Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
טוב, קודם כל תודה לכולם, ירדנו ל2 אופציות האחת שחור עם גג לבן והשנייה התווספה למרות ששללנו בהתחלה היא אדום יין עם גג לבן.

 

 

אם אלו שני הבחירות, אני הייתי הולך על הבורדו/אדום-יין,

באיזור מגורי יש פאביה כזאת עם גג לבן יוצא לי לראות אותה לא מעט פעמים, הצבע המטאלי הזה בשילוב גג לבן מקנה לרכב חזות מאוד מרשימה ודי "יוקרתית",

אם לא הייתי לחוץ על הקנייה בזמנו הייתי כנראה מחכה לצבע כזה.

Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers

:-):arrow::idea:

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קודם כל אני משוחד ואני לא חושב שיש שילוב צבעים שיראה רע..

כבר המליצו כמעט על כל השילובי צבעים אז אני אעלה אפשרויות שאולי לא צוינו מספיק

ראיתי את הירוק תפוח עם גג לבן מאוד יפה ומיוחדת, עדיין אין הרבה כאלה ולדעתי גם עם גג כסוף היא תראה טוב

חושב אותו דבר לגבי הסגול - שם אני חושב שהגג הכסוף יתאים יותר מהלבן.

 

שלי כחולה עם גג לבן ואני מאוד אוהב אותה :lol:

בהצלחה וסעי בדרכים טובות! 8)

 

תודה!!

פורסם
ראיתי שרשמת שהזמנת אתמול, האם קנית את הסקודה פאביה ספורט שבמבצע 85 אלף במקום 98 ?

עכשיו בנוסף להתלבטות בין שילוב הצבעים אני גם חושב אם לקחת אותה במבצע למרות שהיא נקראת "ספורט" הביצועים שלה נחותים משל הTSI.

בלינק מצוין המבצע בתוספת צבע מדהים של אדום יין\בורדו גג לבן:

http://www.cartube.co.il/car-sale/116-car-sale/1684-סקודה-פאביה-ספורט-נמכרת-בהנחה-של-13,500-שקל.html

 

לא.

הזמנתי פביה אמביאנטה, 1.2 105 כ"ס TSI.

 

אני יודעת שיש גם אלגנס וספורט, אבל בגלל שלא רציתי לקפוץ יותר מידי מהגבול שהצבתי, קניתי את זו.

ובדגם הזה אין אפשרות ל 2 צבעים, ככה שזה לא היה בא בחשבון בכלל..

אני שמחה מאוד בבחירה שלי.

כמו שאמרתי היא תהיה שחורה או שמפניה..

פורסם
לא.

הזמנתי פביה אמביאנטה, 1.2 105 כ"ס TSI.

 

אני יודעת שיש גם אלגנס וספורט, אבל בגלל שלא רציתי לקפוץ יותר מידי מהגבול שהצבתי, קניתי את זו.

ובדגם הזה אין אפשרות ל 2 צבעים, ככה שזה לא היה בא בחשבון בכלל..

אני שמחה מאוד בבחירה שלי.

כמו שאמרתי היא תהיה שחורה או שמפניה..

אחלה בחירה, הדגם הזה מהיר כמו שד, דווקא הדגם שבמבצע מציע כל מיני אביזרי "שופוני" כמו גג לבן וגג שמש ופנסי ערפל והגה ספורטיבי אבל חוץ מזה הביצועים נחותים משל הTSI.

אם לקחת בצבע שחור אני אקח בצבע בורדו - שלא תגידי שקינאתי בך ולקחתי בגלל זה שחור.

פורסם
אחלה בחירה, הדגם הזה מהיר כמו שד, דווקא הדגם שבמבצע מציע כל מיני אביזרי "שופוני" כמו גג לבן וגג שמש ופנסי ערפל והגה ספורטיבי אבל חוץ מזה הביצועים נחותים משל הTSI.

אם לקחת בצבע שחור אני אקח בצבע בורדו - שלא תגידי שקינאתי בך ולקחתי בגלל זה שחור.

 

חחחחח

כל אוטו חדש הוא מהיר, לא?

 

אני עדיין לא יודעת אם אקח שחור, כל רגע מישהו אומר לי משהו.. יראו סימנים, צריך לרחוץ אותה כל שבוע, את גרה בת"א, לא כדאי לך שחור..

 

נו, מה אני אגיד, שאלו תהיינה הבעיות שלי - איזה צבע אוטו לבחור.. :lol: אין מאושרת ממני.

 

אין לי הרבה אפשרויות מאחר ואני רוצה את האוטו כמה שיותר מהר..

 

יש לי אפשרות, לשחור, שמפניה, כסוף, ותכלת-כהה. אז השמפניה זו האפשרות השנייה..

 

אז אתה יכול לקחת שחור :lol: :lol: :lol:

 

ותתחדש בן אדם!!

פורסם

כסף ושמפניה הם הצבעים הכי משעממים שיש, גם לאוטו הזה. הם סתמיים להחריד ורחוקים מלהחמיא לה. רק עושים אותה זקנה ושמרנית יותר.

 

שחור נראה טוב עם גג לבן או כסוף - לא לבדו, ולכן כנראה הייתי הולך דווקא על התכלת.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כסף ושמפניה הם הצבעים הכי משעממים שיש, גם לאוטו הזה. הם סתמיים להחריד ורחוקים מלהחמיא לה. רק עושים אותה זקנה ושמרנית יותר.

 

שחור נראה טוב עם גג לבן או כסוף - לא לבדו, ולכן כנראה הייתי הולך דווקא על התכלת.

 

תראה זה עניין של טעם, אני רואה מכוניות בצבע ירוק-זהב (משהו שגורם לי לבחילה) ואני לא מבינה איך אנשים קונים רכבים בצבע כזה מזעזע..

 

אני מקווה שאקח את הצבע שהכי מתאים לי, בסופו של דבר..

 

אבל לעומת זאת, האוטו שלך, מהמם..

פורסם
תראה זה עניין של טעם, אני רואה מכוניות בצבע ירוק-זהב (משהו שגורם לי לבחילה) ואני לא מבינה איך אנשים קונים רכבים בצבע כזה מזעזע..

 

אני מקווה שאקח את הצבע שהכי מתאים לי, בסופו של דבר..

 

אבל לעומת זאת, האוטו שלך, מהמם..

 

 

היי, ברור שבסופו של דבר זה עניין של טעם. אני אישית מ-א-ו-ד אוהב את הירוק "ראלי" החדש, הוא מאוד מחמיא לה (בעיקר עם גג מוכסף).

 

רוצה את השחורדינית-לבנת הגג שלי? :wink:

אני מתעב את הצבע הזה. אין לי שום כוח, חשק ועצבים להתעסק בלשטוף אותה פעמיים בשבוע בכדי לשמור על המראה הנורמלי והסביר. ועוד לא נגענו בעובדה שכן דבר קטנטן נראה לעין בצורה היסטרית.

 

הבאה (בקרוב מאוד...) תהיה בגוון לבן פנינה עם גג שחור - במידה ויאשרו הזמנה מיוחדת :-D

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
הבאה (בקרוב מאוד...) תהיה בגוון לבן פנינה עם גג שחור - במידה ויאשרו הזמנה מיוחדת :-D

 

עוד פעם TSI ? אתה לא רוצה לחכות לדגם החדש לכשיצא ?

פורסם

אני הייתי הולך על הצבע הכחול בהיר עם הגג לבן ,



פשוט יפייפה ובכלל לדעתי זה אחד הקניות הטובות שניתן לעשות סקודה אלא רכבים אמינים וטובים!!!

תהנו מהרכב.

פורסם
כנראה הייתי הולך דווקא על התכלת.

 

שחור הוא בעיני תמיד צבע יפה,

יחד עם זאת - במידה ולא תשטפי ותעשי לו ווקס אחת לשבוע כנראה שזה יבאס אותך לראות אותו מלוכלך (והוא יראה ככה רוב הזמן)

במידה ומדובר בפאביה בצבע אחיד, אני חושב שהתכלת יחמיא לה.. :)

 

אגב, מתי היא מגיעה?

Toyota Yaris T-Sport 2003

פורסם
חחחחח

כל אוטו חדש הוא מהיר, לא?

 

אני עדיין לא יודעת אם אקח שחור, כל רגע מישהו אומר לי משהו.. יראו סימנים, צריך לרחוץ אותה כל שבוע, את גרה בת"א, לא כדאי לך שחור..

 

נו, מה אני אגיד, שאלו תהיינה הבעיות שלי - איזה צבע אוטו לבחור.. :lol: אין מאושרת ממני.

 

אין לי הרבה אפשרויות מאחר ואני רוצה את האוטו כמה שיותר מהר..

 

יש לי אפשרות, לשחור, שמפניה, כסוף, ותכלת-כהה. אז השמפניה זו האפשרות השנייה..

 

אז אתה יכול לקחת שחור :lol: :lol: :lol:

 

ותתחדש בן אדם!!

אם את רוצה את האוטו כמה שיותר מהר תזמיני את הדגם שבמבצע ה-MPI SPORT, האספקה שלו מיידית בניגוד לדגמי הTSI שעקב ביקוש רב זמן האספקה ארוך, גם תוכלי לשלב בין צבעים וכפי שכתבת שכל אוטו חדש הוא מהיר אז בטח "תסתפקי" בביצועים שלו.

ואגב יש גם פולו במבצע 83 אלף 1.4 ידנית אבל בסקודה עסקינן.

פורסם
עוד פעם TSI ? אתה לא רוצה לחכות לדגם החדש לכשיצא ?

 

MKIII תצא רק לקראת 2013.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אם זה אפשרי, אני הייתי לוקח גג כתום/ אדום ורכב שחור, וצובע את המראות בצבע הגג.

 

אבל זה רק אני:-D

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...