Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אז גם אני מחפש רכב קטן ומתלבט בין רכבי קטגוריית ה 60-70 אלף ש"ח...קראתי פה שירשורים בנושא, חפרתי באינטרנט,

והנה פתאום מתגלה הקליאו הידנית שמחירה ירד ל 70000. נכנסתי לכל הרכבים בקטגוריה (בלי נסיעת מבחן אמנם) - אלטו,פג'ו107, פנדה, קיה פיקנטו והקליאו...ונראה לי שפשוט אין לקליאו מתחרות בקטגוריה מבחינת מרווח, נוחות, מראה, הרגשה וכו'.

אמנם היא עולה 10000 יותר משאר הרכבים אבל היא נראית לי כל כך הרבה יותר משתלמת כאשר כל השאר נראים כמו צעצועים.

האם אני מפספס פה משהו? יש מישהו שיכול להאיר את עיני באיזשהם חסרונות של הקליאו לעומת האחרות (חוץ ממחיר כמובן)

תודה רבה!!

פורסם

אכן הקליאו מאוד משתלמת מאוד,אומרים שרכבים צרפתים לא אמינים,לא יודע עד כמה זה נכון לגבי הרכבים החדשים,אך יש לך אחריות.הגרנדה טובה אך בגירסת ה 1.2 נשמעת חלשה מידי. תבדוק גם את ה 206+ .

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אכן הקליאו מאוד משתלמת מאוד,אומרים שרכבים צרפתים לא אמינים,לא יודע עד כמה זה נכון לגבי הרכבים החדשים,אך יש לך אחריות.הגרנדה טובה אך בגירסת ה 1.2 נשמעת חלשה מידי. תבדוק גם את ה 206+ .

הייתי בסוכנות פיג'ו-סיטרואן, ראיתי את ה206+ ואני חייב לציין שבפנים האיבזור או יותר נכון לומר העדרו מאכזב קשות. חוץ מרדיו-דיסק מקורי ושליטה מאיזור ההגה אני לא רואה בה שום דבר שיכול להיות עדיף על הקליאו, אולי חוץ מחישוקי המגנזיום. מבחוץ העיצוב מאוד יפה אך גם של הקליאו לא רחוק ממנו.

פורסם
אכן הקליאו מאוד משתלמת מאוד,אומרים שרכבים צרפתים לא אמינים,לא יודע עד כמה זה נכון לגבי הרכבים החדשים,אך יש לך אחריות.הגרנדה טובה אך בגירסת ה 1.2 נשמעת חלשה מידי. תבדוק גם את ה 206+ .

 

אז למה קנית פנדה אם אפשר לשאול?

פורסם

כשאני קניתי לא הייתה קליאו בכזה מחיר.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...