Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5196 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תקרא שוב את התיאור, תקרה צונחת, מושבים מטונפים - בקיצור פח אשפה ממונע.

 

אגב - האודי מוצגת בפורום כרכב יוקרה (להזכירך - הייתה לי אחת...), לא מבין איך אתם מוכנים לקבל עמידות חומרים כזו. :evil:

 

שוב, גם לי צנחה התקרה באודי - ואני טיפלתי ברכב שלי בכפפות של משי.

אין מה לעשות.

הלכתי והחלפתי.

 

איך אני מוכן לקבל עמידות חומרים כזאת? אני לא.

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב קצת לחדד חלק אמרו ראש חלק אטם שסתומים, הוא החליף אטם ראש !

הבפנים לא כזה מטונף המושבים מעור בהיר אז מן הסתם יהיו מלוכלים

התקרה צונחת בסאנרוף ומאחורה ככה שזה לא כזה דורש החלפה הרכב כן מוזנח אין מה להגיד אבל מהדברים שלו לא אכפת לו איך הרכב ניראה מבחוץ גם ככה הוא גר במרכז וכל יום יש שריטה חדשה ...

אגב הוא חבר פורום :)

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=394885&highlight=%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94+%D7%90%D7%95%D7%93%D7%99

מקווה שזה מותר !

פורסם

עוד משהו שצריך התייחסות בעל הרכב תדלק 98 תמיד הוא הראה לי קבלות,

הוא תדלק 95 אחת ל כשהיה נוסע לחברה שלו בדרום ושם לא היה 98.

זה קריטי לחזור ל95?

פורסם

בקישור שצירפת יש תמונות שבהן הרכב נראה שמור מאוד, המושבים גם כן נראים שמורים ופנים הרכב נראה טוב, רק ניקוי קליל לעור והרכב נראה פרפקט, אבל לפי התיאור שלך הוא נראה היום אחרת לגמרי האם זה באמת כך?

 

ועוד דבר, מה ז ההודעה הזו?

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=3067341#post3067341

האם זה הרכב? למה הוא דורש שם שם 85 אלף?

פורסם

הבנתי, ראיתי עוד הודעות שלו שהוא מוכר כל מיני תוספות שיש ברכב, כנראה שראה שהוא קופץ מעל הפופיק ומבקש 85 אז התחיל לפרק תוספות וירד ב50% מהמחיר, למרות שהתוספות ששם לא מדגדגות את הסכום הזה. הרכב שלי היה הצורה החדשה שנת 2006 עם הגריל הגדול, צבע שחור 3 דלתות 150 כ"ס ומכרתי אותה ב55, אם לא הייתי ממהר הייתי מוכר אותה ב70 לפחות כשהמחירון 77400 כך שלא יודע איפה אתה והוא חיים אבל שיהיה לשניכם לבריאות ובהצלחה במכירה, הוא יהיה מרוצה שמכר במחיר טוב ואתה תהיה מבסוט שקיבלת "אאודי", את הסטירה שלך תחטוף כשתרצה למכור אותה עוד כמה שנים.

אני מרגיש לא נעים מהבחור שאני ככה עושה לרכב שלו יח"צ שלילי אבל כואב לי עליך, גם אני ניסיתי למכור אאודי 3 חודשים אני יודע מה זה, חבל לי שתשלם יקר ועוד שנתיים שלוש כשתמכור יורידו אותך במחיר ולא תבין למה אתה לא מצליח למכור.

פורסם

הסיפור עם הקיט והראש המשופר זה שלאחיו היה רכב משופר והוא ניסה להיפטר מהקיט והכל בבת אחת בלשים הכל על האודי ולמכור ביחד, לא יצא לפועל כי לא היו מתעניינים, אגב עם הקיט הוא הגיע עם קופרה לאיזור 450 בדיינו!

האוטו ניראה דיי דיומה לתמונות למעט הקרע במושבים וחיצונית יש הרבה מכות מכל כיוון אבל קטנות יחסיות קילופים ופיצוצי צבע בפגוש הקידמי והוא לא יושב טוב.

מה שכן אמרתי עוד מהתחלה אני פדנט ומקצין כמובן הרכב בכללי למודל ניראה טוב, אבל אם אתה אומר שמכרת את שלך ב55 אני מעדיף להמשיך לחפש ולרכוש מודל חדש יותר, אב היא הייתה ידנית ? טורבו ?

פורסם

לא ידנית ולא טורבו, s tronic 6 הילוכים 150 כ"ס

נראית כמו 200 אלף שקל ומכרתי ב55, כנס קצת ליד 2 אתה תראה את הצורה החדשה כמו שלי ב60-70 אלף.

הבחור שלך פה ימכור את הרכב שלו במחירון רק אם יפול על תמים כמוך או על טמבל בן 17 שקיבל מתנה מסבא, אחרת הוא יפרסם אותו עוד חודשים רבים עד שימצא קונה, זאת הבעיה ברכבים האלה, וקח את זה בחשבון כשאתה רושם צ'ק! אתה תדאג להוריד מהמחירון כמה שיותר כי כשתרצה למכור ותהיה לחוץ לרכב חדש תצטרך להוריד לא מעט בעצמך אל תשכח את זה.

פורסם

על זה דיברתי אין מה להשוות בין הדגמים, הדגם שלך לא מומלץ מבחינת גיר מנוע בלי פוטנציאל שיפורים והשוק מתייחס אליה בתור עוד "מאזדה 3" משודרגת, הרכב הזה זהה ללאון טורבו לגולף GTI מבחינת מנוע ושוק ונכמר כמוהן מעל המחירון השאלה אם זאת ספציפית באמת שווה את זה !

פורסם
על זה דיברתי אין מה להשוות בין הדגמים, הדגם שלך לא מומלץ מבחינת גיר מנוע בלי פוטנציאל שיפורים והשוק מתייחס אליה בתור עוד "מאזדה 3" משודרגת, הרכב הזה זהה ללאון טורבו לגולף GTI מבחינת מנוע ושוק ונכמר כמוהן מעל המחירון השאלה אם זאת ספציפית באמת שווה את זה !

 

תשים לב שאתה מנסה לשכנע את עצמך, באמת הגעת לשפל המדרגה.

פורסם
תשים לב שאתה מנסה לשכנע את עצמך, באמת הגעת לשפל המדרגה.

ממש ככה חחח,

מאזדה 3 משודרגת?

כנראה שכשדיברתי על בני 17 שמתלהבים מאאודי והם היחידים שישלמו מעל המחירון התכוונתי אליך,

לך תעשה קצת שיעורי בית, יש לך בסה"כ 150 כ"ס (כמו אצלי) ברכב שקרוב לוודאי במהלך השנים איבד עשרות סוסים, רק בגלל שכואב לי עליך העלתי לך תמונה של הרכב שמכרתי לפני שבוע, תגיד לי אתה אם זה מאזדה 3 משודרגת

שיהיה לך רק בהצלחה בקנייה שלך הכי חשוב זה שבסוף תהיה מבסוט ומרוצה עם האוטו, באמת.

dsc02977en.jpg

91010321.jpg

dsc02982c.jpg

פורסם

אודי לא נמכרת במחירון ובטח לא מעל.

רכב טוב ושמור יימכר יחסית מהר לדעתי במחיר הוגן, קרוב למחירון. רכב במצב חרבנה לא יימכר גם אחרי הרבה זמן.

פורסם

SKITZ - למה מכרת את הרכב שלך במחיר שחיטה? במבט חטוף ביד 2 לא ראיתי אפילו רכב אחד מודל 2006 שבכלל מתקרב למחיר המכירה של הרכב שלך. הכי קרוב למחיר הרכב שלך מוצעים למכירה רכבים מודל 2004.

פורסם

היתה לי A6 1998 עד לפני חצי שנה, ולא היה בה קילוף\בלאי כפתורים\גומיות שחוקות למיניהן ואפילו העור היה במצב מרשים (ללא קרע ו\או בלאי בצד שמאל של מושב נהג). רק בעיה אחת שיש בכל אאודי ופולקסווגן, כפתור האורות היה טיפה נוטה לבלאי לבן. אבל עם זאת, אולי זה רק בA6 ואולי אפילו לשנת 98 (ואני מכיר עוד כמה A6 במצב שכזה).

 

בכל מקרה, הכל, והכל מתחיל בבנאדם שמחזיק את הרכב. אם שמר, כיסה את השמשה הקדמית ברוב המקרים בימי הקיץ, ניקה בזמן ומרח חומרים ששומרים על כל הפלסטיקה (במיוחד לבלאי שהם מקבלים באאודי...), אין סיבה שיגיעו צרות מיותרות מעבר לבלאי טבעי.

 

ובגדול, אני לא מכיר A3 מ-2002 שנמכרת מעל למחירון (ועוד 5 מעל?) גם אם נשמרה בנפתלין. אם לא תלך על זה, והוא לא ימצא פראייר כל כך מהר ואם הוא לא ירד במחיר, אתה תראה את ההודעה שלו עוד הרבה......זמן.

הכי שומר בארץ :scatter:

 

AAA: Audi 80>Audi A6>Alfa Romeo GT

פורסם

אז למה GTI לאון טורבו נמכורת מעל למחירון ?

אני לא להוט על הרכב הנ"ל פשוט ניראה רכב נדיר במחיר מציאה יחסית


×
×
  • תוכן חדש...