Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ומי בדיוק מחשב את ערך המערכת ? יש לחברת הביטוח שמאי שבא ורואה את המערכת וקובע את ערכה ?

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם
אתה הולך למתקין שלך,או לחנות מערכות והוא עושה לך הערכת מחיר.

 

מצטער שזה לא קשור לתרד

 

אבל אתה בוחר למי ללכת ?

 

אתה יכול גם לא ללכת לאף אחד...

 

זכותך לבטח חבילת גפרורים בערך של 10,000 ש"ח.

 

רק שהפרמייה שתשלם תהיה בהתאם.

פורסם
אתה הולך למתקין שלך,או לחנות מערכות והוא עושה לך הערכת מחיר.

 

מצטער שזה לא קשור לתרד

 

אבל אתה בוחר למי ללכת ?

 

אתה יכול גם לא ללכת לאף אחד...

 

זכותך לבטח חבילת גפרורים בערך של 10,000 ש"ח.

 

רק שהפרמייה שתשלם תהיה בהתאם.

 

זה לא ככה!

(ברכב בכל אופן)

 

אתה בוחר למי ללכת.

8)
פורסם

ללכת למתקין שלי ?! אני המתקין שלי, אני קונה לפעמים חלקים חדשים ללפעמים יש שניה ומרכיב באוטו.

סיאט איביזה FR טורבו 2005 צהובה 8-)

פורסם

הדרך שפרצו לאוטו היה דרך הבגאז'... דרך מסתורית ואין לי מושג איך הם פתחו אותו כי אין סימנים!

 

וזה היה ליד הבית שלי ברמלה בזמן שאני הייתי בת"א... מזל שאיזה שכן ראה את האוטו של הפורצים והתקשר למשטרה...

 

תגידו מה אני עושה עם הקומפוננט בלי הקרוסאוברים?

Pioneer DEH-80Prs Amp:Hertz HDP5TW:ScanSpeak D2004 Mid:Silver Flute 4Ohm Sw:JL Audio 12W3v2

פורסם
הדרך שפרצו לאוטו היה דרך הבגאז'... דרך מסתורית ואין לי מושג איך הם פתחו אותו כי אין סימנים!

 

וזה היה ליד הבית שלי ברמלה בזמן שאני הייתי בת"א... מזל שאיזה שכן ראה את האוטו של הפורצים והתקשר למשטרה...

 

תגידו מה אני עושה עם הקומפוננט בלי הקרוסאוברים?

 

מזדה לנטיס?

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
תגידו מה אני עושה עם הקומפוננט בלי הקרוסאוברים?

בוא נשאל קודם מה אתה עושה עם הקומפוננט בלי מגבר, אז אתה קונה מגבר 5 ערוצים עושה Bi-Amping פותר לעצמך את שתי הבעיות וסביר להניח שגם משיג תוצאות יותר טובות בסאונד.

 

איציק.

פורסם

אם אתה רוצה משהו, אפשר לבנות את המגברים בתוך "כספת" ולשים בבגאז

יענו לשים אותם בתוך מין ארון ואת הארון אתה נועל עם מנעול ומחבר את הארון הזה לבגאז

יהיה קשה לגנוב את זה... ואפילו לא ידעו מה יש בתוכו ואם אתה ממש רוצה אתה גם יכול להסתיר את זה בבגאז שבכלל לא יבינו מה זה ויחשבו שמקבלים את זה אם האוטו

יש לי חבר שעשה את זה ואני חושב שאני עישה את זה גם

RozwareZ מנהיג אגודת "נמאס לי מתדרי רדיו אמריקאים".

פורסם
אם אתה רוצה משהו, אפשר לבנות את המגברים בתוך "כספת" ולשים בבגאז

יענו לשים אותם בתוך מין ארון ואת הארון אתה נועל עם מנעול ומחבר את הארון הזה לבגאז

יהיה קשה לגנוב את זה... ואפילו לא ידעו מה יש בתוכו ואם אתה ממש רוצה אתה גם יכול להסתיר את זה בבגאז שבכלל לא יבינו מה זה ויחשבו שמקבלים את זה אם האוטו

יש לי חבר שעשה את זה ואני חושב שאני עישה את זה גם

 

כספת?.... :shock::wink::roflmao:

 

אולי נרתח את המגבר לשסי של האוטו? :roflmao::lol:

Mitsubishi Super Lancer GLXi 95 Manual

פורסם
אם אתה רוצה משהו, אפשר לבנות את המגברים בתוך "כספת" ולשים בבגאז

יענו לשים אותם בתוך מין ארון ואת הארון אתה נועל עם מנעול ומחבר את הארון הזה לבגאז

יהיה קשה לגנוב את זה... ואפילו לא ידעו מה יש בתוכו ואם אתה ממש רוצה אתה גם יכול להסתיר את זה בבגאז שבכלל לא יבינו מה זה ויחשבו שמקבלים את זה אם האוטו

יש לי חבר שעשה את זה ואני חושב שאני עישה את זה גם

 

כספת?.... :shock::wink::roflmao:

 

אולי נרתח את המגבר לשסי של האוטו? :roflmao::lol:

 

אתה צוחק, אני ראיתי מישהו ששם שלוש מגברים וסאב ומעליהם עשה כלוב כמו של טרקטורון, ככה הכל ברזלים ורשתות, ואת זה ריתך לשסי, יענו מה אם הוא רוצה לכוון את המגברים, הוא צריך דיסק של בניין... :lol:

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...