Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5426 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מתלבט בין 2 המכוניות הנ"ל שניהם עולות 70k.

סיאט 2 שנות אחריות רנו 3 שנים.

רנו יותר מאובזרת אבל הסיאט יותר חזקה.

הרנו 5 כוכבי בטיחות הסיאט 4 (אם אני לא טועה).

 

מה עדיף מבחינת אמינות? מכירה בעוד 3-5 שנים? מחירי טיפול? והנאה על הכביש?

 

תודה רבה,

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

זו שאלה ?

ברור שהאוקטביה לא כי אני בעל אחת כזו.(שגם היום סקודה שייכת ל קבוצת וולקסוואגן.) הרכב יושב מצויין אל הכביש והרגשה ממש טובה.

ד"א איפה יש אוקטביה שעולה 70K ..? זה מתחיל ב 130K.

 

קליאו זה רכב קטן צפוף .ורמת האימינות של רנו אל הפנים..

 

לגבי סיאט אני לא יודע.

פורסם

נראה שיש לך בלבול רציני...

פעם כתבת סקודה, פעם סיאט.. ובמחיר שכתבת אין לא את זו ולא את זו.

אני מבין שאתה רוצה חדש כי ציינת את מספר שנות האחריות..

תבדוק מה קורה..

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

קליאו מול פאביה

 

לפאביה שמירת ערך טובה יחסית לרנו, מנוע חזק בקצת, מערכת שמע מקורית ו-4 חלונות חשמל.

היא צרה מהרנו ב-5 ס"מ ובסיס הגלגלים בה יותר קטן ב-11 ס"מ משמעותיים. הרנו מרווחת יותר ולפי דעתי הכי מרווחת בקטגוריה.

המתלים בפאביה די נוחים אך לא נוחים כמו אלו של הרנו. הפאביה די רועשת מבפנים ומציקים במיוחד הם רעשי המנוע במהירות של 100 קמ"ש ומעלה.

לפאביה 4 כריות אוויר ו-4 כוכבי בטיחות לעומת 6 כריות אוויר ו-5 כוכבים ברנו.

המושבים ברנו נוחים יותר, במיוחד כשמדובר בנסיעות ארוכות.

ברנו יש בקרת שיוט שקשה לוותר עליה ברגע שמתרגלים.

איכות ההרכבה והחומרים טובה יותר ברנו ודי מחפירה בפאביה (במיוחד ההרכבה)

 

לפאביה שנתיים אחריות לעומת 3 לרנו.

 

מניסיון של המשפחה,

מנוע ה-1.4 ליטר נכבה הרבה פעמים בנסיעה במהירות נמוכה.

מנועי 1.4 רבים הגיעו עם סלילי הצתה פגומים שמתחילים לעשות בעיות כבר ב-40,000 ק"מ.

מה שמוזר עוד יותר הוא שההוראה שמקבלים המוסכים המורשים היא לא להחליף את כולם אלא להחליף כל פעם רק את סליל ההצתה הפגום שחדל לתפקד ולקוחות רבים מוצאים את עצמם מגיעים שוב ושוב למוסך כאשר ניתן לפתור את הבעיה בביקור הראשון במוסך ומבלי להרוס את התדמית בעיני הלקוחות.

פורסם

המשפט האחרון - לאיזה רכב מתייחס?

 

ובכלל, מאיפה כל הניסיון. יש לך את שתיהן - יחדיו?

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

המשפט האחרון מתייחס לסקודה רומסטר ידנית עם מנוע 1.4 זהה לזה של הפאביה שנמכרת במבצע.

יש לי הרבה שעות נסיעה על פאביה 1.4 ידנית.

עשיתי נסיעת מבחן על רנו קליאו 1.2 ולא התייחסתי לנושא האמינות שלה מכיוון שאין לי מידע מניסיון.

פורסם
המשפט האחרון מתייחס לסקודה רומסטר ידנית עם מנוע 1.4 זהה לזה של הפאביה שנמכרת במבצע.

יש לי הרבה שעות נסיעה על פאביה 1.4 ידנית.

עשיתי נסיעת מבחן על רנו קליאו 1.2 ולא התייחסתי לנושא האמינות שלה מכיוון שאין לי מידע מניסיון.

 

תראה, אין לי מושג מזה בשבילך "הרבה שעות נסיעה" - היו ברשותינו שתיים כאלה, אומנם עם קוד מנוע מעט ותיק יותר-ויותר הספק, והן לא סבלנו מהתופעות לוואי המדוברות.

אתה מדבר על תופעות המוכרות מהמנוע הנ"ל בגרסת 75 כ"ס - קוד מנוע שונה. מאז המנוע עבר לא מעט עידכון, גם בהספק.

 

ולגבי הקליאו, לצערי עוד לא נהגתי ב-1.2 ויהיה מעניין לראות איך היא ומה היא מציעה. כן נהגתי בגרסאות ה-1.6 והספורט.

הקליאו בהחלט מרווחת, בטוחה, נאה ונוחות הנסיעה טובה יותר. מנגד - איכות החומרים / הרכבה פחות טובים מאשר בפאביה (וזו לא רק דעתי האישית - גם דעתם של רב מגזיני הרכב הגדולים בגרמניה). אני אישית גם לא מת על הניהוג בקליאו (למעט הספורט המבריקה) - וכמובן, גם המנוע (אם מדובר ב-1.6 מול ה-TSI).

 

רק אומר שהפאביה MK2 בהחלט סובלת מתופעת זמזמזת מהמגש האחורי - וזה בעיקר ב"ספורט".

חישוקי ה-16' וכיול המתלים הקשיח יותר - בהחלט לא עוזר, אך תורם את שלו לניהוג הנעים יותר ואחיזה עדיפה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

בדקתי

מדובר במנוע 86 כ"ס

המספר הסידורי שלו מתחיל BXW4422XX

(2 ה-X האחרונים מסתירים ספרות)

שנה וחודש על הכביש, 70,000 קילומטר והוחלפו 3 סלילי הצתה ב-3 מועדים שונים

פורסם

יש כאן מישהו עם נסיון עם הפאביה 1.4 הספציפית?

מעניין אותי איך האוטו עם המנוע הזה, על פניו הספק ומומנט סבירים (למרות שהרכב כבד יחסית) אבל מעניין אותי איך הוא בנסיעה עם מזגן למשל...

אני גם שוקל לרכוש לרגל המבצע המעניין...

 

כמובן שנתונים על צריכת דלק יועילו אפילו מאוד. קראתי שמישהו כתב בשרשור של הפאביה ב 77 אלף בעירוני בלי מזגן 1:12.

יש מישהו שיש לו נתונים אחרים ?

טל.

פורסם
הפביה יותר מהנה לנהיגה, אבל בכל שאר הדברים הרנו יותר רצינית,

גם במבחן דרכים שעשו עכשיו לרנו היא יצאה בסדר.

 

על סמך מה היא יותר "רצינית"?

 

בכל השוואתי שנערך ביניהן במדינת דוברי הגרמנית (כולל שאר הטובות בקבוצה) - הפאביה יצאה עם ידה עליונה, בעיקר במנועי ה-TSI.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...