Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Nissan GTR או Porsche GT3?


liorif
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים,

 

מצאתי מסלול מירוץ באלגרבה בפורטוגל.

צריכה להחליט איזה רכב Nissan GTR או Porsche GT3?

 

מה אומרים?

girl on wheels

:smilecolr

פורסם

אני אישית הייתי מעדיף את הGTR עם הביצועים המעולים שלו בהרבה בחינות, אבל מהשרשור הקודם הבנתי שאת מחפשת פרארי כלומר "פוזה" והיוקרה שבמותג עצמו ואולי ניסן לא תוכן לספק את זה.

פורסם

לדעתי זה תלוי ביכולות שלך כנהג.

כמובן כמו 99.9 אחוז מהפורום לא נהגתי על שניהם.

אבל מקריאת ביקורות וראיית סרטונים אפשר להבין שה-GT3 עם התחת הקשקשן תדרוש הרבה יותר מהנהג לעומת ה-GTR האוחזת.

פורסם

היות והוא לא הולך לגלח עשיריות שניה על גבול ההתרסקות, כמובן שעדיף את יצירת הפאר ההנדסית שתיתן לו גם מעבר ליותר פוזה גם הרבה יותר הרגשה, מאשר המחשב על גלגלים חסר הרוח.

 

הכוונה היא שעדיף את הפורשה.

פורסם
היי

מה אומרים?

1. תדאגי לחבר שלך לביטוח הכי מקיף שתוכלי למצוא.

2. יש לי אח קטן רווק.:oops::inlove:

vw-golf כתב:

זו פאקינג מדינה דמוקרטית, זה לא שהוא הרים יד על מישהו, אז חלאס, סתמו פיות!!
פורסם

:) תודה על ההצעה לגבי האח, נראה לך שהייתי משקיעה ככה אלמלא זה היה אוטוטו "סוגרים את הבאסטה"? :lol:

תכל'ס, אם אחרי זה הוא לא מבין שאני אשת חלומותיו ..:lol:

 

פרקטית- אני חושבת שהתשלום סוגר גם את הביטוח וכו'. הלא כן?

 

 

1. תדאגי לחבר שלך לביטוח הכי מקיף שתוכלי למצוא.

2. יש לי אח קטן רווק.:oops::inlove:

girl on wheels

:smilecolr

פורסם

כמו שכבר כתבתי בעבר, הGT-R מרגישה כמו פלייסטיישן (אבל פלייסטיישן זה כייף), הGT3 יותר קיצונית, פחות מרוסנת, אז זה באמת תלוי ביכולות של הנהג, אם בא לו לעשות את המסלול כמה שיותר מהר בלי לעוף החוצה אז הניסאן תהיה מצויינת, יש הבדל בעלות? אני מאמין שהGT3 תהיה יקרה יותר, תקני אותע אם אני טועה, לצערי לא נהגתי על הרכבים הנ"ל במסלול אלא בכבישים ציבוריים, על הפורש נהגתי ממש קצת על הGT-R התחרעתי בשדה תעופה ישן וגם על כבישים ציבוריים, שוב אני מאמין שהוא יהנה יותר עם הניסאן.

 

לדוד החורג שלי (אח של אמא חורגת) יש אוסף מרשים של מכוניות (החל מ356 עד לGT3, כולל F430) וביום יום הוא מתנייד עם GT-R או איזו קלאסית תורנית. הGT-R היא חולגינית אמיתית אבל לנהג לא מנוסה ולחיי יום יום היא מושלמת.

haters will hate

פורסם

GT-R ו GT3 זה לילדים, לחוויה האולטימטיבית כדאי להשכיר STW E36- סדרה 3 הכי טובה שנוצרה אי פעם. :twisted:

 

eSJ-HzNWJGM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

הקווים שהבחור לוקח פשוט ללקק את האצבעות.

(OO=[iIIIII][iIIIII]=OO)

פורסם
1. תדאגי לחבר שלך לביטוח הכי מקיף שתוכלי למצוא.

2. יש לי אח קטן רווק.:oops::inlove:

 

:) תודה על ההצעה לגבי האח, נראה לך שהייתי משקיעה ככה אלמלא זה היה אוטוטו "סוגרים את הבאסטה"? :lol:

תכל'ס, אם אחרי זה הוא לא מבין שאני אשת חלומותיו ..:lol:

 

פרקטית- אני חושבת שהתשלום סוגר גם את הביטוח וכו'. הלא כן?

 

אני חושב שאת צריכה לקרוא שוב את סעיף 1. הביטוח הוא לחבר (קצת מקאברי).

והכוונה היא שלא יקפוץ מעל הפופיק, ויקח רכב שהוא לא מכיר, למסלול שהוא לא מכיר ויעשה שטויות, שיסתיימו לא כמו שהתכוונת.

פורסם
GT-R ו GT3 זה לילדים, לחוויה האולטימטיבית כדאי להשכיר STW E36- סדרה 3 הכי טובה שנוצרה אי פעם. :twisted:

 

eSJ-HzNWJGM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

הקווים שהבחור לוקח פשוט ללקק את האצבעות.

 

אני מתנצל על הסטייה מהנושא אבל יש סיבה לכך שהאוטו נשמע כאילו הוא הולך בהילוך ריבירס?

במאזדה 3 בלם היד נמצא בתוך התחת של הנוסע ליד הנהג.
×
×
  • תוכן חדש...