Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בירוקרטיה קפריסאית

כתבה שניה

 

יחידת גביית המכס שמסונכרנת עם ההתאחדות הקפריסאית בנמל משחררת את הרכב ללא תשלום מכס

צורת העבודה היא כזו

בעל הרכב חותם על תצהיר משפטי בו הוא מתחייב שתוך 6 חודשים מרגע שחרור הרכב מהנמל, הרכב האמור לעיל ישמש כרכב מרוץ וירשם בהתאחדות.

לצורך העניין בעל הרכב חייב להזמין לבדיקה בוחן טכני מוכר שיעקוב אחרי תהליך העבודה וידווח לרשויות על ההתקדמות.

הרכב שלנו השתחרר מהמכס והוסע לסדנה.

המשך יבוא

מירוצי מכוניות

פורסם

הנה לכם בירוקרטיה ישראלית במיטבה

לאחר דרישות חוזרות ונשנות להתחיל ברישם רכב תחרותי בישראל סוף סוף נשלחו הטפסים לתחילת התהליך.

רק מה לא ידעתי אם לצחוק או לבכות קודם

רכב המירוץ צריך להיות מזווד בציוד של כסאות וחגורות בתוקף (לפי תקנון FIA)מהרגע.

הרי ידוע שגם לאחר רישום הרכב עדיין לא יחלו תחרויות בישראל.

הדבר יכול לקחת שנים,מדוע לחייב נהג לקנות (דרך מישהו מסויים דווקא) כסאות וחגורות עם תוקף עכשווי ולהכניס שוב את הרכב למחסן?

נשמע הגיוני?

מה יותר פשוט מלהעביר את הרכב רשוי ראשוני ולחייב את בעל הרכב שבבדיקות הטכניות לקראת התחרות הראשונה תיפסל מכוניתו אם הדברים האמורים לעיל לא יבוצעו?

כך שתאריך הקנייה יהיה חופף לתחילת התחרות? בינתיים עברנו שלב של גיור?

ככה מתנהלת רשות ספורטיבית?

בושה וחרפה.

מירוצי מכוניות

פורסם

על מנת לחזור לכושר נהיגה תחרותי לצורך פתיחת עונת 2012 בקפריסין יערך מחנה אימונים בצרפת (לוהק) במשך 3 ימים

אנחנו נהיה שם לאחר צליחת הבדיקות הרפואיות המחוייבות לפי הFIA

השנה מנסים להחליף את הארגומטריה הקלאסית באקו לב במאמץ (קללות יש פה).

החברה המלווה את פרוייקט האימון והמארגן הוא לא אחר ממיודעינו ראם סמואל.

הצטיידנו במקביל במסרטת HD מקצועית וזעירה שתורכב ברכב . (תודה לרון חכים)

יהיה נחמד

חוויות בהמשך

דני

מירוצי מכוניות


×
×
  • תוכן חדש...