Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מהיר ועצבני 1 לצפייה ישירה:

http://www.megavideo.com/?v=DY78NYLY

 

מהיר ועצבני 2 לצפייה ישירה:

http://www.megavideo.com/?v=13KALX2S

 

מהיר ועצבני 3 לצפייה ישירה:

http://www.megavideo.com/?v=JTB9VBQC

 

מהיר ועצבני 4 לצפייה ישירה:

http://www.megavideo.com/?v=Q2JQAVYI

 

 

מהיר ועצבני 5 לצפייה ישירה, (האיכות הכי טובה שנמצאת כרגע ברשת)

 

http://www.megavideo.com/?v=0TJ6JDS0

 

עדיין עדיף קולנוע...

 

תהנו.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חבל על המאמץ, גרוע בדיוק כמו 4. אקשן לילדים מפגרים, מה כל כך כואב לעשות היום אקשן בסרטים שלא נראה כמו אליזה בארץ הפלאות? למה הכל צריך להיות כל כך מטופש, ומה זה כל המשפטים הנדושים האלה? אם הייתי עושה מבחן אייקיו לפני ואחרי הסרט, אני בטוח שהותצאה הייתה שאיבדתי שם כמה וכמה נק'.

 

כל מילה במקום, סרט גרוע כזה כבר לא ראיתי הרבה זמן...

זה צריך להיות סרט בתחום המדע בדיוני עם מה שהולך שם, איזה סרט עלוב ופתטי.

 

מה גם שכבר אין שם שום דבר לא מכוניות, לא מירוצים ולא שיפורים סתם הרבה דודג' צ'ארג'רים.

החלק היחיד שהיה ראוי לאיזה מירוץ היה לפני שהם לקחו את הפורשה RS3 ואפילו את זה חתכו. :?

1969 Pontiac Firebird

:twisted:

בעבר:Honda Civic Type R, Renault Clio Sport, Peugeot 106 Rallye

פורסם

ראיתי,האמת חביב לא יותר,ממהיר ועצבני נשאר רק עצבני,הפך לסרט פעולה עם עלילת חרטה והגזמות פראיות

גל גדות בסרט,איזה מבטא יש לה היא נשמעת כמו מפגרת,

פורסם
האם אני היחיד שמעולם לא התלהב מסרטי "מהיר ועצבני"?

 

אתה לא היחיד, אני איתך. אשתי קוראת להם "צעיר ועצבני" מסיבה מובנת לחלוטין ;)

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
תראה, עובדתית, הסרט גורף כספים כי.... כן בסה"כ זה אחלה סרט, אחלה אקשן, מעניין, כל השחקנים ביחד, חמוד מאוד.

הסרט גורף כספים כי התשלום עבורו מתבצע בהתחלה ואנשים מגיעים על סמך זכרונות וחוויות מסרטים קודמים בסדרה (או בקיצור- יש מוניטין)

אם היו גובים תשלום ביציאה מהסרט ע"פ מידת ההנאה, אני בטוח שהרווחים היו נמוכים יותר, לא רק בישראל.

 

אישית טרם ראיתי, ע"ס שלל התגובות שקראתי (והספויילרים) כנראה שאצפה בו, עוד כמה חודשים כשיהיה באיכות נורמלית להורדה, לא אטרח להגיע בשבילו לקולנוע.

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם

שמעו בגדול אני מסכים עם כל מילה שנאמרת על כמה זה סרט גרוע יחסית לנושא שעליו אמור להיות הסרט.

אנשים שאוהבים סרטים כאלה באים כדי לראות את כל הרכבים ומירוצי הרחוב שזה בתכלס מה שעושה את זה בסרטים האלה

אבל מצד שני זה נורא כיף גם לראות את הסרטים האלה בגלל השחקנים (לפחות לי זה ככה) עצם זה שהכניסו ממש מלא שחקנים מכל הסדרה גרם לי להתלהב נורא מהסרט הזה

אז כן אני ממש מתבאס על המעבר החד פה לסרט אקשן יותר מאשר מירוצים ורכבים

אבל אני נהניתי ממנו לא פחות גם מהשחקנים :)

פורסם

 

אישית טרם ראיתי, ע"ס שלל התגובות שקראתי (והספויילרים) כנראה שאצפה בו, עוד כמה חודשים כשיהיה באיכות נורמלית להורדה, לא אטרח להגיע בשבילו לקולנוע.

 

נכון, כי אתה כבר מושפע מקומץ אנשים ברחבי הפורום שתכננו לראות X (נו באארור שתיכננו לראות X, הרי כל מה שהם חולמים זה מכוניות)

הגיעו וראו Y, אז כן... היה להם קשה לקבל את העובדה הזאת.

 

בתור סרט אקשן, פס קול, איכות צילום וכיפיות צפייה, הסרט לא רע בכלל ומעניין.

 

כי על סמך ההודעה שלך, אני מבין שאתה כמעט ולא מגיע לקולנוע אם בכלל, אם היית קורא תגובות של מבקרי סרטים, הייתי מבקר פעם-פעמיים בסינמה סיטי (בחודש כן..) עם החברה/אשה אז לא היית פוסח על הסרט הזה. כי מי שמבקר קבוע, רואה את כל הסרטים קבוע.

כנראה שאתה לא אדם של קולנוע. סורי.

פורסם
כי על סמך ההודעה שלך, אני מבין שאתה כמעט ולא מגיע לקולנוע אם בכלל, אם היית קורא תגובות של מבקרי סרטים, הייתי מבקר פעם-פעמיים בסינמה סיטי (בחודש כן..) עם החברה/אשה אז לא היית פוסח על הסרט הזה. כי מי שמבקר קבוע, רואה את כל הסרטים קבוע.

כנראה שאתה לא אדם של קולנוע. סורי.

 

תאמין לי שאני אדם של קולנוע, בשבוע החולף הייתי בשני סרטים שונים. לקרוא תגובות של מבקרי סרטים אפשר גם מהבית, לא חייבים להגיע לקולנוע :)

יש סרטים שאני משאיר לנסיעות ברכבת ויש סרטים ששווה להגיע עבורם לקולנוע- אחד מהם הוא "חסר גבולות" (סרט מצויין,צילום מעולה,עלילה מעניינת) ממליץ בחום.

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
AmitGo

יש לך במקרה להורדה ישירה(את מספר 4)?

אני מעדיף לראות רצוף ושזה לא יעצור לי אחרי 70 דקות.

 

תודה!

 

למען האמת אני לא מתעסק עם הורדות כלל, רק עם צפייה ישירה. (יש לי יוזר בתשלום בMEGAVIDEO כך שאני יכול להוריד את הסרט ישירות למחשב אם ארצה)

 

כמו כן ישנם המון דרכים לעקוף את ההגבלה של ה70 דקות, חפש ברשת, יש המון פתרונות.

 

בזמנו האתר הזה איפשר העתקת לינק וצפייה דרכם ללא הגבלה.

 

http://www.megastreaming.tk/

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5518 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...