Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5439 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
20 שעות ביממה? לדעתי הגזמת קצת

 

השכר של נהג מונית מורכב ישירות מהזמן שהוא מבלה על הכביש ואופי הנסיעות. הכסף הגדול נמצא בעבודה לילית ובנסיעות ארוכות. בהנחה ונהג מונית התחיל את החודש ברגל שמאל, תהיה בטוח שהביקורים שלו בבית יהיו קצרים ונדירים. יש גם כאלה שאת רוב השינה שלהם עושים ברכב. אני לא אומר שכולם כאלה, אבל יש לא מעט.

פורסם
החוק של מוניות בצבע לבן התחיל משנת 1993, כל מונית שעלתה לכביש מאחרי 1993 היא לבנה בלבד.

זכור לי בתור ילד מוניות (בעיקר מרצדס) שהיו בצבעים אחרים, בעיקר הלימוזינות מרצדס שהיו צבועות בצהוב/שחור.

 

אגב אם כבר במוניות עסקינן, זכור לי שלפני 1995 היה למוניות כובע ירוק במקום צהוב.

1. עד לפני 5-6 שנים הייתה מסתובבת מונית לנסר (הישנה) בצבע כסוף!!! באזור תל אביב\גבעתיים!

 

2.המוניות עם "הקובע" הצהוב וירוק הסתובבו עד 1997! וגם היה על דלת סמל ירוק ענק ובולט! ואז שינו את הקובע והסמל!

 

3. אני מטוח שאם היום היו שואלים את בעל המוניות התשובה הייתה ברורה! כולם היו בוחרים בכסף! בעע

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

מונית אחרי 5 שנים תהיה לרוב חבוטה. לכן צובעים אותה ועל הדרך משנים לגוון שלא יזכיר לך שקנית מונית לשעבר.

כמה מרצדסים מהדור ההוא אתם מכירים בצבע לבן שנמכרו לאדם פרטי? לא הרבה בגלל שזה שידר מונית. אז כדי למכור, אתה מחליף גלגלים וצובע.

 

לגבי נסועה של מוניות, ידוע שהן נוסעות 24 שעות ולא מכבים אותם כלל. פשוט עוברים מנהג לנהג. אגב, זו הסיבה לכך שהן נוסעות המון ק"מ עם אותו המנוע. השחיקה הכי גבוהה של המנוע מתקיימת בעת הכיבוי וההדלקה של המנוע (שם לחץ השמן נמוך).

פורסם

כאמור, אני מכיר אישית עובד שלנו שהתחיל לעבוד במוניות וקנה מרצדס C200 חדשה. כדי להחזיר את ההשקעה אסור שהמונית תעמוד, היא מושכרת בלילות ולמעשה נוסעת ללא הפסקה אף פעם.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

ובכל זאת, זה לא מחייב, כלומר לא כל המוניות עובדות 24 שעות. אפשר לומר אפילו שהרוב לא.

 

מהסיבה הפשוטה שבלילה יש הרבה פחות נוסעים מאשר ביום.

 

יש מספיק מוניות שעושות משמרת אחת של 10 או 12 שעות עם נהג אחד וזהו.

 

 

פורסם
ובכל זאת, זה לא מחייב, כלומר לא כל המוניות עובדות 24 שעות. אפשר לומר אפילו שהרוב לא.

 

מהסיבה הפשוטה שבלילה יש הרבה פחות נוסעים מאשר ביום.

 

יש מספיק מוניות שעושות משמרת אחת של 10 או 12 שעות עם נהג אחד וזהו.

בלילה הנסיעות "איכותיות" (יש יותר סיכוי לתפוס נסיעות ארוכות ויקרות) יותר בגלל מחסור בתחצ מוזל שזה מוניות שירות או אוטובוסים

התעריף גבוה יותר, והתנועה דלילה יותר משמע פחות זמן ממוצע לנסיעה.

ורובם פשוט כמו אבי, עובדים 10-12 שעות ביום והולכים הביתה.

פעם Clio b 2001 ידנית/Clio b Sport MK2 2003/פיאט פונטו 98

 

מגאן RS 225 למכירה

×
×
  • תוכן חדש...