Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DDR3 1333 במקום 1066 - אפשרי ואפקטיבי?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

CPUZ אמין, אבל הוב ביותר הוא להעלות את מפרט המחשב (או, לפחות, הדגם המדוייק) ורצוי גם דגם לוח האם ואז אפשר להיות בטוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

CPUZ הוא כלי מצוין לומר לך מה יש לך, אך פיסית במחשב זה עניין אחר, בדגמים מסויימים של DELL אמנם יש שני חריצי זכרון, הראשון נגיש ובתחתית הנייד והשני יכול להיות מסתתר מוגן מתחת למקלדת.

אם תעלה את דגמי הניידים שברשותך אוכל לומר לך בדיוק מה יש ומה אין ומהי כמות הזכרון הנתנת להרחבה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אלה לא ניידים אלא נייחים. סליחה שלא ציינתי מראש.

בינתיים מה שעשיתי זה לקחת ddr2 ממחשב אחר ואכן הוא עובד.

הסתכלתי בזאפ וראיתי שיש תדרים שונים מ 533 ומעלה. האם יש אפשרות שאני קונה

נאמר 800 מ״ה וזה לא יעבוד אצלי במחשב? או שפשוט הלוח יוריד אותו למהירות נמוכה יותר

ובעצם לא ינצל אותו כמו שצריך?

פורסם

תרשום מה שאתה מקבל בCPUZ את דגם הזכרון, רצוי שתרשום גם את דגם הלוח, הכל נמצא בלשוניות בתוכנה.

משם נוכל לתת לך תשובה קצת יותר מעמיקה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

אז ככה:

motherboard: Dell Inc

model: 0H8164

memory: DDR2 1024

Max Bandwidth: PC2-5300 MHz

 

אלה שני מחשבים ישנים יחסית, אבל השימוש שלהם לא כזה מסיבי,

ולכן חבל לנו סתם להחליף אותם. הבעיה הגדולה היא שעובדים על אופיס

יחד עם כרום/אקספלורר, ואז המחשב לא מגיב טוב. אני יודע שזה בעיקר מעבד

אבל אני מניח שעוד קצת זכרון לא יזיק לו.

ועוד שאלה, האם עדיף/אפשרי לשים סטיק אחד של 2GB, או שניים של 1GB?

 

תודה.

פורסם
אז ככה:

motherboard: Dell Inc

model: 0H8164

memory: DDR2 1024

Max Bandwidth: PC2-5300 MHz

 

אלה שני מחשבים ישנים יחסית, אבל השימוש שלהם לא כזה מסיבי,

ולכן חבל לנו סתם להחליף אותם. הבעיה הגדולה היא שעובדים על אופיס

יחד עם כרום/אקספלורר, ואז המחשב לא מגיב טוב. אני יודע שזה בעיקר מעבד

אבל אני מניח שעוד קצת זכרון לא יזיק לו.

ועוד שאלה, האם עדיף/אפשרי לשים סטיק אחד של 2GB, או שניים של 1GB?

 

תודה.

 

לפי הנתונים, אתה יכול להתקין סטיק זכרון של 1GB בנוסף לסטיק של 256 שיש לך, בלוח יש רק 2 חריצי זכרון.

שים לב שאתה קונה זכרון DD2 400/533MHZ. לא מצאתי שהלוח שלך תומך בזכרון יותר מהיר, שווה בדיקה אם יש לך זכרון 800MHZ בשלף.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

תודה. אז באמת חיפשתי בכל המחשבים, מצאתי סטיק של 800 עם 1GB. שמתי וזה עובד בסדר

גמור, ואכן המחשבים זריזים יותר. האם ברגע שזה עובד, זה סוף הסיפור, או שזה עלול לפגוע/להאט

את המחשב בצורה כלשהי? האם עדיף להתעקש על 533/400? ממבט בזאפ ראיתי ש 800 הרבה

יותר זמין, ויותר זול.

פורסם

אם זה עובד אז שים את ה800, ברור שזה יותר מהיר מזכרונות 400/533 פשוט לא הייתה לי אפשרות לומר לך בוודאות אם הלוח שלך יתמוך אותם לכן המלצתי לך לבדוק קודם עם זכרון 800 לפני שאתה קונה.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
אם זה עובד אז שים את ה800, ברור שזה יותר מהיר מזכרונות 400/533.

 

או אותו דבר. תסתכל בביוס תראה באיזו מהירות הוא מפעיל את הזכרונות בפועל. לחילופין, תסתכל מה CPUZ מדווח. לדוגמה:

SnapShot.jpg

:turn-l:
פורסם

יובל, קשה למצוא זכרונות ישנים, וגם אם יש הם יקרים בדר"כ, לכן המלצתי לו לבדוק אם ה800 עובד אצלו.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

מסכים איתך בהמלצה. גם לי היה יותר קל למצוא 1333 מאשר 1066. הנקודה היא שזכרון 800 מג"ה עשוי לרוץ אצלו למשל במהירות 533 בלבד - כי זה מה שהלוח שלו תומך. אז זה לא בהכרח יהיה מהיר יותר.

:turn-l:
פורסם

זה תלוי מהיכן אתה קונה.. :) ההבדל במחיר בין 1066 ל1333 זה הבדל של 15 שקלים לסטיק של 2GB (ה1066 אכן יקר יותר).

אגב, בדקת כבר מה הCAS של הזכרון בנייד שלך?

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.


×
×
  • תוכן חדש...