Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

"פיאט פנדה החדשה, תצוייד במנועים המתקדמים של פיאט יחד עם שיפור ניכר בעיצוב בתא הנוסעים." (מתוך CARTUBE)

 

 

fiat-panda-45.jpg

 

נשמע מבטיח, כשתגיע לארץ היא תתן פייט הוגן למתחרות, קשה לי להאמין שהרבה ישראלים יתלהבו מעניין המנוע הקטן והמתקדם (שאמינותו עוד לא הוכחה בפניהם). אם גרסת ה1.2 האטמוספרית תמוצב מול הספארק אז יש למה לצפות.

:turn-l: יש לי סחרחורת.
פורסם

נקווה למחיר הוגן שיתן לה להתחרות מול שאר המיני, כי מבחינת עיצוב היא פשוט לוקחת את כל שאר ההיצע בסגמנט בהליכה.

אהבתי, מין הכלאה של החזית של ה 500 עם חלק מהקוים של הפנדה הנוכחית.

פורסם

נשמע מבטיח, כשתגיע לארץ היא תתן פייט הוגן למתחרות, קשה לי להאמין שהרבה ישראלים יתלהבו מעניין המנוע הקטן והמתקדם (שאמינותו עוד לא הוכחה בפניהם). אם גרסת ה1.2 האטמוספרית תמוצב מול הספארק אז יש למה לצפות.

 

פייט הוגן למתחרות נותנת כבר עכשיו הפנדה הנוכחית. הפנדה החדשה צריכה לנצח בגדול.

 

דרך אגב, המנוע של הפנדה הנוכחית (2011) הוא די מתקדם, נפח 1250 סמ"ק, 69 כוח סוס, 10.4 קג"מ ב 3000 סל"ד, וצריכת דלק נמוכה כמו מכוניות המיני הטובות ביותר בסגמנט מבחינה זו. זה גם המנוע שמוצע עם ה 500 הבסיסית. קשה לי להאמין שמבחינת מנוע נזכה לראות שיפור משמעותי (בגירסה הבסיסית). כנראה שההבדלים יתרכזו בעיקר בעיצוב חיצוני ופנימי (לא מזכירה קצת את הסיריון ?).

פורסם
מתיחת הפנים בהחלט עושה לה טוב, השאלה שנותרה כעת אם אפשר יהיה להכנס בה (אדם גבוה), מאחר ובנוכחית זה פשוט סיוט.

 

כמה גבוה אתה ?, אני 181 ואין לי בעיה להיכנס לנוכחית (הכוונה למושב הנהג, לא מאחורה).

פורסם
כמה גבוה אתה ?
1.88.

 

לא ישבתי באלטו, אך לאחר ישיבה בת דקה~ בפנדה, עם מושב שנלקח עד הסוף אחורנית (מה שכבר מונע אוטומאטית מכל אדם, אפילו מילד בן 6, לשבת מאחוריי), הגה מוגבה עד הסוף ומושב מונמך למינימום, ההגה עדיין התחכך ברגליים והתחושה הכללית היתה צפופה מאוד. נוסף על כך שזווית הישיבה המתקבלת בפנדה עקב כך מאוד לא נוחה עבורי (מרכז הגוף שקוע).

הגרנדה היא שיפור של שמים וארץ בהשוואה. למעשה הגרנדה נתגלתה כדי "ROOMית" מאחור עבור סופר-מיני (עדיין לא הייתי מסיע בה 3 חבר'ה מאחור, אבל ל 2 גבוהים יש מספיק מקום בהחלט), על אחת כמה וכמה אם משווים אותה לפונטו MK II.

פורסם
אני בעד שיביאו דיזל, מנוע קטן עם קג"מ גבוהה, לא יכול לבקש יותר מזה!

 

מנוע 1.3 טורבו דיזל מצויין, אבל לא נראה אותו בארץ. אין סיכוי. במקרה הטוב נראה את Twinair.

פורסם

אני רוצה את הפנדה 100 (או משהו דומה), עם ESP מתנתקת לחלוטין.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפי wikipedia האונו החדשה היא גרסא מופשטת של הפנדה שמיועדת לשיווק בברזיל בלבד (כרגע)

אם היא לא מתוכננת להגיע לאירופה אפילו - מסופקנתי שתגיע לכאן

 

(מה גם שהיא מכוערת משהו :shock:)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
מנוע 1.3 טורבו דיזל מצויין, אבל לא נראה אותו בארץ. אין סיכוי. במקרה הטוב נראה את Twinair.

 

לדעתי אתה מה זה צודק.

חבל שכך!

אין בכלל מכוניות קטנות דיזליות בארץ, וזו נישה שמפוספסת בגדול.

אישית הייתי רוכש קטנה דיזל בשל נסועה הגבוהה שלי, כ-26K בשנה +\-.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

יש סקסו דיזל,מעניין מה הצריכה שם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...