Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'קלקה כתומה \ כל אחד חש שוטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש צ'קלקות גם לסמיטריילרים עם מטען חורג.

ובכבי הערבה, הרכבות בש נועות עם צ'קלקה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

החוק אומר שלרכב רכב בו יש פנס כתום מהבהב, חייב שיהיה בצמוד אליה אישור משטרתי עם מס' רכב .

לי יש פנס כתום מהבהב, אך יש לי אישור משטרתי, אני יכול להפעיל אותה אך ורק באתר עבודה.

הפשרה של היום היא הנורמה של מחר

פורסם

יש לי שאלה קצת לא קשורה, אבל לא שווה בשבילה לפתוח שרשור חדש:

 

לשוטר/ת , מותר לשים על רכבו הפרטי צ'קלקות / LEDים סמויים כחול-אדום ולנסוע עם זה ???

:twisted:
פורסם
יש לי שאלה קצת לא קשורה, אבל לא שווה בשבילה לפתוח שרשור חדש:

 

לשוטר/ת , מותר לשים על רכבו הפרטי צ'קלקות / LEDים סמויים כחול-אדום ולנסוע עם זה ???

ידוע לי שיש מתנדבי משמר האזרחי שמקבלים בזמן הסיור שלהם צ'קלקה/מנורה כחולה ושמים אותה בג'יפ הפרטי, כמובן שהם מחזירים את זה אחרי הסיור.

אך לשוטר יש ניידת משטרה, בשביל מה הוא צריך לשים את זה? אפילו לבלשים שיש להם ניידת, השוטר מקבל ניידת סמויה או לא סמויה עם האביזרים בהתאם.

פורסם

על אלה עוד אפשר לצחוק אבל מה לגבי המתנדבים שעפים על עצמם עם צ'קאלקה כחולה בחלון האחורי של החלון ואז הם עושים פרצופים וסימני ידיים ???????

דדי,

מאמן נהיגה ספורטיבית ובטוחה - לחיים

פורסם

פעם אחת נסעתי למועדון במונית וראינו רכב שיש לו צ'קלקה כזאתי על המגש מאחורה.

הוא עמד ליד רכב שהוא בו בחורות אממ יפות בואו נגיד ככה, הפעיל את הצ'קלקה עשה קצת פוזות וברגע שהן נסעו הוא כיבה את הצ'קלקה.

אפשר להגיד פוזות, אפשר להגיד בשביל הצחוקים, שייהנו למה לא :)

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...