Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתמול בשעה 2 בלילה התקשרו אליי מהמשטרה והודיעו לי כי תא המטען ברכבי פרוץ וכי כנראה התבצעה פריצה לרכב...

 

כאשר חזרתי הביתה בטיל מת"א הבנתי שגנבו לי את המגבר ,את הקרוסים של הקומפוננט ואת הסאב (למזלי ה JL בתיקון והיה סאב מגעיל אחר)...

 

אני לא אכתוב כלום כנגד הגנבים וכל מה שאני רוצה זה שהמערכת תחזור אליי (סיכוי נורא קלוש)...

 

בסך הכל הז היה תחביב גדול שלי סטריאו לרכב ועכשיו כנראה שאפסיק לעסוק בו כי הבנתי שלגור ברמלה ולעסוק בזה הוא לא רעיון טוב...

 

התייאשתי...

 

עכשיו אני מבין מה מרגישים אנשים אחרים שפורצים להם לאוטו וגונבים להם דברים זו הרגשה הכי חרא בעולם!

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משתתף בצערך...

ממש ממש מרגיז...

טפו טפו טפו...

 

ד"א, לא לעקוץ או להרגיז אבל אתה עכשיו צריך לשנות את החתימה שלך :mm_cry::bigcry:

פורסם

אחי מה אני יכול להגיד לך אם אתה מתייאש זה אומר שהגנבים ניצחו אותך

 

אחי אל תתיאש בגלל הנבל*ת האלה....

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

 

ד"א, לא לעקוץ או להרגיז אבל אתה עכשיו צריך לשנות את החתימה שלך :mm_cry::bigcry:

 

חח חשבתי על זה גם !

 

את האמת צריף לתפוס את הגנבים ולשבור להם את הידיםו את הרגלים !

פורסם

כן לצערי אני באמת צריך לשנות את החתימה :(

 

מה שבטוח שעוד מערכת אני לא מרכיב יותר... סתם סיכון במיוחד ברמלה.

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם

משתתף בצערך!

דעתי: יש לך עדיין רכיבים מכובדים כדי להמשיך לעסוק בתחביב הזה.

 

כמה שאלות שמעניינות אותי,

1. יש לך ביטוח ? מה מבוטח?

2. הגנבים שברו את החלון ופתחו את הבגא'ז? אם לא אז איך הם פתחו אותו ?

3. איפה הרכב חנה?

 

 

שוב, שלא תדע עוד צער :x

 

אורן.

פורסם

אני ביטחתי את המערכת על סך של 4500 שקל אז אני יכול לישון בשקט!

 

גם לי פרצו ומאז אני עם אזעקת ביפר וביטוח וכלב דוברמן :?

 

 

לא נוראה אל תרים ידים פשוט תוריד פרופיל! :idea:

פורסם
אני ביטחתי את המערכת על סך של 4500 שקל אז אני יכול לישון בשקט!

 

גם לי פרצו ומאז אני עם אזעקת ביפר וביטוח וכלב דוברמן :?

 

 

לא נוראה אל תרים ידים פשוט תוריד פרופיל! :idea:

 

כמה תוספת כסף זה לביטוח ? 10% ?

פורסם

טוב קודם כל אחי משתתף בצערך.

גם אני לא שם מערכת באוטו מהסיבה הפשוטה שיש לי פיאט אונו.

דבר שני רציתי גם לדעת איך התבצעה הפריצה? המערכת הייתה מבוטחת?

דבר שלישי לפי דעתי אתה לא צריך להיכנע.

מה שאתה צריך לעשות זה לשים אזעקת ביפר,להוריד פרופיל באזור של הבית שלך כמו שאמרו כאן..ולהמשיך להשקיע בדבר שאתה אוהב..

פורסם
אני ביטחתי את המערכת על סך של 4500 שקל אז אני יכול לישון בשקט!

 

גם לי פרצו ומאז אני עם אזעקת ביפר וביטוח וכלב דוברמן :?

 

 

לא נוראה אל תרים ידים פשוט תוריד פרופיל! :idea:

 

כמה תוספת כסף זה לביטוח ? 10% ?

 

נגיד זה 4500 אז תיקח 10 אחוז וזה 450 לשנה!

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...