Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה דעתכם על הרכב הזה mitsubishi lancer executive 2007

אני מדבר על רכב שראיתי ובדקתי ומבחינה טכנית הוא 100% ללא תאונות ללא תיקוני צבע

והרכב עם ג'נט 15" , הגה ספורטיבי, ספוילר, חיישני רוורס. וכל התוספות מהחברה !!

צריך דעתכם על רכב מסוג זה מבחינת ביצועים בכביש ומבחינת צריכת דלק וכל מה שאפשר .

והאם בדי לרכוש רכב כזה ??

 

תודה רבה :) ,

פורסם

צריכת דלק עירוני 1 ל-8,9, מחוץ לעיר 1 ל-11.5-12. משולבת 1:9-10.5 - תלוי גם באופי הנהיגה.

אמינות גבוהה.

אני חושב שכדאי שתעלה עליו לסיבוב וזה יענה על יתר השאלות שלך.

פורסם

רכב סביר

הקלף החזק שלו הוא האמינות והעובדה שזה היפני הכי זול בשנתון שלו (יחד עם הסובארו)

אל תפתח ציפיות למאפיינים ספורטיביים.

בכללי נופל מהמזדה3 ומהסיווק מאותן שנים אבל הנפילה במחיר גם היא גדולה ויש לא מעט שמוצאים את הקומבינציה הזאת מתאימה עבורם.

פורסם

יש ברשותי רכב כזה מזה שנה. מדובר ברכב בסיסי ואמין. אין בו שום דבר ספורטיבי.

 

צריכת דלק אצלי 1/12.5 בנסיעה שרובה בינעירונית שמלווה בפקקים מדי בוקר.

 

יש לי בבית גם פורד פוקוס. בנסיעה בינעירונית, הפוקוס טוב בהרבה. בנסיעה פנים-עירונית אני מעדיף לקחת את הלנסר.

פורסם

בסוף נהגתי את האוטו ומצאתי שהוא אוטו ממש נוח לנהוג ואמין על הכביש !

ואז קניתי אותו :)

ואחרי שעשיתי חשבונות מצאתי שהוא עושה 11 לליטר משולב עירוני ובינעירוני, מדובר על נהיגה ממש רגועה.

 

תודה רבה לעזרה,

פורסם

תתחדש ותהנה

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
בסוף נהגתי את האוטו ומצאתי שהוא אוטו ממש נוח לנהוג ואמין על הכביש !

ואז קניתי אותו :)

ואחרי שעשיתי חשבונות מצאתי שהוא עושה 11 לליטר משולב עירוני ובינעירוני, מדובר על נהיגה ממש רגועה.

 

תודה רבה לעזרה,

 

אני שמח בשבילך שלא נפלת שבי לתגובות שחוזרות על עצמן ומועתקות אחת לאחת אחת מהשניה, מה שמחזק את סברה שכותביהם לא בהכרח מדברים מניסיון אישי.

מדובר ברכב טוב, אמין ונוח, וככל שאתה חש נוח בנסיעה בו, זה מה שחשוב :)

תתחדש!!!

×
×
  • תוכן חדש...