Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אנחנו מתלבטים איזה רכב חדש לקנות:

רנו קליאו, 1200, ידני. 75 כ"ס.

פיג'וי 206+, 1400, ידני. 73 כ"ס.

שניהם פחות או יותר באותו מחיר, 71,000. הרנו יותר מרווחת, הפיג'ו עם נפח מנוע יותר גדול.

אשמח לשמוע חו"ד.

תודה

פורסם
שלום, אנחנו מתלבטים איזה רכב חדש לקנות:

רנו קליאו, 1200, ידני. 75 כ"ס.

פיג'וי 206+, 1400, ידני. 73 כ"ס.

שניהם פחות או יותר באותו מחיר, 71,000. הרנו יותר מרווחת, הפיג'ו עם נפח מנוע יותר גדול.

אשמח לשמוע חו"ד.

תודה

 

גם אנחנו התלבטנו כאן בפורום, לכן חיפוש יניב תוצאות של דיונים, בדיוק בשאלה זו שנפתחו.

ככל הידוע אם לא שונה דבר, ה206+ חזרה למחירה הקודם. קרי, 80K. בדוק זאת. אם זה כך ולא ניתן לקבל מהיבואן מחיר דומה לשל הרנו קליאו. לדעתי, אין בכלל צורך במחשבה נוספת.

פורסם

בנוסף לכתוב מעלי, יש את הבעיה של המזגן ב 206. ככל הנראה עדיין אין פתרון לבעיה.

לא נעים לקבל רכב חדש עם תקלה שלא יודעים איך לפתור אותה.

אני אוהב אותך.

סע לאט, סע לאט.

פורסם

כנראה נקבל את הפיג'ו באותו מחיר, 70K. מה במצב כזה?

מה הבעיה עם המזגן? נשמע חשוב.

אנחנו מרוצים מרנו עד עכשיו, אבל בגלל שפיג'ו מציעים באותו מחיר נפח גדול יותר, אנחנו מתלבטים.

פורסם

אין חשיבות גדולה לעניין הנפח העדיף בפז'ו. מדובר במנוע מיושן עם 8 שסתומים בלבד, שמספק ביצועים דומים לאלו שמספק מנוע הרנו הקטן יותר.

zx וולקן

פורסם

שלום.

הקליאו עדיפה לטעמי.

מדובר ברכב הרבה יותר חדיש! יצא בשנת 2005.. לעומת ה-206 (אף שזו "מחודשת") שהדגם שלה הוא עוד משנת 1999 (תקנו אותי אם אני טועה, אבל פחות או יותר זו השנה).

הדבר מתבטא בכך שהקליאו יותר בטוחה ומאובזרת (6 כריות, 5 כוכבים במבחני ריסוק), כמו כן הקליאו היא כבר בז'אנר החדש של הקטנות - גדולות. רכב של 4 מ' בערך עם בסיס גלגלים של 2.57..

לפי דעתי הקליאו היום מנצחת ברמת המחירים שלה - 70K.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם
אתם יכולים להפנות אותי למבחני דרכים שבוצעו על שני הדגמים האלו? שוב תודה.

מבחן לפג'ו:

http://www.icar.co.il/מבחני_רכב/פיג'ו_206פלוס_-_מבחן_רכב/

 

לדגם של הרנו קליאו 1.2 עדיין אין מבחן

בחום של היום אני חייב להזכיר לך שהמזגן בפג'ו גרוע, רק על זה הייתי הולך על הקליאו !!!

×
×
  • תוכן חדש...