בזה?

למיטב ידיעתי אנחנו נמצאים בשרשור בענייני בחירת סמארטפון, לא "בואו נראה מי יותר טוב בניהול ויכוחים חסרי שום משמעות" ובגדול כל הקשקושים שקשקשנו פה לא מעניינים אף אחד יותר מדי, חוץ ממני וממך אף אחד לא יטרח לקרוא את הפוסטים הארוכים האלה בכלל.

 

אז בוא, כמו שאמרת, נחזור לנושא לשמו התכנסנו כאן היום, נעזוב הכל מסביב; כשההפרש במחיר עומד על 160₪ בסך הכל, למה לבחור בOPX ולא ב5X?

כי AMOLED ושני סימים או הרחבת זיכרון? זהו בערך?

עריכה: איך שכחתי, עוד 1GB RAM, חשוב.

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

 

אז בוא, כמו שאמרת, נחזור לנושא לשמו התכנסנו כאן היום, נעזוב הכל מסביב; כשההפרש במחיר עומד על 160₪ בסך הכל, למה לבחור בOPX ולא ב5X?

כי AMOLED ושני סימים או הרחבת זיכרון? זהו בערך?

עריכה: איך שכחתי, עוד 1GB RAM, חשוב.

 

טוב שאתה חוזר לעניין. אז אני אחזור על מה שכבר כתבתי:

עוד 1GB RAM מאיץ ביצועים (מה שאתה קורא "עובד חלק").

 

OPX - מכשיר יותר קומפקטי, יותר יפה (אם זה מעניין מישהו), עובד יותר חלק (לפחות לפני עדכון התוכנה האחרון של ה-5X), יותר מקום אחסון בגלל הכרטיס, מסך AMOLED (למי שמעדיף) וההפרש הוא 300 ש"ח, כי ההשוואה היא בין מכשירים עם יכולות אחסון דומות, ול-5X אין אפשרות הרחבה, ולכן צריך להשוות את גירסת ה-32GB.

 

הסיבות להעדיף את ה-5X זה קורא טביעות אצבע, מסך מט (למי שמעדיף), מסך יותר גדול (למי שמעדיף), ומצלמה יותר טובה.

 

זהו.

 

היום אם הייתי קונה, הייתי קונה את ה-5X, בגלל קורא טביעות האצבע, וסובל את הגודל שלו (אני מעדיף מכשירים קומפקטים), אם אכן הוא כבר רץ חלק, כי אין לי עצבים לריסטרטים.

 

בכל מקרה, לא הבדלים של שמים וארץ. אין הבדלי פונקציונאליות מהותיים.

 

מה סיני, מה עושים סינים אחרים, כמה אנשים רצח מאו וכו', לא מעניין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שכחת לציין שב5X יש מעבד יותר חזק, מעבד גרפי יותר חזק, סוללה יותר גדולה וחיבור TYPE-C.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מעבדים זה טכנולוגיה. אלו בנקסוס לא מספקים יתרון ביצועים וסובלים מהתחממות כשהם עובדים קשה (ואז הביצועים צונחים).

ככה שבפועל אין לנקסוס יתרון ביצועים.

 

טעינה מהירה זה שיקול.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

falou, לגבי העדכונים - לא מסכים שאין לזה משמעות.

העדכונים הרבה פעמים מספקים תיקוני/שיפורי ביצועים (DALVIK -> ART) שיפורים בזמן סוללה (מאנדרואיד 5 ל-6 Dose Mode, שיפור דרמטי מאוד בזמן סוללה), תיקוני אבטחה, פיצ'רים שקשורים באבטחה (חסימה של הרשאות ספציפיות באנדרואיד 6) וכו'.

בעוד שאני מסכים ורשמתי שהנקסוס חמשאיקס היה בעייתי בזמן שהושק, לא הייתי שמח לרכוש מכשיר מיצרן שנוטש מכשירים לאחר זמן קצר, או שלוקח לו עידנים לספק עדכונים ותיקונים.

פורסם
Dose Mode, שיפור דרמטי מאוד בזמן סוללה

 

כשהמכשיר ב standby. השיפור מבחינת צריכת הסוללה כשהמכשיר בשימוש מזערי עד לא קיים ונשאר תלוי בעיקר בחומרה.

פורסם

אותי והרבה אנשים שאני מכיר זה מעניין מאוד. המכשיר מבלה בסטנדביי די הרבה זמן.

מי שכל היום על המכשיר עם המסך דלוק - זה באמת לא משמעותי. אבל לשימוש רגיל לבנאדם שיושב במשרד ורוב הזמן על מחשב והמסך כבוי - זה ההבדל בין טעינה כל יום לטעינה פעם ביומיים.

אני למשל מסתפק ב-90% מהמקרים בטעינה ברכב ב-10 דקות נסיעה הלוך וחזור לעבודה. יחד עם Quick Charge זה לחלוטין עושה את העבודה. בלי Dose אין מצב.

פורסם

באנדרואיד 7 שיפרו בין היתר את Doze Mode והוא הרבה יותר אגרסיבי, אמור לחסוך המון סוללה ביחס למה שיש במרשמלו, בטח בהשוואה למה שיש באנדרואיד 5.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מבקש המלצה ממומחי הסלולר כאן על טלפון: huawei mate 8

תודה רבה

נ.ב

אני יודע שגודל המסך שלו 6 אינץ.

Peugeot 208GTI 2017 and Hyundai Tucson 1.6T 2019. 😀

Hyundai Tucson 2.0L Open sky 2016-2019- Sold Hyundai Elantra 2006 2.0L 2006-2016-Sold, Peugeot 206XS 2015-2021 Sold

פורסם

בו נבדוק את המהות מול 'ממש לא חשוב, אבל ברמה ההצהרתית זה פיצ'ר ששווה להזכיר'.

 

למשל:

 

falou, (מאנדרואיד 5 ל-6 Dose Mode, שיפור דרמטי מאוד בזמן סוללה),

 

עכשיו, שדרגתי. שיפור, אם יש, לא מורגש.

אני בד"כ לא מצליח לרוקן סלולה ביום, כי גם אני קרוב לרב למטען בבית, במשרד או באוטו.

 

אבל נגיד שהשיפור ב-doze דרמטי.

נגיד.

 

אחרי זה אני קורא את הזה:

 

אותי והרבה אנשים שאני מכיר זה מעניין מאוד. המכשיר מבלה בסטנדביי די הרבה זמן.

מי שכל היום על המכשיר עם המסך דלוק - זה באמת לא משמעותי. אבל לשימוש רגיל לבנאדם שיושב במשרד ורוב הזמן על מחשב והמסך כבוי - זה ההבדל בין טעינה כל יום לטעינה פעם ביומיים.

 

תגיד לי: מה זה משנה לך, אם אתה כל היום ליד שקע חשמל או USB, כל כמה זמן אתה צריך לטעון???!!!

 

לשימוש כזה, זמן סוללה זה בכלל לא שיקול.

 

לגבי זה:

falou, (חסימה של הרשאות ספציפיות באנדרואיד 6)

 

זה היה לי ב-OPX גם בלוליפופ.

עדכוני אבטחה מקבלים גם בלי לשדרג את הגירסה כולה.

 

אמרתי כבר, ה-OPX שודרג מ-5 ל-6 ולא הרווחתי מזה כלום.

 

מישהו בכלל מבין מה זה שדרוגי האבטחה הללו, האם מערכת ההפעלה החדשה שהוא מתקין באמת יותר או פחות מאובטחת... ומה הבעיה בכלל להריץ מכשיר על מערכת הפעלה מלפני שנה או אפילו שנתיים?!

 

מעשית, לאנשים שעושים שימוש נורמלי באפליקציות הנפוצות - שדרוג לא חיוני, בלשון המעטה. לפעמים אפילו עדיף לחכות איתו, עד שמטפלים בבאגים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

תגיד לי: מה זה משנה לך, אם אתה כל היום ליד שקע חשמל או USB, כל כמה זמן אתה צריך לטעון???!!!

לשימוש כזה, זמן סוללה זה בכלל לא שיקול.

 

אני חושב שלא הבנת. אני לא טוען כל היום כשאני יושב במשרד. אני טוען אך ורק בנסיעות הקצרות ברכב ברוב המכריע של המקרים.

למה אני צריך לרדוף אחרי מטען כל היום, לחבר לנתק לחבר לנתק. קמתי לשתות קפה, נתק את הטלפון. חזרתי, חבר את הטלפון. בפגישה - קח את המטען איתך.

נסיעה לחו"ל, או טיול כלשהו, המטען פחות נגיש. אני חושב שזה פיצ'ר משמעותי מאוד לאיכות חיים עם מכשיר סלולרי. כל זה במרחק עדכון תוכנה אחד.

 

זה היה לי ב-OPX גם בלוליפופ.

אני לא מתכוון ל- Permission Manager.

מערכת ההרשאות המשופרת נכנסה אך ורק בגרסה 6, לא היתה קיימת ב-5. בקשת הרשאה אונליין בעת השימוש. משהו רוצה לגשת למיקרופון? הוא שואל אותך אונליין ולא נותן לך רשימת הרשאות בעת התקנה שתחליט אם אתה רוצה הכל או לא. שיפור דרמטי להדיוטות.

 

עדכוני אבטחה מקבלים גם בלי לשדרג את הגירסה כולה.

אמרתי כבר, ה-OPX שודרג מ-5 ל-6 ולא הרווחתי מזה כלום.

מישהו בכלל מבין מה זה שדרוגי האבטחה הללו, האם מערכת ההפעלה החדשה שהוא מתקין באמת יותר או פחות מאובטחת... ומה הבעיה בכלל להריץ מכשיר על מערכת הפעלה מלפני שנה או אפילו שנתיים?!

מעשית, לאנשים שעושים שימוש נורמלי באפליקציות הנפוצות - שדרוג לא חיוני, בלשון המעטה. לפעמים אפילו עדיף לחכות איתו, עד שמטפלים בבאגים.

 

לרוב מכשירים שלא טורחים להוציא להם שדרוגי גרסה, גם לא יקבלו שדרוגי אבטחה ושדרוגים המכילים תיקוני באגים. שים לב אגב שאני לא מדבר על OPX ספציפית, אין לי מושג מה המצב אצלם. זה יכול להיות גם המצב אצל יצרנים גדולים כמו סמסונג שהטלפונים הזולים יותר שלהם מעניינים אותם כקליפת השום. אני מדבר על נחיצות השדרוגים והעדכונים באופן כללי. אמנם אין שום ערובה לכך שעדכון גרסה לא יכיל בעיות אבטחה חדשות, אולם יש הבדל גדול בין הרצה של מערכת הפעלה שיש לה כבר עשרות פרצות ידועות עם טונות של Exploits in the wild שכל מי שרוצה לוקח חבילת "רושעה" מוכנה, דוחף אותה לאפליקציה וזורק את זה לפליי סטור.

 

רק לאחרונה אנחנו עדים למתקפות DDOS עצומות על ידי בוטנטים עצומים של מצלמות IP עם קושחה מחוררת שאף אחד לא טורח להוציא עדכון עבורן.

×
×
  • תוכן חדש...