Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתכנן ללכת היום מקווה לא להתאכזב ,

כל מי שיש בעירו סינמה סיטי או גלובוס גרופ

לקנות כרטיסים דרך "בהצדעה" !!!

בסינמה סיטי יש הנחה ובג.ג. כרטיסים כרגע ב15 שקל!!!!

 

אחלה הנחה אך פיקטיבית בעיניי.

 

בשביל "לזכות" בכרטיסים במחיר הנ"ל,לפי איך שאני רואה את זה,אתה צריך :

 

1) לרכוש כרטיסים דרך אתר "בהצדעה"

2) להדפיס שובר כלשהו ולגשת עם זה לאחת מתחנות סונול לחנות הנוחות שבפנים SO GOOD

3) לחכות שידפיסו לך שוברים שם,ומשם לנסוע לקולנוע לקבלה,אז ימירו לך אותם בכרטיסים.

 

בשביל מה כל התהליך הזה? למה אי אפשר לגשת לקולנוע ולרכוש עם הכרטיס "בהצדעה" עצמו? :|

 

ומה זה ג.ג,

 

גלובוס גרופ (רשת בתי הקולנוע).

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

"בהצדעה" זה מועדון למשוחררים בכבוד. זה לא כרטיס.

וכן זה תהליך כלשהו אבל בשביל לחסוך 40 שקל לשני כרטיסים אולי זה שווה את ה5 דק' בבית ו5 דק' בסונול..(בהנחה שאתה מרוויח פחות מ240 ש"ח לשעה) ובמיוחד אם אתה גם ככה מתדלק בסונול...

Mazda 2 2013

פורסם

הלכתי אתמול לקולנוע סוג ב' של גלובוס גרופ בעפולה,

למרות החוויה המזוויעה של שמע, פופקורן שרוף, התחלה באיחור, תקלות טכניות וכד' הסרט היה מעולה!

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

תראה מה עשית,

גרמת לי לנסוע לחיפה מחר!:lol:

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

איך הדעות חצויות בשירשור, בכל אופן לדעתי הסרט הראשון היה פורץ דרך בקולנוע ממש אהבתי אותו, כל מה שיצא אח"כ פשוט תמיד היה נראה לי כמו ניסיון עלוב לרכוב על ההצלחה של הראשון.

דבר אחרון: אם הסרט החדש לא כולל מירוצים ומכוניות ומתיימר להיות סרט אקשן אני לא רואה שום סיבה לראות אותו, יש מספיק סרטי אקשן עם עלילות נורמליות.

בקיצור מתי מגיעים כבר הרובוטריקים ? לא יכול לחכות כבר!:?

פורסם

ראיתי את הסרט בהקרנת בכורה ביום חמישי, לדעתי, לעזוב לרגע את כל הקטע של המכוניות, הרי ברור שזה לא יהיה כמו הראשון וכו', אני הגעתי להנות נטו מסרט פעולה מדהים לא פחות.

 

הסרט באמת נראה טוב ולא רע בכלל, מה גם שאינו קצר, סביבות השעתיים וכמה דקות. הפס קול מדהים לא פחות וניתן להורידו כבר דרך גוגל או כאן: מקורי ובאיכות 320 אמיתית.

upload-il.net-VA–Fast.and.Furious.5.Rio.Heist.Original.Motion.Picture.Soundtrack.www.idown.me

 

כמה שירים מובילים: F5 (Furiously Dangerous) [feat. Slaughterhouse & Claret Jai]"

"Danza Kuduro (feat. Lucenzo)"

"How We Roll (Fast Five Remix)"

 

http://soundtrack-movie.com/fast-and-furious-5/

 

דוגמא להופעת ענק של חלק מהשחקנים והפתעה, בהמשך השיר, באמצע החל מ 3:50 מופיע וין דיזל ויש אחלה מופע אקשן לצופים, הלוואי ואצלנו כאלו דברים, אלו הן הופעות איכותיות!

 

 

הרבה אנשים מפספסים פה עניין חשוב, שהרי זה לא יחזור להיות כמו הראשון, הרעיון היה להביא את כל החבר'ה בחזרה ולעשות אחלה סרט פעולה, נכון שהפעם זה יותר כמו "סילבסטר סטאלון הולך עם מיני-גאן והורג את כולם בג'ונגל" אבל הסרט עצמו, מאוד יפה.

 

אני מקווה שהחבר'ה שצפו בו עד כה, הבינו כי הסדרה הולך בכיוון הפוך... לפי שחקנים מסויימים שבעבר, הלכו לעולמם.

 

*** לכל אלו שכבר צפו באיכות HD, אני רק רוצה להגיד שיש לי כבר תלינק לצפייה ישירה במהיר ועצבני 6, אתם יודעים, כמה ימים לפניי שימחקו אותו.. ואז תצתרכו באמת ללכת לקולנוע ולראות.

מאיפה הנפצתם את זה? הסרט יצא בהקרנת בכורה בחו"ל רק ב 28-29 באפריל!!! אמרתם לפניי שבוע? זה נותן לסרט להיות בהקרנות בכורה בחו"ל פחות מכמה ימים. (סרקתי את הרשת ואת כל אתרי הטורנט הרשמיים והלא רשמיים, בשביל הספורט, לא קיימים של אזכורים לגרסאות של HD הסרט בכלל... , ועוד שבוע ביוטיוב עד שמחקו אותו... נו באמת.)

אתם חיים בסרט רציני ואני ממליץ להפסיק לחרטט ולצפות בו באמת בקולנוע. לתת כמה קטעים מסויימים מטריילרים או קטעים ערוכים לפרסום שראיתם איי שם.. זה לא קטע.

אני זוכר בזמנו, רובוטריקים האחרון שיצא, במשך שבועות יצאו גרסאות של TS וצילום של מצלמות יד באולמות קולנוע, עד שהגיעו איכויות של HD אמיתיות, עברו כמה חודשים.

 

***ממליץ לצופי הסרט בסינמה סיטי, לא למהר ולרוץ ליציאה, תשבו 3-4 דקות, מחכה לכם הפתעה מאוד גדולה לסרט ההמשך...

בכללי בכלל... לא יוצאים עד תחילת הכתוביות הסופיות הרשמיות, כמה וכמה סרטים ראיתי שאנשים טסים החוצה ועדיין יש כמה דקות המשך לסרט שנותן עלילה להמשך סדרות... חבל.

פורסם

סרטי מהיר ועצבני ידועים בכך שהם סרטים בעלי מבנה נוראי, הביצוע לא תמיד יוצא טוב, הפעם הביצוע יצא מצויין.

כשראיתי את הסרט אתמול, נהנתי מאוד למרות שכל העלילה הייתה צפויה מראש.

Float like a Cadillac, sting like a Beamer

פורסם

*** לכל אלו שכבר צפו באיכות HD, אני רק רוצה להגיד שיש לי כבר תלינק לצפייה ישירה במהיר ועצבני 6, אתם יודעים, כמה ימים לפניי שימחקו אותו.. ואז תצתרכו באמת ללכת לקולנוע ולראות.

מאיפה הנפצתם את זה? הסרט יצא בהקרנת בכורה בחו"ל רק ב 28-29 באפריל!!! אמרתם לפניי שבוע? זה נותן לסרט להיות בהקרנות בכורה בחו"ל פחות מכמה ימים. (סרקתי את הרשת ואת כל אתרי הטורנט הרשמיים והלא רשמיים, בשביל הספורט, לא קיימים של אזכורים לגרסאות של HD הסרט בכלל... , ועוד שבוע ביוטיוב עד שמחקו אותו... נו באמת.)

אתם חיים בסרט רציני ואני ממליץ להפסיק לחרטט ולצפות בו באמת בקולנוע. לתת כמה קטעים מסויימים מטריילרים או קטעים ערוכים לפרסום שראיתם איי שם.. זה לא קטע.

אני זוכר בזמנו, רובוטריקים האחרון שיצא, במשך שבועות יצאו גרסאות של TS וצילום של מצלמות יד באולמות קולנוע, עד שהגיעו איכויות של HD אמיתיות, עברו כמה חודשים.

 

אנשים פה באמת מבלבלים תשכל עם שטויות, בעמוד הראשון רשמתי שלא יצא HD, אבל אף אחד לא התייחס....אנשים רואים באיכות של מצלמה על חצובה בבית קולנוע וקוראים לזה HD...אלעק חחיחח :lol::roll:

פורסם

אז הפסדת את ההכנה לסרט מספר 6

 

אגב, אחד מסרטי הפעולה שיותר אהבתי.

הסרט יותר מתמקד באנשים ולא במכוניות ואהבתי את זה.

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם
Automatic1- למה אתה מתכוון? יצאתי מהאולם בערך אחרי קצת פחות מדקה כהתחיל המירוץ המצוייר

לזה התכוונת?

 

מנסיון, תמיד ממליץ להשאר 4-5 דקות באולם, בכל מקרה, היציאות בסינמה סיטי מפוצצות גם ככה...

ישנם הרבה סרטים שיש המשכים מסויימים בסוף, אף פעם לא הבנתי תאת הריצה ליציאה, תור עצום לשרותים, עומדים במדרגות והכל זז לאט לאט... מה הקטע?

 

**** זהירות, ספויילר בצהוב לשואל בקשר לסוף הסרט ***** (נא לסמן עם העכבר הטקסט)

 

בסוף הסרט ממש 2-3 דקות , השוטר העצבני שרדף אחריי השחקנים, מקבל לשולחנו תיק על פשע שבוצע ע"י כנופיית עבריינים, הוא לא התעניין, אבל הפקידה התעקשה שיציץ בחומר שוב פעם, הוא מציץ ואת מי רואים? את תמונתה של אחותו של טורטו זאת שנהרגה בעבר.

מה שנותן אינדיקציה ברורה לחלוטין... שאותו השוטר ממשיך לסרט הבא, וככל הנראה, רוב השחקנים האחרים גם כן והכי חשוב, מהיר ועצבני 6 :).

 

דרך אגב, ראיתי בחלק מהאתרים, סרטונים ואוספים של קטעי פעלולים, זה מפליא, מכיוון שרוב הפעלולים אינם גראפיקה, אלה ממש בוצעו על ידי השחקנים.

כמו כן, ע"פ אנשי הצוות וכל מי שהיה שותף, כולל הספונסר של דודג', הם אומרים כי לרכבים בוצעו שינויים גדולים ומותאמים אישית לרכבים, מבחינת הספק, הילוכים מנוע וכו'. אפילו נאמר כי בסרט היו דגמים שעוד לא יצאו לציבור.

דרך אגב, הכספת שבסרט, ע"פ מה שנאמר, היא שוקלת מעל לטון, והרכבים באמת סוחבים אותה, הסצינות של הסחיבה וההרס בעיר, אמיתי. + הסברים על הרכבים המשודרגים בסרטונים:

 

http://www.youtube.com/watch?v=K2OAuGB-OaQ

 

http://www.youtube.com/watch?v=vDRe3a2zhgQ

פורסם

בסוף הסרט ממש 2-3 דקות , השוטר העצבני שרדף אחריי השחקנים, מקבל לשולחנו תיק על פשע שבוצע ע"י כנופיית עבריינים, הוא לא התעניין, אבל הפקידה התעקשה שיציץ בחומר שוב פעם, הוא מציץ ואת מי רואים? את תמונתה של אחותו של טורטו זאת שנהרגה בעבר.

מה שנותן אינדיקציה ברורה לחלוטין... שאותו השוטר ממשיך לסרט הבא, וככל הנראה, רוב השחקנים האחרים גם כן והכי חשוב, מהיר ועצבני 6 :).

 

אתה מתכוון ללטי? היא נהרגה בטוקיו דריפט לא?

ומה לגבי הסיני ההוא שמופיע פה אבל בעצם נהרג בטוקיו דריפט? מה הקטע הזה?

פורסם

תוריד את הציטוט, רואים את הכיתוב הצהוב כי זה על רקע אפור, חוץ מזה לא צריך לצטט הודעה מעל...

 

ספויילר:

 

כן, מדובר על אחותו "המתה" כביכול, אבל זה כל הקטע... שאנחנו לא יודעים מה יהיה בהמשך. זה כל היופי.

היא הרי מתה ולא אמורה להיות בחיים, אז פתאום היא בחיים? זה למה נאמר " אתה מאמין ברוחות רפאים"?

אז זהו, שלמהיר ועצבני, הסדרות התחילו להופיע בסדר הפוך, צריך להבין את זה.

כטוקיו דריפט הוא בעצם ע"פ העיקרון הלוגי, אחריי הסרט של 5 למשל, כי האן אומר בפירוש כשגל גדות שואלת, האם נגיע לטוקיו? אז הוא אומר, אולי. והרי ב 4 הוא נהרג שם.

 

צריך פשוט להבין שהחל מהמהיר ועצבני 3, הכל הולך בסדר הפוך.

 

ממליץ לך לחפש בגוגל פירושים לסדרות, תמצא את התשובות שם והסבר מפורט שיעשהל ךקצת סדר ;)

פורסם
אחלה הנחה אך פיקטיבית בעיניי.

 

בשביל "לזכות" בכרטיסים במחיר הנ"ל,לפי איך שאני רואה את זה,אתה צריך :

 

1) לרכוש כרטיסים דרך אתר "בהצדעה"

2) להדפיס שובר כלשהו ולגשת עם זה לאחת מתחנות סונול לחנות הנוחות שבפנים SO GOOD

3) לחכות שידפיסו לך שוברים שם,ומשם לנסוע לקולנוע לקבלה,אז ימירו לך אותם בכרטיסים.

בשביל מה כל התהליך הזה? למה אי אפשר לגשת לקולנוע ולרכוש עם הכרטיס "בהצדעה" עצמו? :|

 

 

פרט שולי בהשוואה למזננה התאילנדית שאנחנו עושים במילואים בד"כ...

גם קח בחשבון שרוב משרתי המילואים הם יוצאי יחידות קרביות וטירונות קרבית. אז זה מעין שחזור נוסטלגי רק שבמקום ללכת עם אפוד וקסדה במשך שעות אתה עם רכב ומזגן :lol:

 

עוד לא יצא לי להשתמש בהטבות של המועדון ב"הצדעה", אך לגבי הזמנת הכרטיסים האם זה על בסיס מקום פנוי כשאני מגיע סוף סוף לקופות הקולנוע או שאני משריין מקום בקולנוע לפי מקום שביקשתי כבר במהלך ההזמנה באתר האינטרנט?

Confidence In Motion

פורסם
תוריד את הציטוט, רואים את הכיתוב הצהוב כי זה על רקע אפור, חוץ מזה לא צריך לצטט הודעה מעל...

 

ספויילר:

 

כן, מדובר על אחותו "המתה" כביכול, אבל זה כל הקטע... שאנחנו לא יודעים מה יהיה בהמשך. זה כל היופי.

היא הרי מתה ולא אמורה להיות בחיים, אז פתאום היא בחיים? זה למה נאמר " אתה מאמין ברוחות רפאים"?

אז זהו, שלמהיר ועצבני, הסדרות התחילו להופיע בסדר הפוך, צריך להבין את זה.

כטוקיו דריפט הוא בעצם ע"פ העיקרון הלוגי, אחריי הסרט של 5 למשל, כי האן אומר בפירוש כשגל גדות שואלת, האם נגיע לטוקיו? אז הוא אומר, אולי. והרי ב 4 הוא נהרג שם.

 

צריך פשוט להבין שהחל מהמהיר ועצבני 3, הכל הולך בסדר הפוך.

 

ממליץ לך לחפש בגוגל פירושים לסדרות, תמצא את התשובות שם והסבר מפורט שיעשהל ךקצת סדר ;)

הסדר של הסדרות באמת הפוך אבל מה הקטע שבטוקיו דריפט יש שמה מכוניות יותר ישנות כמו הניסאן 350 Z ובמהיר ועצבני 5 יש 370Z ואת ה STI החדשה

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...