Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמעט כל המגיבים שבשרשור מנסים להציל אותך מעצמך ואתה מסרב להשתכנע.

 

לך תרכוש את הרכב וננסה לעזור לך גם דרך הפורום הטכני, שיש לי הרגשה שאתה עתיד לבקר בו לא מעט.

 

שנה טובה!

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
SKITZ - למה מכרת את הרכב שלך במחיר שחיטה? במבט חטוף ביד 2 לא ראיתי אפילו רכב אחד מודל 2006 שבכלל מתקרב למחיר המכירה של הרכב שלך. הכי קרוב למחיר הרכב שלך מוצעים למכירה רכבים מודל 2004.

כי מיהרתי להזמין רכב חדש לפני שמכרתי את שלי, וכמו שמנסים להסביר לבחורצ'יק פה רכבים כאלו יכולים להיות בלוח יד 2 גם חצי שנה בלי שיתקשרו אליך אלא אם יהיה לך מחיר אטרקטיבי, אני מכרתי תוך שבוע, אם הייתי שם מחיר גבוה ב10-15 אלף היה לוקח לי חודשיים שלוש.

פורסם

טוב נפל לי האסימון, הקשיתי עליכם קצת אבל בסוף נפל. עכשיו הבעיה למצוא רכב שידליק אותי באותה מידה,

יש פיג'ו 206 CC איך היא ביחס לאודי נופלת ממנה בהרבה ? מנוע 2000 ידני כמובן ... :)

יכולה להיות אלטרנטיבה מספקת ?

פורסם

מדובר בשני רכבים שונים לחלוטין.

עברת מרכב "ספורט", לרכב של CCיות :wink:

 

תגדיר מה חשוב לך ברכב, כח? נוחות? חסכון?

נתקדם משם.

 

 

חג שמח!

פורסם
טוב נפל לי האסימון, הקשיתי עליכם קצת אבל בסוף נפל. עכשיו הבעיה למצוא רכב שידליק אותי באותה מידה,

יש פיג'ו 206 CC איך היא ביחס לאודי נופלת ממנה בהרבה ? מנוע 2000 ידני כמובן ... :)

יכולה להיות אלטרנטיבה מספקת ?

אתה לא חייב לחפש אלטרנטיבה, הסכמת להוציא 45 אלף על רכב? אתה תמצא אאודי דומה באותו סכום ותהיה מרוצה עד הגג, אתה כבר יכול למצוא שנת 2004 בסכום הזה שזו הצורה היותר יפה, תתגמש קצת עם הידני או המהירות כי אם שקל פג'ו סיסי סימן שאתה לא באמת זקוק לזה.

פורסם

הרכב צריך להיות ידני וזריז, כמובן שיהיה דיי מיוחד לא עוד רכב עממי.

אני מוכן להתפשר על הטורבו אבל לא על יותר מתאוצה של 0-100 ב9.5-10 שניות

עניין הידני מכמה סיבות:

א. אני לא מוכן לסבול את הדיליי של הגיר המטומטומטי של כולם... טוב למעט הDSG אבל הן חורגות מהתקציב !

ב. צריכה הדלק מזעזעת ביחס לאותו דגם בידני

ג. האמינות אויי האמינות לא רוצה להכנס לזה אפילו ! :(

למרות שיש A3 במצב מעולה יד 3 100000 ק"מ מטופלת רק במורשה T אדום ב 48000 אבל טיפטרוניק :(

פורסם

כן יש משהו CC ב206CC אבל היא נורא מושכת וזריזה,

"ספורט" דווקא האודי הרגישה לי נורא טוב אולי בגלל הבולמים והקפיצים, והג'אנט 17 ... התאהבתי בה אין ספק קשה, חדה, פנתרה אמיתית ועוד בשחור :(

פורסם

אם השיקולים היחידים שלך מתבטאים בכך שהרכב יירד מעשר שניות מ-0 ל-100, ושיראה "צעיר" אז כמו שאמרו לך פה תמשיך לחפש לך אודי דומה לזאת, תתעקש על אחת שמורה, אל תמהר וקח את הזמן עד שתמצא את האחת.

אופציות נוספת הן הפג'ו 206 GTI, הקליאו ספורט או האלפא 147, חזקות ומהנות (מאוד) - ידניות (וללא טורבו),

הן גם עונות לך על הדרישה השניה: נראות מגניבות וצעירות, ויכנסו טוב בתקציב שלך.

אופציה נוספות עם טורבו היא האיביזה.

פורסם

תפסיק שטויות, 10 שניות למאה הפיאט פנדה של אחותי עושה.

קח לך את האאודי האדומה, אם היא במצב טוב כמו שאתה אומר, תבדוק טוב טוב את הגיר, צמיגים וגאנט רפליקה של אאודי יעלו לך 3500 אצל פורטל וזה משדרג את הרכב בכמה רמות, ואם הוא כתב 48 אלף זה אומר 43 אחרי בדיקה, נכנס לך בול לתקציב.

אם היא מוצלחת ושמורה לך עליה,אין שום השהייה והגירים של אאודי מצויינים (כל עוד הם תקינים)

פורסם

אגב הT אדום כחולה :)

לא בא לי להכנס להרפתקה עם איזה אלפא...

ושוב סקיטז אוטומט עם צריכה ממוצעת של 1-10 במקרה הטוב לא בא בחשבון !

פורסם

משהו ששכחתי לציין חשוב רכב שיראה יוקרה, נהגתי על קליאו ספורט ואהבתי אבל היא לא עונה על הדרישה לרכב שמראה רצינות,

(אני בתהליכים לפתיחת עסק שלקוחות יפקידו בו סכומי כסף גדולים הרכב שאני נוהג בו אמור להראות רכב שמראה שמצבי הכלכלי טוב ועמיד) לכן מותר יקר כמו אודי או רכב שניראה יחסית מיוחד נדרש כאן, אם לא העניין הזה אין ספק שהייתי רוכש קליאו ספורט ממודל 2003 ומעלה...

אה וכמובן שיהיה לרכב שוק,מעדיף לא להכנס להרפתקה של חודשים כשאני ארצה למכור...

פורסם

שמע אני אגיד לך את האמת אני לא קראתי את כל התגובות ואת כל השרשור אבל הבנתי שראית אודי שהמצב שלה לא הכי להיט ואתה להוט לקנות אותה,שמע אני יכול לומר לך משהו כזה,אם תהיה לחוץ (מוזר כי אתה הקונה) אתה רק תידפק בסוף ותוציא המון כסף על תיקונים ולא ידוע מה,אני לא יודע מה מצב הרכב אבל אם יש לו בעית ואתה בכל זאת קונה בגלל הצבע או הבולמים/קפיצים או לא יודע מה אתה תיכנס לבעיה רצינית.

קח לך עוד קצת זמן,תבחן עוד רכבים ותחליט,אל תקפוץ ישר למים.

לגבי "היוקרה" , שמע חביבי אנשים יודעים מה הרכבים האלה שווים קשה לעבוד היום על מישהו אבל העיקר שאתה תהיה מרוצה זה הכי,אבל ללא ספק רכב שנראה טוב תמיד טוב לעסקים (ת'אמת אני לא חושב ככה).

למען האמת,לדעתי האישית רכב מנהלים יראה יותר עסקי מאשר רכבים מהסוג שאתה מחפש.

עוד משהו,איך אתה משווה מכניס A3 לאותו המשפט עם CC,עולם אחרי לגמרי 2 הרכבים האלה.

ובנוגע למכירה עתידית,שמע אין מה לעשות אנחנו לא נמצאים במצב שהיה לפני 4-5 שנים,השוק יד שניה מוצף היום,אנשים מוכרים חודשים שלמים וזה ממש לא מה שהיה פעם,היום אנשים מגיעים למצב שהם מורידים את המכנסיים בשביל למכור את הרכב שלהם כי מה לעשות יש פשוט יותר מדי רכבים בשוק,אנשים כל הזמן רוצים להתחדש ברכב חדש,או למשל מעדיפים לעבור לליסינג.

נדיר היום שאנשים מוכרים רכבים מהר מאוד,אלא אם הם הורידו את המחיר לרצפה או שזה רכב מסוג כמו שירוקו וכו',וגם הרכבים האלה לא נמכרים במהירות שהייתי מצפה לה.

אני למשל מוכר את שלי כ5 חודשים כי אני לא כל כך מתפשר(ועוד התפשרתי קצת).

אין מה לעשות אם אתה חושב לפני הקניה על המכירה העתידית אז פשוט רד מהרכבים האלה כי קל לא יהיה לך למכור.

בהצלחה.

פורסם

התקשרתי לבחור עם האודי השחורה להציע לו מחירון, קטע הוא מכר ב44! 6 אלף מעל המחירון המשוקלל ו8 מעל הרגיל...

פראייר או לא.... רק רון או איציק ידעו ...

פורסם

לא הייתי קונה רכב ששופר בעבר ואז פירקו לו הכל ומוכרים אותו כסטנדרטי. כאילו שהוא ננהג ע"י סבתא מהרצליה פיתוח שרכשה אותה בגלל צבע יפה.

בדרך כלל רכבים כאלה הם שחוטים לגמרי והם מתכון לצרות.

פורסם

לא מסכים איתך,בדרך כלל גם הבעלים של הרכב יודע שאף אחד לא ירצה לשלם לו את הסכום שהוא השקיע על אותם שיפורים אז הוא מעדיף להוריד אותם ולמכור אותם בנפרד.


×
×
  • תוכן חדש...