Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5474 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לא מבין בצבע, אבל למה תמיד צריך לציין במין חצי התנצלות כזו שאוטו קטן הוא כמובן לאישה ? מה, גברים שמחפשים אוטו קטן עבורם אינם באמת גברים ?

ההיפך, גברים שמחפשים רכב קטן הם הגברים האמיתיים כי זה אומר שאין להם בעיה בביטחון העצמי (או בגודל הבולבול), אני אישית רוצה אל קמינו ולפי הגודל והעוצמה של הרכב זה אומר שבכלל אין לי בולבול :-)

פורסם
לא מבין בצבע, אבל למה תמיד צריך לציין במין חצי התנצלות כזו שאוטו קטן הוא כמובן לאישה ? מה, גברים שמחפשים אוטו קטן עבורם אינם באמת גברים ?

להיפך, גברים שמחפשים רכב קטן הם הגברים האמיתיים כי זה אומר שאין להם בעיה עם הביטחון העצמי שלהם או בגודל הבולבול.

נ.ב. עכשיו אני מבין למה מפרסמים באתר "הגדלת איבר המין ב7 ס"מ" :lol:

פורסם
תגידו יש סגול חציל עם גג לבן? לדעתי זה יהיה שילוב מדהים ונראה לי שראיתי אחת כזאת ממש מזמן, או שאני מתבלבל.

 

בכל אופן הPACIFIC BLUE עם גג לבן ממש יפה גם.

 

נסיעת המבחן שלי היתה על פאביה חצילית עם גג לבן.

צבע הורס! הורס לגמרי!

 

אני לא מתה על שילוב 2 צבעים למכונית ולכן אני חושבת שאזמין שחור או חציל.

פורסם

אני אפילו לא מוצא בגוגל תמונה של פאביה סגול חציל...

כשהפאביה החדשה רק יצאה ראיתי כזאת אם אני זוכר נכון, למה לא מוכרים את הצבע הזה יותר? יפה מדי בשביל סקודה? :lol:

פורסם
שחור אדום. רק שחור אדום. שילוב מנצח. יש בכלל???

 

שכחו מזה, זה שילוב שרחוק מלהיות רלוונטי אלינו - המונטה קרלו לא תיובא ארצה לעולם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שכחו מזה, זה שילוב שרחוק מלהיות רלוונטי אלינו - המונטה קרלו לא תיובא ארצה לעולם.

 

RS

 

רציתי לומר לך תודה ולעוד כמה מבעלי הפביות שעזרו לי.. הזמנתי היום פביה בצבע שחור!

 

פתחתי אמנם הודעה, אבל מחקו לי אותה משום מה.. :shock:

 

אז סליחה על החפירות, ותודה על היעוץ, מאמינה שקניתי אחלה אוטו!

פורסם
תתחדשי...ולנקות פעם ביומיים לא לשכוח. :lol:

 

בגלל זה השארתי לי אופציה את צבע השמפניה.. אני די שמרנית בצבעי הרכב שלי.. ולא שקניתי אי פעם אוטו חדש.. אבל תמיד יצא לי לבן, אפור וכדומה...

 

אולי עדיף לבן?

פורסם

אוטו מאוד חמוד ונוח עם מנוע כיפי! דיי מכוער וחסר צורה.

 

ולנושא שלנו :

לחבר שלי יש פאביה חדשה שחורה עם גג כסוף.

נראלי שילוב מנצח !

Honda Civic Mugen RR


×
×
  • תוכן חדש...