Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחי, יהיה לך יותר קל לקרוא את התווית מאחורי האריזה...

ממה שאני מכיר, משפריצים על הדש, מחכים כמה דקות מנגבים בעדינות וזהו, זה מחזיק איזה 3 שבועות ככה מבריק יפה

פורסם

יהיה לך יותר קל לקרוא את התווית מאחורי האריזה...

ממה שאני מכיר, משפריצים על הדש, מחכים כמה דקות מנגבים בעדינות וזהו, זה מחזיק איזה 3 שבועות ככה מבריק יפה

ולך יהיה יותר קל אם תקרא את השאלה שוב.

הוא שאל על ווקס, לא על חומר להברקת הדש.

 

ולפותח השרשור:

לא לבצע בשמש, רק כשהפח קר.

שטוף את הרכב, ייבש/נגב.

מרח כל פעם חלק אחר, חכה כמה דקות ונגב עם מטלית רכה.

טוב לעשות ווקס פעמיים עד שלוש בשנה.

חפש בפורום את המילה "ווקס", תקבל הרבה אינפורמציה וטיפים.

פורסם

ואקס עושים על רכב "חלק" שעבר פוליש+פלסטלינה או שהצבע שלו במצב מעולה.

מנקים את הרכב היטב מכל ליכלוך הכי קטן

למרוח על חלק שכבה דקה מאוד בתנועות מעגליות , לתת לחומר להתייבש

להוריד עם מטלית רכה ויבשה.

להמשיך לחלק הבא.

 

הואקס לא נועד למנוע שריפה של הצבע בשמש , הוא נועד בשביל לשמור על מראה בריאה של הצבע.

אם אתה רוצה לשמור על רכב מפני שמש , תכסה אותו .

פורסם
ואקס עושים על רכב "חלק" שעבר פוליש+פלסטלינה או שהצבע שלו במצב מעולה.

מנקים את הרכב היטב מכל ליכלוך הכי קטן

למרוח על חלק שכבה דקה מאוד בתנועות מעגליות , לתת לחומר להתייבש

להוריד עם מטלית רכה ויבשה.

להמשיך לחלק הבא.

 

הואקס לא נועד למנוע שריפה של הצבע בשמש , הוא נועד בשביל לשמור על מראה בריאה של הצבע.

אם אתה רוצה לשמור על רכב מפני שמש , תכסה אותו .

 

 

תודה על התגובות, כמה שאלות:

 

אם אבצע מריחת הווקס ב9 בבוקר זה בסדר? יש בעיה עם קרינה או חום?

 

דבר שני יש לי שריטות ארוכות ודיי עמוקות, ווקס יעזור לשמור עליהם או יזיק?

פורסם

חשוב שהפח לא יהיה חם אין חשיבות לשעה.

 

אני חושב שב9 בבוקר כבר חם, בנוסף קח בחשבון שעד שתגמור יהיה 11 שכבר ממש חם.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
ולך יהיה יותר קל אם תקרא את השאלה שוב.

הוא שאל על ווקס, לא על חומר להברקת הדש.

 

ולפותח השרשור:

לא לבצע בשמש, רק כשהפח קר.

שטוף את הרכב, ייבש/נגב.

מרח כל פעם חלק אחר, חכה כמה דקות ונגב עם מטלית רכה.

טוב לעשות ווקס פעמיים עד שלוש בשנה.

חפש בפורום את המילה "ווקס", תקבל הרבה אינפורמציה וטיפים.

סליחה, צודק טעות

לא שמתי לב לזה

×
×
  • תוכן חדש...