Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן אנשים!

 

זה היה נראה הפורום הכי מתאים, מקווה שקלעתי.

 

אני מעוניין להתקין בידוד לרכב שלי, שכמה שיותר יהיה שקט בתוך הרכב.

הסיבה היא לא שמיעת אודיו. אין לי מערכת מפוצצת או סטייה לצלילי מוזיקה נקיים מדי,

פשוט התקנתי אגזוז של REMUS שד"א מבחוץ נשמע מדהים אבל מבפנים הראש פשוט מתחיל לכאוב אחרי דקה..

האוזניים נסתמות בגלל הבאס ואני מגיע הביתה עם כאבי ראש לא מהעולם הזה.

פתחתי / סגרתי חלונות וזה לא ממש עוזר, הבאס עדיין מוצא את דרכו למוח שלי.

 

מישהו יוכל לעזור לי למצוא פתרון? חשבתי על מערכת בידוד לרכב, תעלה כמה שתעלה, העיקר שיהיה מקום טוב שיתקין לי אותה,

שמעתי גם על חלונות טריפלקס שמבודדים רעש.. קיצר אשמח מאוד לעזרה מהמומחים כאן (:

 

תודה רבה ושנה טובה,

חיים.

פורסם

בשביל להשתיק אגזוז כזה אתה צריך בערך חומרים ב2000 ש"ח ועבודת התקנה שתעלה בסביבות 1500 ש"ח וגם אז אני לא בטוח שתיהיה מבסוט מהתוצאה מה גם שצריכת הדלק תעלה בערך ב20% בגלל תוספת המשקל.

 

המלצה שלי או שתתרגל לרעש או שתעלה למכירה את האגזוז בפורום "חלקי חילוף, אביזרים ועוד."

 

מצטער לבאס קח הכל בחברות :)

 

על איזה רכב מדובר?

פורסם

וואו, עד כמה שקראתי אנשים שמו בידוד בסיסי ברכב ב500-600 שקל ואמרו שזה די יקר,

מדובר ברנו מגאן קופה 1.6 16V שנת 2000..

פשוט לא ניראה לי שאמכור אגזוז שרק שלשום שמתי, ומה גם שאני אוהב את הסאונד שלו.. וכשהבעיה היא 'רק' עם מי שנמצא בתוך הרכב.. ואתה לא מבין עד כמה זה מכאיב.

פורסם

יש סיכוי שהוא הותקן בצורה לא טובה, כך שויברציות עוברות למרכב עצמו.

השאלה היא אם הרעש מבחוץ שווה את הרעש מבפנים?

מתחדשת*

פורסם

איך אני יכול לבדוק את תקינות ההתקנה שלו? ונכון לעכשיו הרעש לא שווה את זה, בגלל זה אני מחפש פתרונות. שמעתי על ״משתיק אגזוז״, חלק מאוחר שדוחפים לתוך האגזוז והוא פשוט מנמיך את הבאס במידה מסויימת, אולי זה יוכל לעזור?

פורסם

אתה רוצה להתקין בידוד כי האגזוז מפריע לך?

מה עם שאר המשתמשים בכביש? נראה לך שהם נהנים מזה שהאגזוז שלך קודח להם במח???

 

 

בקיצור או שתסבול בשקט את מה שעשית או שתוריד את האגזוז לטובת כולם. גם ככה חוץ מרעש הוא לא מוסיף כלום

×
×
  • תוכן חדש...