Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי מתנגד להורדת מחיר הדלק?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה לעשות, אנחנו חיים במדינה עם מציאות שמילדות עוד מחנכים אותנו לשים לב לחפץ חשוד. באמריקה אתה יכול להיכנס עם אותה סכין לקניון ואף אחד לא יאמר לך מילה. כמובן הסכין צריכה להיות מוסתרת. תתפלא, אבל דווקא בעניין הזה יש לנו מוניטין חזק בעולם. כאשר רוצים ללמוד על נושאי אבטחה, ביטחון וכלי נשק למי פונים? כמובן אלינו.

 

הנה עוד שיגעון, מה יקרה לך בארץ אם נתפסת במהירות של 160 קמ"ש על הכביש? שלילה ואחסנה במגרש נכון פלוס כמובן משפט וכיוצא בזה. באמריקה הם לא משחקים. נתפסת במהירות של 100 מייל לשעה ומעלה אוטומטית אתה אשם בנהיגה פראית וסיכון חיי אדם. חוץ מגרירה ושלילה כמובן אוטומטית אתה על המקום מקבל טרמפ בניידת לבית הסוהר לכמה ימים טובים עוד לפני שפגשת שופט. מי היה מאמין שמייל אחד לשעה יכול לשנות הרבה אהה?

"אני מתחפש לטיפת שמן במערכת ההנעה ומתחיל לזרום בתוך כל הצינורות, השסתומים והקופסאות ואז אני מאתר את התקלה"

ישראל טילן, המיתוס והאגדה, מגדולי מהנדסי ישראל.

פורסם
אני מתנגד להורדת מרווח השיווק של תחנות הדלק....בפועל מרווחי השיווק אחראים לאחוז קטן ממחיר הדלק.

 

אז מה אם הורדת מרווח השיווק מוזילה את הדלק רק במעט. כל הורדת מחיר מבורכת.

 

הורדת מרווחי השיווק תגרום לעליית מחירי הדלק. .

הגיון משונה. איך בדיוק הורדת מרווח השיווק תעלה את מחיר הדלק? אולי התכוונת ההיפך.

 

יהודה

פורסם

 

 

הגיון משונה. איך בדיוק הורדת מרווח השיווק תעלה את מחיר הדלק? אולי התכוונת ההיפך.

 

יהודה

 

בשלב הזה, הפלצה של פרפר בסאייגון, תעלה את מחיר הדלק.

אם ירד מרווח השיווק- מה אתה חושב שיקרה?

אתה חושב שלא ימצאו דרכים "יצירתיות" להחזיר את הרווח הזה?

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

לא, לא ימצאו דרכים יצירתיות להחזיר את הרווח הזה כי מחיר הדלק בפיקוח

 

חברות הסלולר יכולות להיות "יצירתיות" ולשדוד אותנו כי אין שם פיקוח על המחירים.אולי הגיע הזמן שיהיה.

 

יהודה

×
×
  • תוכן חדש...