Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

אני לפני פחחות וצבע כללית של המיצובישי גאלאנט של אישתי.

גאלאנט שנת 99 אוטו נהדר, הוא כבר אשני במשפחה.

 

הגאלאנט שלנו בצבע כחול, די נדיר יחסית לגאלאנט, יש כאלו בודדים.

עכשיו אני רוצה לעשות צבע כללי, ואני חושב על צבע כחול קצת שונה.

כמו של הלאנסר החדשה (צבע כחול סגול כהה) מצורפת תמונה.

אני לא רוצה לצבוע בצבע מאוד שונה מהמקור בגלל שאני לא רוצה שינוי כל כך גדול לעומת המקור.

שלא יראו הבדל עצום בין הבפנים לבחוץ. וגם אחרי שיקבל סריטה לא זה לא היה בולט מאוד.

אז אני מחפש מישהוא עם כאזות לאנסר שיוכל לתת לי את קוד הצבע.

הצבע שלי גם מצורף, רק שזה לא האוטו שלי, אצלי הצבע שרוף לגמרי.

 

בכל מקרה אם יש לכם רעיונות והמלצות נוספות לתת לי, אני פתוח להצעות.

המון תודה

 

פלג הלל

הצבע שלי כרגע_20071002.jpg

צבע ללנסר_image(1203).jpg

פורסם

שלום

 

 

קודם כל תודה

 

אבל הצבע אני מדבר עליו הוא קצת יותר ככה.

כחול סגול כהה

יש אותו גם להרבה רכבי גרנדיס של מיצובישי

 

 

פלג

פורסם

שלום

 

יש לי עוד שאלה לבנתיים.

 

עד איזה רמה לדעתכם כדי לפרק את הרכב לפני הצבע?

פנסים, וינקרים, מראות, גומיות של דלתות שפריצרים של שימשה קידמית, אני מפרק!

אשאלה עם כדי להכנס לנושא של פרוק פגושים או שעדיף שלא, מפחינת החיבור אחרי זה?

 

 

עוד רעיונות, עצות היתקבלו בברכה, גם בנושא הצבע.

 

המון תודה

פלג הלל

פורסם

שלום

 

צריכת דלק משולבת בסביבות ה 1ל-11,12 .

אבל אני נוסע מאוד רגוע רוב הזמן, וגם אשתי.

 

לא מזמן נסעתי לאילת, דרך מיצפה בנסיעה סבירה של 120 פלוס מינוס.

הצריכה היתה 1ל-12.8.

 

אם אתה צריך חיזוקים לגבי האוטו, אני אשמח לעזור.

שי לנו שתיים, אחת אצל אמא שלי כבר 10 שנים

ואחת אצל אישתי עוד מעט 4 שנים.

בכולם אני מטפל לבד.

 

בהצלחה

פלג

0546556525

פורסם
שלום

 

יש לי עוד שאלה לבנתיים.

 

עד איזה רמה לדעתכם כדי לפרק את הרכב לפני הצבע?

פנסים, וינקרים, מראות, גומיות של דלתות שפריצרים של שימשה קידמית, אני מפרק!

אשאלה עם כדי להכנס לנושא של פרוק פגושים או שעדיף שלא, מפחינת החיבור אחרי זה?

 

 

עוד רעיונות, עצות היתקבלו בברכה, גם בנושא הצבע.

 

המון תודה

פלג הלל

 

אם אתה מתכוון לשנות גוון המלצתי לך לפרק כמה שיותר שזה כולל גם את השמשות ולכסות כמה שיותר דברים .

אני באופן אישי לא הייתי משנה גוון

 

יוסי

פורסם
אם אתה מתכוון לשנות גוון המלצתי לך לפרק כמה שיותר שזה כולל גם את השמשות ולכסות כמה שיותר דברים .

אני באופן אישי לא הייתי משנה גוון

 

יוסי

 

 

דווקה לנושא של שמשות אני לא מתכנן להיכנס.

מה הסיבה שאתה לא היתה משנה גוון?

 

פלג

×
×
  • תוכן חדש...