Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צ'קלקה כתומה \ כל אחד חש שוטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה אני נתקל ביותר ויותר רכבים עם צ'קלקה כתומה, כל קבלן, טרקטור, מהנדס בניין, המאבטח שמתחת לבית שלי על הרכב הפרטי שלו, רוב הרכבים בבסיס שלי (הצבאיים+חצי צבאיים).

 

אז מה החוק אומר לגבי דבר זה, ולמה לשכן שלי נראה שבגלל שהוא עושה פטרולים עם הג'יפ שלו אז מותר לו לשים את זה ברכב (כל הזמן, מדובר על הגדול הקבוע).

 

תודה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

מה נותנת הצ'אקאלאקה הזאת? יש לו גם צופר כמו של ניידות משטרה\אמבולנס? אם הוא יתחיל לצפור איתה באמצע פקק אנשים יפנו לו את הדרך?

פורסם

מה הקשר חש?

 

צקלקה כתומה זה של מוקדים עירוניים ורכבי שירות.

 

אם זה עושה להם טוב, שיהנו, הם בידיוק כמו כל רכב אחר על הכביש.

 

 

אם כבר חש שוטר, תזמין קיט לדים כחול אדום מאיביי, מביא גם סירנה, ואז אתה נראה כמו סמוי.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשעבדתי באבטחה היתה לנו צ'קלקה כזאת על רכב הסיור. (סוזוקי ג'ימני)

חש כמו שוטר? לא, אולי כמו מלגזה או שופל...

היעוד של הצ'קלקה זה לסמן שאתה מסתובב בשטח תפעולי (מפעל, אתרי בניה) וחובה להפעיל אותה שם. זה אמצעי בטיחות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כנראה שלכם אין שכנים כמו שלי יש, אני לא בטוח לגבי הצופר, אבל מה שכן, תודה לבחור שעזר לי לגבי החוק בנושא.

 

לא תפסתי מאף אחד כאילו הוא שוטר, אבל לפי מה ששמתי לב יש להם יותר ביטחון בנהיגה, כאילו הם נוהגים בניידת וכולם צריכים לפנות להם את הכביש, אבל זה רק מה שאני ראיתי.

 

תודה.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

בשביל להתקין צ'קלקה כתומה צריך היתר,לא מזמן משטרה עצרה חבר לבדיקה שגרתית שהיה עובד בחברת גרירה וחילוץ כלשהי ועל הטנדר הייתה מותקנת צ'קלקה כתומה והוא נעצר כאשר היא הייתה מכובת אך השוטר ביקש ליראות היתר להתקנת הצ'קלקה, שלא היה ברשותו, השוטר נתן לו דו"ח 250ש"ח, מיותר לציין שהחברה בה עבד שילמה את הקנס והחליטה להוריד לכל הרכבים שלה את הצ'קלקות.

פורסם

אני כן ראיתי חברת הבטחה שחשה משטרה.

לפני כמה זמן ראיתי רכב של חברת הבטחה שהיה צבוע בדיוק כמו רכב משטרה(לא זוכר עם או בלי צ'קלקלה) ורק כאשר עקפה אותי והסתכלתי על הצד שלה היה כתוב חברת הבטחה X אך בהתחלה הייתי בטוח שזה רכב משטרה מהאופן שבו היה צבוע

פורסם
אני כן ראיתי חברת הבטחה שחשה משטרה.

לפני כמה זמן ראיתי רכב של חברת הבטחה שהיה צבוע בדיוק כמו רכב משטרה(לא זוכר עם או בלי צ'קלקלה) ורק כאשר עקפה אותי והסתכלתי על הצד שלה היה כתוב חברת הבטחה X אך בהתחלה הייתי בטוח שזה רכב משטרה מהאופן שבו היה צבוע

 

חברת הבטחה ? :-D זאת חברה שמבטיחה לך דברים ותמיד מקיימת? :wink:

פורסם

ארטיק לימון, בירושלים לפחות ה"ביטחון עירוני" או "שיטור עירוני" נוסע על צ'קלקה חצי כתומה חצי כחולה אם זכור לי נכון, מדובר על אך ורק כתום.

השרשור הטוב ביותר בפורום

אני לא הייתי הולך לקנות עכשיו דייהו נובירה - אבל אחרי הרמה שהורגלתי אליה בדייהו נובירה, אני מוכן לעבור רק לב.מ.ו.

פורסם

לפי חוק אסור להוסיף לרכב שום דבר שמפיץ אור. כמו שכבר נאמר יש צורך לקבל אישור לכך..

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם

מה עם כל "ריכבי הליווי" (או - "מפגעים תעבורתיים ניידים שרק בנס לא גורמים לתאונות - ועוברים על החוק בכל מקרה") של קבוצות האופניים? נותנים היתר לכל שימוש?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

×
×
  • תוכן חדש...