Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

 

יש ברשותי סיאט קורדובה 1.6 1999 דגם מנוע AEE

 

כל כמה זמן הרכב אמור לעשות טיפול (טיימינג).

איזה שמן הכי ממולץ לרכב הזה.

כמה כוח סוס יש לסוג המנוע הזה.

 

תודה מראש לכל המשיבים. :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

הספק המנוע 55 קילוואט ב-4800 סיבובים לדקה.

שמן המנוע המומלץ 10W40 חצי סינטטי של חברה מוכרת העוננה לדרישות התקן VW502.

כמות השמן הנדרשת לשם החלפה מלאה כולל מסנן שמן היא בסביבות 3.4 ליטר.

איזה כייף לי :)

פורסם
הספק המנוע 55 קילוואט ב-4800 סיבובים לדקה.

שמן המנוע המומלץ 10W40 חצי סינטטי של חברה מוכרת העוננה לדרישות התקן VW502.

כמות השמן הנדרשת לשם החלפה מלאה כולל מסנן שמן היא בסביבות 3.4 ליטר.

 

 

לא הבנתי כמה דברים

55 קילווואט ?

מה אומר תקן VW502 ?

כל כמה זמן או ק"מ מחליפים רצועת טיימינג ?

שאלתי מה הספק המנוע בכוח סוס לדגם 1.6 AEE 1999 ?

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

55 קילו וואט = 75 כוח סוס.

התקן VW502 אומר שפולקסווגן בדקו את השמן והוא עומד במפרטים שלהם. מומלץ ביותר לקנות שמן איכותי שעומד בתקנים.

 

טיימינג מבצעים כל 90 אלף ק"מ. אם אתה נוסע בעיקר נסיעות קצרות שכוללות התנעות מרובות מומלץ כל 60K או שנתיים.

פורסם
לידע כללי, העברה מקילווואט לכוח סוס מתבצעת בחילוק ב0.736.

55/0.736=74.72 כוח סוס.

 

עזרתם לי מאוד

תודה רבה לכל המשיבים

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם

ועוד 2 שאלות ברשותכם

 

איזה סוג שמן מנוע באיכות טובה מומלץ לשים הקורדובה 1.6 בנזין

בגלל שאני לא יודע מתי החליפו ואם צריך בכלל להחליף שמן בגיר רגיל

 

תודה מראש גילי.

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

פורסם
השמן הנ"ל מתאים.

הוא סינטטי מלא.

 

קנית אותו ברשת צ'מפיון? אם כן אשמח לדעת כמה עלה?

 

קניתי אותו בחנות ר.ק בבאר שבע עלות השמן 140 ש"ח.

 

תודה על התשובה. :wink:

סובארו אימפרזה 1999 1.6 אוטו' + קיה סול 2011 1.6. אוטו'. :wave:

×
×
  • תוכן חדש...