Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ידוע שהמנועי הTSI של סקודה טובים מאוד, אבל בהשוואה פה לרנו מדובר על המנועים הישנים של סקודה והם לא כאלה טובים...

 

מישהו יכול להעלות לינק למבחן דרגים של רנו קליאו 1.2 אני כבר הרבה זמן מחכה לזה...(רפאול המקורי)

 

תודה מראש מקס...

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני הייתי שמח לראות את המבחן המדובר,

 

 

הצלחתי למצוא מבחן השוואתי 207-פאביה-קליאו עם מנועים אחרים שבוא דווקא הקליאו ניצחה במבחן הכולל וביחוד בחלקים שזהים בשני הגרסאות כמו מרווח פנים, נוחות נסיעה, הגה, מראות ואפילו בעיצוב הפנימי הם שם התלוננו על עיצוב אפור מידי אשר השתנה בשנה האחרונה וב-1.2 הוא שונה ויפה יותר.

 

אני היום נוסע על הפולו 1.4 DSG והגיר מוציא מהמנוע המון, במיוחד כח זמין בזכות מרווח ההילוכים (עם זאת כל קיק, המנוע יורד לאיזור הילוך רביעי )אני לא יכול לתת חוות דעת על הגיר הידני כי זה לא אותו דבר, גם את הצריכת דלק תוכלו לקחת בערבון מאוד מוגבל ואני עם רגל כבדה עושה בכיף 1-13.

 

אני אמור לקבל את הקליאו בקרוב ובעוד כחודש אתן סקירה מקיפה עליו, אישית אני לא מתחבר לעיצוב החיצוני של הפאביה כך שהבחירה שלי היתה יותר קלה.

 

נראה לי שיש דרישה להשוואת סופר מיני קטנות ב-70K או אפילו לשחזר את המבחן הזה עם 206+ קליאו ופאביה בגרסאות האלה.

:king:

פורסם

מה שמאוד מסקרן אותי איך זה שאנשים לא ממש רצים לכיוון הקליאו, אני הייתי נעול על הפיקנטו אבל כששמעתי שהקליאו יצאה במבצע שכזה, עם מנוע יותר חזק, רכב יותר מרווח, יותר נוח, ושגם ניראה לא רע בכלל עם סאן רוף, ההחלטה שלי מיד ישתנה לטובת הקליאו.

 

כבר עבר יותר מחודש מאז שיצא המבצע של קליאו ועדיין אין מבחן דרכים על הרכב הזה, איך לא עשו עדיין גם השוואה בין ה206+ פנדה והקליאו, ועכשיו גם הסקודה פאביה!?.

 

מקס.

פורסם

דווקא שאלתי לגבי זה בסוכנות של קרסו, הם אמרו שכרגע הרכב הדגמה בתפוסה מלאה ושיש להם המון בקשות לקחת את הרכב למבחנים אבל הם פשוט מעדיפים לתת את הרכב לנסיעת מבחן לקונה פוטנציאלי מאשר לכתב רכב שיקח אותו ליומיים.

 

אני מאמין שירד הלחץ נראה את המבחן ההשאתי הכל כך מתבקש.

 

אגב, אני צפיתי שהפאביה תצטרף לחגיגה בתור המותג של צמפיון עם ההנחות הכי גדולות, השאלה הכי מסקרנת אותי היא מתי דלק יצטרפו גם ועם איזה רכב (הימור שלי הוא דווקא על הפיאסטה 1.4\1.2 ידנית), מי שיכול לחכות ירוויח. (המצב האבסדורי שקיים כרגע עם התור המטורף על הפיקנטו והיחס של היבואן לרוכשים, נותן הזדמנות לשאר היבואנים לגנוב לקוחות בעזרת עסקאות טובות יותר, אני מכיר לפחות שני אנשים שביטלו פיקנטו והזמינו קליאו).

:king:

פורסם

אתה צודק, זה באמת רגע משמעותי לשאר החברות להוריד מחירים ולגנוב לקוחות.

 

אני מתכנן לקנות רכב בפבואר, מרץ. אז זמן לחכות יש לי, אמרת פיאסטה, כניראה ולקחתי!

 

עכשיו עוד משהו מעניין שראיתי, סוזוקי אלטו 2012 56 אלף במרץ.

 

http://www.themarker.com/cars/1.683188

 

 

יש עוד 2 מכוניות שאני מאוד סקרן לגביהן והן עדיין לא בארץ, מיצובישי יש לה גם רכב קטן עם מנוע קטן 1.2 אם אני לא טועה.

 

ולטויוטה גם יש רכב שעדיין לא נימצא אצלינו הוא נקרא Q משהו. גם מנוע 1.2 אם אני לא טועה, לפני הרבה זמן ראיתי באינטרנט.

 

מקס.

פורסם

למיטב נסיוני, מכוניות צרפתיות מתבלות (שלא לומר מתכלות...) מהר מאוד ואין מה להשוות את איכות ההרכבה והחומרים של סקודה לזאת של רנו. גם הסחירות של סקודה הרבה יותר גבוהה.

פורסם

משעשע, היום בדיוק חשבתי על ההשוואה הזאת ועדיין לא הגעתי לתשובה סופית, מבחן השוואתי יהיה מבקום.

 

ג'וני בוי, "למיטב נסיונך", כמה זמן היו בבעלותך קליאו MK3 וסקודה פאביה?

מה באיכות ההרכבה והחומרים של הסקודה אהבת לעומת זאת של הרנו?

וכמובן בכמה מכרת אותן ותוך כמה זמן, האם ההפרש לטובת הסקודה היה כל כך משמעותי?

איזה כיף שיש בפורום אנשים שלא סתם זורקים באוויר אלה מדברים מניסיון כמוך.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

שלום חברים,

 

קניתי היום את הסקודה פאביה שבמבצע.

אני רוצה לשתף שעשיתי איתה היום נסיעת מבחן הרכב מאוד נוח ומרגיש טוב ויציב על הכביש מה שחסר בו זה את הכוח המתפרץ התאוצה הוא די חלש בזה אך עדיף בהחלט על כל שאר המיני והסופר מיני במחירים שלו.

בהחלט רכב מומלץ.

פורסם
שלום חברים,

 

קניתי היום את הסקודה פאביה שבמבצע.

אני רוצה לשתף שעשיתי איתה היום נסיעת מבחן הרכב מאוד נוח ומרגיש טוב ויציב על הכביש מה שחסר בו זה את הכוח המתפרץ התאוצה הוא די חלש בזה אך עדיף בהחלט על כל שאר המיני והסופר מיני במחירים שלו.

בהחלט רכב מומלץ.

 

היכן עשית את נסיעת המבחן ?

פורסם

בסניף המרכזי בת"א (דרך השלום פינת יגאל אלון).

את הנסיעה עשינו על בדרך הבאה:

יגאל אלון עד צומת ערבי נחל.

דרך ללא שם עד הירידה לאיילון דרום בתחנת הרכבת ת"א ארלוזרוב.

איילון עד מחלף חולון (וולפסון) סיבוב בכיכר וחזרה דרך איילון עד היציאה בשלום ומשם ליגאל אלון לסוכנות חזרה.

 

הרכב נסע יפה מאוד בכביש המהיר יציב מאוד ונראה כבעל אחיזה טובה אך תאוצה מהמקום לוקה בחסר.

פורסם

בהמשך לפירסום היום שרכשתי את הסקודה פאביה אני מעוניין להודות לכל מי שעזר לי.

היו לי לא מעט התלבטויות ואני מאמין שהגעתי להחלטה נכונה.

התשובות שלכם מאוד עזרו לי להתכוונן על סוג הרכב שאני צריך ואף בבחירת הרכב.

אני רוצה להודות במיוחד לMike808 שעזר לי בנושא הקודם כשעוד התלבטתי בין b3 לi30 מליסינג, אתה תותח גבר.

 

ד"א

אם מישהו מגיע לסוכנות סקודה בת"א אני ממליץ על אורן ישר-אל אחלה בחור שאפשר לדבר איתו.

(אני לא מנסה לפרסם את סקודה פשוט המלצה לאחר שירות טוב שקיבלתי).

 

אז תודה וסעו בזהירות זה הכי חשוב.

 

גיל.

פורסם
בהמשך לפירסום היום שרכשתי את הסקודה פאביה אני מעוניין להודות לכל מי שעזר לי.

היו לי לא מעט התלבטויות ואני מאמין שהגעתי להחלטה נכונה.

התשובות שלכם מאוד עזרו לי להתכוונן על סוג הרכב שאני צריך ואף בבחירת הרכב.

אני רוצה להודות במיוחד לMike808 שעזר לי בנושא הקודם כשעוד התלבטתי בין b3 לi30 מליסינג, אתה תותח גבר.

 

ד"א

אם מישהו מגיע לסוכנות סקודה בת"א אני ממליץ על אורן ישר-אל אחלה בחור שאפשר לדבר איתו.

(אני לא מנסה לפרסם את סקודה פשוט המלצה לאחר שירות טוב שקיבלתי).

 

אז תודה וסעו בזהירות זה הכי חשוב.

 

גיל.

 

 

תתחדש! לדעתי הרכב מעולה ומרשים, למעט מנוע מעט רועש ביחס למנוע קטן הוא מגיב מעולה וההילוכים מתוזמנים בצורה טובה. אל תשכח שהרכב כבד מעט ואולי זה מה שגרם לך להרגיש שהוא עצל ביציאה מהמקום

 

נשמח אם תצטרף אלינו לקבוצת רכישה של ביטוח מקיף. אנחנו כבר 2 רוכשים עד כה. צור קשר בפרטי אם נשמע לך

טל.

פורסם

חברים, היום נסעתי בשתי המכוניות ואני חייב להגיד שאהבתי הרבה יותר את הרנו... נוחות נסיעה, בקרת שיוט... שליטה על המהירות מההגה בזמן הבקרת שיוט... אין מה להוסיף :)

ברנו הפריע לי שבמהירות של 100 קמ"ש הטורים מעל 3K וצריכת הדלק לא אופטימלית מעל 100 קמ"ש.


×
×
  • תוכן חדש...