Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שחור גג כסוף הכי יפה - חבל על הויכוח. :wink:

 

אבל אם הייתי יכול הייתי מזמין את האדום גג שחור.

הבעיה ששחור מתלכלך בשנייה אז קצת באסה אבל מצליח לשמור עליו בינתיים.

פורסם

כחול כהה עם גג כסוף לוקח את השחור :)

 

בהתחלה חששתי מהגג הכסוף, הייתי בטוח שזה יהיה כסוף מדיי... (עשיתי נסיעת מבחן על כחול כהה עם גג לבן, והיא הייתה ממש יפה) אחרי שקיבלתי את הרכב לרגע לא הצטערתי, השילוב ממש יפה, הרכב נראה אלגנטי מאד (השילוב של השחור עם לבן/כסוף הוא יותר צעקני לדעתי...)

 

מה גם שלדעתי הצבע מתלכלך פחות מהשחור

 

בהצלחה :)

פורסם
שלום.

אחרי בדיקת מספר רכבים קטנים (לאישה) החלטנו על הסקודה פאביה TSI (שגם אני יהנה ממנה), לפי דעתי הקנייה המוצלחת ביותר מבין כל המתחרות (אני לא נציג סקודה) וכעת אנחנו מתווכחים על הצבע שהכי יהלום אותה בתוספת הגג הלבן, הסכמנו שאדום זה לא יהיה וגם לא כתום כי ואולי הסיבה תישמע בנאלית אבל עומד להיות לנו כבר רכב כתום (אל קמינו).

אשמח להמלצות לגבי הצבע שהכי הולם את הפאביה לפי דעתכם.

תודה.

לא מבין בצבע, אבל למה תמיד צריך לציין במין חצי התנצלות כזו שאוטו קטן הוא כמובן לאישה ? מה, גברים שמחפשים אוטו קטן עבורם אינם באמת גברים ?

פורסם

אני גם חושב שכחול הכי מתאים, פאביה כחולה אפשר לזרוק לים ואף אחד לא ישים לב:lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

סתםםםםם... כחול בשילוב גג לבן הכי יפה לפאביה לדעתי.

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

השבוע חנתה בחניה של הבניין שלנו פאביה ירוק-שירוקו עם גג לבן, אין צבע יותר יפה מזה לפאביה לטעמי.

פורסם

שחור עם גג לבן / שחור עם גג כסוף.

אפור עכבר עם גג לבן / אפור עכבר עם גג כסוף.

ירוק ראלי עם גג לבן / ירוק ראלי עם גג כסוף.

סגול יין עם גג לבן / סגול יין עם גג כסוף.

 

אנחנו מאוד רוצים את השילוב החדש, הלבן פנינה עם גג שחור. לא ידוע אם יגיע ארצה. במידה ולא, כנראה שנפתח הזמנה מיוחדת עליו :wink:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

זה נראה צבע מהמם : Lava Blue metallic -

 

Lava.jpg

 

לא מצאתי בגוגל תמונת של זה במציאות, זה צבע חדש או משהו?

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

פורסם

 

כחול בשילוב גג לבן הכי יפה לפאביה לדעתי.

 

 

גנבת לי את המילים מהפה. מצטרף בחום להמלצה!

פורסם

תגידו יש סגול חציל עם גג לבן? לדעתי זה יהיה שילוב מדהים ונראה לי שראיתי אחת כזאת ממש מזמן, או שאני מתבלבל.

 

בכל אופן הPACIFIC BLUE עם גג לבן ממש יפה גם.


×
×
  • תוכן חדש...