Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5475 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא לא...לבן לא מחמיא אפילו לפרארי. (חתיכת השוואה עשיתי):lol:

חוץ מזה תשברי את הסטריאוטיפ של בחורה (אישה?) באוטו לבן ומשעמם.

  • תגובות 81
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אוטו מאוד חמוד ונוח עם מנוע כיפי! דיי מכוער וחסר צורה.

 

ולנושא שלנו :

לחבר שלי יש פאביה חדשה שחורה עם גג כסוף.

נראלי שילוב מנצח !

 

כנראה שאני חובבת כיעור, כי התאהבתי במבט ראשון.

 

היא בעיני יותר יפה מכל סופר מיני שראיתי..

 

אבל עניין של טעם, הא? בגלל זה תמיד אומרים עליי, "למה את מסתכלת רק על המכוערים?" חחחחחחחחחחחחח:shock:

פורסם
בגלל זה השארתי לי אופציה את צבע השמפניה.. אני די שמרנית בצבעי הרכב שלי.. ולא שקניתי אי פעם אוטו חדש.. אבל תמיד יצא לי לבן, אפור וכדומה...

 

אולי עדיף לבן?

 

אל תשכחי להדביק מדבקות של חברת השכרה.

פורסם

קודם כל אני משוחד ואני לא חושב שיש שילוב צבעים שיראה רע..

כבר המליצו כמעט על כל השילובי צבעים אז אני אעלה אפשרויות שאולי לא צוינו מספיק

ראיתי את הירוק תפוח עם גג לבן מאוד יפה ומיוחדת, עדיין אין הרבה כאלה ולדעתי גם עם גג כסוף היא תראה טוב

חושב אותו דבר לגבי הסגול - שם אני חושב שהגג הכסוף יתאים יותר מהלבן.

 

שלי כחולה עם גג לבן ואני מאוד אוהב אותה :lol:

בהצלחה וסעי בדרכים טובות! 8)

Toyota Yaris T-Sport 2003

פורסם
קודם כל אני משוחד ואני לא חושב שיש שילוב צבעים שיראה רע..

כבר המליצו כמעט על כל השילובי צבעים אז אני אעלה אפשרויות שאולי לא צוינו מספיק

ראיתי את הירוק תפוח עם גג לבן מאוד יפה ומיוחדת, עדיין אין הרבה כאלה ולדעתי גם עם גג כסוף היא תראה טוב

חושב אותו דבר לגבי הסגול - שם אני חושב שהגג הכסוף יתאים יותר מהלבן.

 

שלי כחולה עם גג לבן ואני מאוד אוהב אותה :lol:

בהצלחה וסעי בדרכים טובות! 8)

 

תודה רבה אני עדיין בהיייי

פורסם
תודה רבה אני עדיין בהיייי

ראיתי שרשמת שהזמנת אתמול, האם קנית את הסקודה פאביה ספורט שבמבצע 85 אלף במקום 98 ?

עכשיו בנוסף להתלבטות בין שילוב הצבעים אני גם חושב אם לקחת אותה במבצע למרות שהיא נקראת "ספורט" הביצועים שלה נחותים משל הTSI.

בלינק מצוין המבצע בתוספת צבע מדהים של אדום יין\בורדו גג לבן

פורסם

שחורה עם גג לבן, באמת מקפיץ אותה בכמה רמות והיא נראית מאוד יוקרתית.

ממליץ לך על שחור עם גג לבן.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

פורסם
שחורה עם גג לבן, באמת מקפיץ אותה בכמה רמות והיא נראית מאוד יוקרתית.

ממליץ לך על שחור עם גג לבן.

 

היא בהחלט נראית ט-א-ו-ב בשילוב של השחור לבן, בעיקר כשהיא נקייה...

 

א-ב-ל כל לכלוך, כל שריטה וכל דבר - נראים לעין בצורה מטריפת דעת. הצורך הבלתי פוסק לשטוף את האוטו לפחות פעם בשבוע כדי שהאוטו יראה נורמלי.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

טוב, קודם כל תודה לכולם, ירדנו ל2 אופציות האחת שחור עם גג לבן והשנייה התווספה למרות ששללנו בהתחלה היא אדום יין עם גג לבן.

פורסם

אדום יין הכוונה לבורדו עם לבן? יכול להיות מעניין אבל לא ראיתי במציאות.

וגם אני סקרן, אתם מזמינים את גרסת הספורט שבמבצע? שלא תבזבזו אלפי שקלים סתם.

אגב זה MPI או TSI מה שבמבצע?

 

לגבי הסגול חציל, זכרתי את הצבע יותר כהה מזה (לא, היא לא הייתה שחורה:roll:).

חוצמזה שלא עמדתם באתגר, ביקשתי למצוא סגולה חצילית עם גג לבן עדיפות לגימור ספורט.:evil:


×
×
  • תוכן חדש...