Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

honda type R הפוכה


bar-b-q
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7780 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אהלן,

 

 

חבל! פשוט חבל על האוטו! מי הדביל שעשה זאת?! :mad:

 

הדביל פה זה אתה.

 

לא חשבת על האפשרות שאולי הוא עלה על שמן והחליק אולי למדרכה ואז התהפך?

 

או שהוא פשוט איבד שליטה - כי, לך תידע, זה גם קורה לפעמים. כמובן שזה לא קורה אם יש לך פביה 16V עם היציבות המעולה שלה והצמיגים V500 שלה. כי אז היא לא תאבד יציבות...

 

עשה טעות. קורה. כולם עושים. גם אתה תעשה (מקווה שלא, בשבילך). אבל קורה שעושים טעויות.

ביום אחר אולי היה לו מזל טיפה יותר והוא היה מצליח להשתלט.

 

יוני.

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1. אוי ויי, אני מקווה שהנהג בריא, ומכאן אני שולח איחוליי החלמה מהירה.

 

2. אם זה מה שאני חושב שזה, האם זו הסיוויק TYPE R האדומה?

זו שהיתה מכונית המבחן של HONDA, בעלת מספר רישוי שבאמצאו

הספרות 006. אז זו אותה אחת שעיתונאי הרכב הזמינו אותה "לרקוד"

איתם, וצילמו אותה.

 

3. לאור מקרה זה, ובאם מדובר באותה אחת, הכותרת "סיבובים מסוכנים"

מקבלת משמעות מחרידה....

 

4. רבותיי בעלי הספורטיביות, היו אחראים לעצמכם,ולציבור הנוהגים בכביש,

תחשבו, שהספורטיבית האהובה שלכם אשר משרתת אתכם נאמנה כיום,

היא חלומם של אחרים, ובעתיד היא גם תגיע אליהם, אני מקווה שסימפתום

הקליאו ספורט(שנמכרה כאן במספרים גדולים יותר מהטייפר ) לא תהיה מנת

חלקה של הטייפר (שנמכרה במספרים זעומים,מדובר בבודדות, פחות אחת).

 

5.על אדם שהלך לעולמו, אומרים שהוא נולד בכדי למלא משימה ולעלות השמיימה

כנראה הTYPE R , סיימה את משימתה, ועלתה לגן עדן של ההונדות TYPE R.

 

 

6. היום הוא יום בטיחות בדרכים, ויותר מכך חודש זה כולו מוקדש לבטיחות

בדרכים.

 

7. סעו בזהירות.

 

בכבוד רב

אילן פ.

turbo

תמונה  טייפר 006.jpg

תמונה טייפר 006  1.jpg

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

זה לא הרכב שמופיע במגזין,לרכב שהתהפך היה מספר רישוי שונה

מדינה כושלת, מחשלת את אזרחיה. אז מי אמר שאין משהו טוב במדינה שלנו?

פורסם

איך אני לא סובל את אלה שמתגודדים סביב התאונה. פשוט להרוג אותם, רק נזק מביאים.

לכו הביתה, תתעסקו בעניינים שלכם, מה איכפת לכם מה קרה!!!

ומר turbo, על איזה שטויות אתה מדבר? גן עדן של TYPE R? תגיד לי בן כמה אתה?

עוד מעט תביא ציטוטים מסיפורי אלף לילה ולילה בהוצאת מעריב.

 

:roll:

172

פורסם

 

2. אם זה מה שאני חושב שזה, האם זו הסיוויק TYPE R האדומה?

זו שהיתה מכונית המבחן של HONDA, בעלת מספר רישוי שבאמצאו

הספרות 006. אז זו אותה אחת שעיתונאי הרכב הזמינו אותה "לרקוד"

איתם, וצילמו אותה.

turbo

 

לא,את האמת שהאדומה הזו היא מהמבחנים של TOP GEAR ו-EVO,כי כידוע יש שתיים אדומות בעולם,אחת בישראל ואחת באנגליה.

 

גם הקליאו שלי היא מהמבחנים ב"הגה" ו"אוטו" היא אפילו מופיעה גם במלא אתרי אינטרנט בעולם ובזמנו גם הופיעה בפרוספקט של רנו וכיכבה באין ספור תוכניות טלוויזיה,היא הרבה יותר נדירה מההונדה כי רנו יצרו רק כסופה אחת.

פורסם

 

2. אם זה מה שאני חושב שזה, האם זו הסיוויק TYPE R האדומה?

זו שהיתה מכונית המבחן של HONDA, בעלת מספר רישוי שבאמצאו

הספרות 006. אז זו אותה אחת שעיתונאי הרכב הזמינו אותה "לרקוד"

איתם, וצילמו אותה.

turbo

 

לא,את האמת שהאדומה הזו היא מהמבחנים של TOP GEAR ו-EVO,כי כידוע יש שתיים אדומות בעולם,אחת בישראל ואחת באנגליה.

 

גם הקליאו שלי היא מהמבחנים ב"הגה" ו"אוטו" היא אפילו מופיעה גם במלא אתרי אינטרנט בעולם ובזמנו גם הופיעה בפרוספקט של רנו וכיכבה באין ספור תוכניות טלוויזיה,היא הרבה יותר נדירה מההונדה כי רנו יצרו רק כסופה אחת.

 

תשובה - אלי שכחת רק פרט קטן אחד.

אני ציינתי מספר רישוי, וציינתי כי מעטות הן הטייפרים הנעות בישראל

כמה TYPE R אדומות אתה מכיר בישראל, בעלות מספר רישוי,

בהן הספרות באמצע לוחית הרישוי הן 006?מה גם שצרפתי תמונות.

 

בכבוד רב

אילן פ.

turbo

אילן פ ייביש - turbo

פורסם

 

2. אם זה מה שאני חושב שזה, האם זו הסיוויק TYPE R האדומה?

זו שהיתה מכונית המבחן של HONDA, בעלת מספר רישוי שבאמצאו

הספרות 006. אז זו אותה אחת שעיתונאי הרכב הזמינו אותה "לרקוד"

איתם, וצילמו אותה.

turbo

 

לא,את האמת שהאדומה הזו היא מהמבחנים של TOP GEAR ו-EVO,כי כידוע יש שתיים אדומות בעולם,אחת בישראל ואחת באנגליה.

 

גם הקליאו שלי היא מהמבחנים ב"הגה" ו"אוטו" היא אפילו מופיעה גם במלא אתרי אינטרנט בעולם ובזמנו גם הופיעה בפרוספקט של רנו וכיכבה באין ספור תוכניות טלוויזיה,היא הרבה יותר נדירה מההונדה כי רנו יצרו רק כסופה אחת.

 

תשובה - אלי שכחת רק פרט קטן אחד.

אני ציינתי מספר רישוי, וציינתי כי מעטות הן הטייפרים הנעות בישראל

כמה TYPE R אדומות אתה מכיר בישראל, בעלות מספר רישוי,

בהן הספרות באמצע לוחית הרישוי הן 006?מה גם שצרפתי תמונות.

 

בכבוד רב

אילן פ.

turbo

 

לא צריך להיות גאון כדי לראות בתמונות [למרות איכותם המאוד ירודה] שיש 22 בלוחית רישוי של המכונית ההפוכה... במכונית שבמגזין אין.. משמע זה לא אותו אוטו!

 

בשביל מה לשאול שאלות מפגרות שאתה יכול לענות עליהם בעצמך... :roll:

פורסם
התאונה היתה ביבנה. אני גר שם אז גם ראיתי את זה.

לפי מה שמספרים הבחור כבן 19 נסע בעיקול על 130-150 איבד שליטה ניסה לתקן את כיוון הנסיעה נכנס במדרכה והתהפך.

מדובר בהונדה TYPE-R 2003

 

 

אין Honda civic type R 2003 רק 2002.

עכשיו נשארו 3 ממנה על כבישי הארץ (ועוד כמה בסוכנות המרכזית).

Finger's gonna kill me.

פורסם

מי אמר לך רק 3 !! אולי אתה ראיתה תיעוד של 3..!

 

דיי לגיד דברים שאתם לא יודעים וכל מיני הערכות שמישו ממקור "מה-זה-מוסמך" הדליף לכם :mad:

 

יש 3 רק בנתניה !! שאני מכיר בפנים את שלושת הבעלים ואיפה הם גרים והם גם בשלשה צבעים (אדום,כסוף,שחור)

וראיתי אינ עוד 1 כסופה ואחת שחורה באיזור ת'א שהם לא אלו מינתניה ..וגם אדומה מיתמונות במפגשים (שאולי זו אחת מאלו שראיתה באשכול הזה..)

 

אז תאר לך כמה עוד יש בכל עיר ונחבר את זה עם מושבים, ישובים ושכונות מצוקה ויצא עשרות בכל הארץ

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
מי אמר לך רק 3 !! אולי אתה ראיתה תיעוד של 3..!

 

דיי לגיד דברים שאתם לא יודעים וכל מיני הערכות שמישו ממקור "מה-זה-מוסמך" הדליף לכם :mad:

 

יש 3 רק בנתניה !! שאני מכיר בפנים את שלושת הבעלים ואיפה הם גרים והם גם בשלשה צבעים (אדום,כסוף,שחור)

וראיתי אינ עוד 1 כסופה ואחת שחורה באיזור ת'א שהם לא אלו מינתניה ..וגם אדומה מיתמונות במפגשים (שאולי זו אחת מאלו שראיתה באשכול הזה..)

 

אז תאר לך כמה עוד יש בכל עיר ונחבר את זה עם מושבים, ישובים ושכונות מצוקה ויצא עשרות בכל הארץ

 

 

2 אפשרויות:

1. אתה לא יודע לזהות את ה- Civic Type R.

2. יש לך טעות.

 

הגיעו במשלוח הראשון והאחרון 10 מכוניות 2002, תתקשר לשאול כמה נשארו להם.

איך אני יודע אתה שואל? בזמנו אני הזמנתי אחת וביטלתי עקב זה שהם לא עמדו בזמני ההגעה לארץ שהבטיחו וקניתי קליאו ספורט 2003, כמובן שהסוכן שלי (מכר אישי) התקשר אלי לדווח כמה הגיעו איזה צבעים והאם אני עדיין מעוניין.

פעם אחרונה ששמעתי 4 עלו על הכביש+1 לנהיגת מבחן+למגאזינים השונים.

Finger's gonna kill me.

פורסם

1. הסבירות שאני לא יודע לזהות...זה כמו הסבירות שאני לא יודע לזהות קישקוש של מיספר מוגבל של מכוניות בארץ..

2. אם אתה אומר "בזמנו" אז שתדע שבטוח מאז זמנו של המבורך (שהרי קנית את הרכב ב 2003) בטוח נחתו בארץ יותר מ10

3. נצא מנקודת הנחה שיש 10...רק 10 ..עכשיו 1- = 9

מינוס זו שהיתה במיבחן =8

מינוס 3 שאני מכיר = 5

מינוס עוד 2 שראיתי וזה לא אלו מהשלישיה =3

 

אז יש עוד 3 מיסתובבות או כמו שאתה אורמ הם עדיין בסוכנות אבל יש יותר מ 3 על הכביש

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

הנה תמונה יותר ברורה שמישהוו שהגיע אחרי צילם עם מצלמה דיגיטלית איכותית

 

 

ואפשר לראות שהונדה שבתמונות היא כנראה אחות של זאתי מהמגזין ... כי המספר רישוי שלה זהה חוץ מה 21 שמתחלף ב22

IMG_00021.JPG

IMG_00151.JPG

פורסם

אני מכיר פחות או יותר את הבן אדם ... הוא איתי במכון כושר ברחובות . ללא ספק ביזבוז האוטו ממש היה תענוג לעיינים בכניסה למכון כושר

פורסם

הדביל פה זה אתה.

 

לא חשבת על האפשרות שאולי הוא עלה על שמן והחליק אולי למדרכה ואז התהפך?

 

או שהוא פשוט איבד שליטה - כי, לך תידע, זה גם קורה לפעמים. יוני.

 

החליק על שמן? אולי.

בשביל זה יש קורסי נהיגה מתקדמת וכדומה , שם ילמדו אותו איך יוצאים ממצבים כאלה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...