Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי 2 דוחות חנייה על זה שחניתי על מדרכה בכניסה לחוף הנכים בהרצליה עם קטנוע

יכול להיות שטעיתי שחניתי שם, אבל לא הפרעתי לאף אחד

העיניין הוא שהדוחות הם בהפרש של 5 ימים אחד מהשני, כל אחד על סף 475 ש"ח!

ויש מצב שאני אולי אפילו אקבל עוד אחד, כי חניתי אחרי התאריכים האלו עוד פעם או פעמיים,

 

לא השאירו לי שום מכתב על הקטנוע, אם הייתי מקבל דוח אחד כמובן שהייתי מפסיק לחנות שם

 

מה אתם ממליצים לעשות? לשלם? להישפט? יש טעם? אפשר לדבר עם העירייה? זה יכול לעזור?

 

תודה רבה!

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

85 - סעיף 9 א'

 

הכניס כלי רכב לשפת הים

 

אני לא מבין למה לא שמים מכתב על הקטנוע? ויש מצב שאני אקבל עוד 1, אלא אם כן הפקח הזה שם לב שהוא הביא לי 2 דוחות

כבר

 

מה לעשות? זה באמת לא הפריע לאף אחד, מה גם ש10 מטר ממני חונים המון אופנועים בפינה גם על המדרכה, פשוט הם מוסתרים ע"י קיר

פורסם
אני ביטלתי דו"ח חנייה על קטנוע, בטענה שהוא לא חסם את המעבר.

הכלי מצולם רק שתדע.

 

 

אבל באמת לא חסמתי שום מעבר,

 

אתה ערערת לערייה או נשפטת?

פורסם

עירערתי ליועץ המשפטי של העיריה והוא המיר לי לאזהרה.

 

אם אין באיזור שלט שאומר שאסור לחנות שם, ולא משנה עם הוא נגנב או נפל, אתה כנראה יכול לצאת זכאי, למרות שחוק עירוני אוסר על כך, עם זה קרה פעם אחת יוותרו לך ני מאמין, לך לעירייה ודבר איתם.

פורסם

בכניסה למדרחוב היה שלט, שלא מאפשר חנייה על המדרכה

 

אבל שוב, אני חניתי במקום שלא חוסם שום דבר, כ 10 מטר ממני גם יש עוד קטנועים שחונים מאחורי קיר

אני חייב לציין שלא הכנסתי את האופנוע כמובן לחול הים, האופנוע חנה על מדרכה כ250 מטר לפחות מהים

 

אולי לשלם על אחד? ולהישפט על השני, ושוב זה בהנחה שאני לא אקבל עוד דוח

 

במידה ואני לא משלם והולך להישפט (כבר קבעו תאריך) מה אני צריך לדעת לגבי המשפט?

יכולים לעלות את הקנס? יש הוצאות משפט?

 

אני נהג בן 25.5 עם כימעט 8 שנים רשיון רכב ללא עברות תנועה

3 וחצי שנים רשיון על קטנוע

 

תודה רבה

פורסם

זה פשוט מאוד: אתה נאשם בכך שהכנסת את הקטנוע שלך לאיזור שבו לא אמור להימצא רכב מנועי כלשהו. בפועל, מה שלפי הסיפור שלך היה זה שאכן קיים תמרור שאוסר כניסת כלי רכב מנקודת הצבתו ואילך, אלא שאתה חנית לפני התמרור הזה ולכן הדו"ח כלל אינו חוקי.

כל שנותר לך לעשות זה לצלם את השלט/תמרור כך שניתן יהיה לראות בבירור היכן הוא מוצב ביחס למקום שבו חנית את הקטנוע, משם ואילך אני יותר ממאמין שביהמ"ש כבר יעשה עבורך את העבודה.

כל האמור לעיל הוא בהנחה שהדברים שכתבת אכן התרחשו אחד לאחד.

אגב, באיזה תמרור בדיוק נעשה שימוש כדי לאסור כניסת כלי רכב?

יש מצב שאתה שם פה סריקה של הדו"ח שקיבלת?

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

לא חניתי לפני התמרור, אלא 200 מטר לאחר התמרור בצד

 

ולגבי הדוח:

 

רשום שם במפורש סעיף 9א - הכניס רכב לשפת הים.

 

למה נתנו לי דוח על כניסה לשפת הים? דבר ששקול לכך שגיפ נכנס לחוף וחנה שם

 

סך הכל הייתי על מדרחוב בלפחות 300 מטר מהים, כשאני לא מפריע בוודאות לשום רכב או הולך רגל

 

מה מוגדר חוף ים לפי החוק?

יש סיבה לכבול גם על הסעיף?

פורסם
אם תענה על השאלות שכתבתי לך בהודעתי האחרונה, יהיה קל יותר להתייחס לשאלות שלך.

 

לא זוכר לגבי התמרור, אני אבדוק את זה בטח בימים הקרובים

 

הנה תמונה מהדו"ח

 

27718223.jpg

פורסם

מצוין! עכשיו תחזור למקום, צלם את התמרור שמוצב שם, העמד את הקטנוע שלך באותו מקום שבו הוא עמד כאשר קיבלת את הדו"ח, ודאג שיראו היטב היכן היה הקטנוע ביחס לתמרור.

תעלה לכאן את התמונה ונתקדם הלאה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
מצוין! עכשיו תחזור למקום, צלם את התמרור שמוצב שם, העמד את הקטנוע שלך באותו מקום שבו הוא עמד כאשר קיבלת את הדו"ח, ודאג שיראו היטב היכן היה הקטנוע ביחס לתמרור.

תעלה לכאן את התמונה ונתקדם הלאה.

 

 

אוקיי אולי אני אקפוץ היום לצלם את השלט, אבל לא בטוח שאיפה שהקטנוע שלי חנה אפשר לצלם את המצב שגם השלט וגם הקטנוע נראים ביחד

זה מרחק של 200 מטר לפחות וזה בירידה.

 

העיניין הוא שם שאם אני לא טועה יש רק כניסה אחת לאיפה שחניתי, ככה שלא בטוח שאפשר לפספס

אני לא חושב שהקייס שלי פה הוא דווקא על התמרור, למרות שאולי כן

 

העיניין פה שהביאו ל דוח של 475 ש"ח על כניסה לים, יותר נכון שתי דוחות, ולא שמו לי שום התראה

 

מן הסתם שאם הייתי מקבל דוח אחד לא הייתי חונה שם שוב

 

במידה ואני לא משלם את הדוח וניגש למשפט, מה יכולות להיות התוצאות? והאם יש עלות משפט או יש סיכוי גדול שבכלל יעלו לי את הקנס?

פורסם

הקייס שלך הוא ועוד איך על התמרור! תחשוב שהיית מקבל דו"ח על כך שעשית פניית פרסה בזמן שהתמרור שאוסר את זה מוצב רק בצומת הבא. זה בדיוק אותו הדבר.

הדו"ח הזה הוא מסוג הדבקה, כלומר: הוא לא נמסר לנהג ביד, אלא מושאר לו על החלון. היות ולך אין חלון על הקטנוע, יתכן שהוא הוצמד אליו בדרך אחרת ופשוט נעלם בדרך כלשהי. מהסיבה הזאת, אם הוא לא משולם תוך שלושה חודשים, בעל הרכב מקבל אותו לביתו בדואר רשום, ואז כבר אין ספק בכך שהוא קיבל את הדו"ח.

קח בחשבון גם שיתכן שהפקח אכן הצמיד את הדו"ח כראוי, ועובר אורח שחמד לצון העלים אותו ממך. זוהי אינה אשמת הפקח.

במשפט השופט רשאי גם לגזור עליך קנס הגבוה מזה הנקוב בדו"ח אם לדעתו בקשתך להישפט אינה מוצדקת וסתם ביזבזת את זמנו של ביהמ"ש.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.


×
×
  • תוכן חדש...