תבורכו
לפי מה שראיתי באתר שקומפי הביא, ישנם רק 3 סוגי מנועים.
1.המנוע העצל, 60 כ"ס, שהוא נראה לי כבר חלש בצורה מוגזמת (155 קמ"ש מהירות סופית, 16.5 ש' למאה...יש גבול לחוסר כח). מה שאומר שהוא יורד מהפרק.
2. מנוע 1250 סמ"ק, 16V. נראה חמוד למדיי, זריז ומספק יחסית.
נכנסתי למחירון לוי יצחק, ולפי המחירון אני רואה שבשנת 99 היה את הדור הרביעי, כמו הדגם של שנת 98, ורק בשנת 00' הוכנסה המתיחת פנים. לעומת זאת, בשנת 99 לא היה את המנוע של ה 16V, אלא רק בשנת 98, ובשנת 99 היה רק את הדינמיק הרגיל בעל ה 60 כ"ס שכתבתי עליו כבר.
3. מנוע 1.4, שנראה לפי נתוניו מספק גם כן. הבעיה היא שבמחירון לוי יצחק ראיתי אך ורק מנועי 1.3 CLX. לאיפה נאבד ה 1.4?
המטרה שלי בעיקרון היא למצוא את ה 1.4. לא עצלן כמו ה 1.3, והוא חדש יחסית (00' ומעלה, בניגוד ל16V שהוא רק בשנת 98, וזה קצת ישן).
אבל איך אני ידע את מחירון ה 1.4?