Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5304 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ובעיקר לבעלי הפאביות.

ברצוני לדעת מהי הצריכה הממוצעת לדגמים הבאים:

 

1.4 ידנית

1.6 ידנית

1.6 אוטומט

 

רוב נסיעות הגברת שלי הינם עירוניות בלבד.

תודה לעונים

Golf 2008 MK5

פורסם

בדיוק בשבילך נתוני יצרן רשמיים , המופעים לפי ליטרים ל - 100 ק"מ.

 

הנתונים הינם לפי : צריכה עירונית / בינעירונית / ממוצעת .

 

 

פאביה 1.4 ידני : 8.6 / 5.3 / 6.5

 

פאביה 1.6 ידני : 9.1 / 5.6 / 6.9

 

פאביה 1.6 אוטו' : 10.2 / 6 / 7.5

 

שתי הערות חשובות -

 

1. לקבלת צריכת דלק בנתון ישראלי של ק"מ לליטר חלק 100 בנתון.

 

2. אלו נתוני יצרן אידאליים - לקבלת מושג מעשי בפועל הפחת מכל מספר 10-20%. (כתלות בתנאי הדרך ואופי הנהג ואופי נסיעתו).

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

עדכון תצרוכת דלק בפאביה החדשה של אשתי.



הרכב בן חודשיים וחצי, גמע עד כה 920 ק"מ :-)

התדלוק הראשון לאחר 401 ק"מ בדיוק (המנורה נדלקה 50 מטר מהתחנה) - תודלקו 39.8 ליטרים בדיוק = קצת פחות מ 1 ל 11. נסיעה שאופיינה רק בתוך העיר.

התדלוק השני לאחר 430 ק"מ בדיוק (המנורה נדלקה 500 מטר מהתחנה) - תודלקו 39.9 ליטרים בדיוק = קצת פחות מ 1 ל 12, נסיעה שכללה בינערוני פעם אחת י-ם הרצליה וחזור.

 

אין מה לעשות, ככה זה שנוסעים 5 ק"מ ביום.

 

ערב טוב

Golf 2008 MK5

פורסם

על זה נאמר - לאט ובזהירות :wink:

 

עד שאישתך תסיים הרצה, אני אספיק לקבל את הכלה החדשה ולסיים עימה הרצה :lol:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אצלי בנסיעה משולבת סבירה 7 ליטר ל-100 ק''מ

נסיעה אגרסיבית 8 ליטר ל-100 ק''מ

כולל נסיעות הרריות (עולה לירושלים פעמיים בשבוע)

Seat Leon FR 2.0 (190bhp) DSG 2019

פורסם
על זה נאמר - לאט ובזהירות :wink:

 

עד שאישתך תסיים הרצה, אני אספיק לקבל את הכלה החדשה ולסיים עימה הרצה :lol:

 

 

חחח

ת'כלס, אכן לאט ובזהירות (האמת שלא ציפיתי לתצרוכת נמוכה בגלל אופן הנסיעה שלנו בשני רכבים שונים) בזבוז או לא, אני אוהב את השקט שיש לי רכב בחניה בלי טובות והקפצות.

בכל מקרה, היו כאן לא מעט ויכוחים גם על בחור עם שירוקו די חדשה, אזי אני מאשש את הצהרותיו על תצרוכת גבוהה מהרגיל ולא כמו שהיצרן מוכר לכולם.

 

המשך ערב נעים

Golf 2008 MK5

×
×
  • תוכן חדש...