Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חיכיתי לסרט הזה איזה חצי שנה טובה, והייתה לי הזדמנות לראות כמה וכמה פעמיים אותה ב HD בבית שלי, של חברים אנערף, אמרתי שאני את הסרט הזה רואה בקולנוע!

לא פחות מסינמה סיטי, שזה הקולנוע האהוב עליי, בכל אופן, אתמול הייתה הבכורה מלא אנשים, אז אני ילך או היום או מחר ...

סרט מעולה!!

 

לך היה הזדמנות לראות ולא הלכת כי חיכית לראות בקולנוע.

אני לא רוצה להרוס לעצמי אז אני אפילו לא מציץ לטריילר של הסרט!

 

אבל ברגע זה דני קצת ביאס אותי עם הביקורת שלו על הסרט.

ליאור אתה בא מחר?

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מעניין למה עד עכשיו הסרט לא יצא באיכות HD? ממש רוצה כבר לראות אותו אבל חבל לראות באיכות נמוכה..

פורסם
האם אני היחיד שמעולם לא התלהב מסרטי "מהיר ועצבני"?

 

אם אתה שואל רק לגבי הנוכחים בפורום הזה, כנראה שכן.

אם אתה שואל באופן כללי, אז לא, גם אחותי הקטנה וסבתא שלי לא ממש התחברו לקטע של ווין דיזל עם מכוניות ספורטיביות, בחורות בלבוש מינימלי והמון רעש.:wink:

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם
אם אתה שואל רק לגבי הנוכחים בפורום הזה, כנראה שכן.

אם אתה שואל באופן כללי, אז לא, גם אחותי הקטנה וסבתא שלי לא ממש התחברו לקטע של ווין דיזל עם מכוניות ספורטיביות, בחורות בלבוש מינימלי והמון רעש.:wink:

אם זה כך, אני לא ממש מבין למה. בסך הכל מדובר בסרטים שאמנם יש בהם מכוניות, אבל כל קשר בינם לבין מציאות אקראי לחלוטין. שלא נדבר על העלילה הירודה והדמויות הצפויות. ובשביל סרט עם בחורות בלבוש מינימלי לא צריך לסבול את וין דיזל במשך שעתיים :wink:

 

באשר לסרט האחרון בסדרה - לא ראיתי אותו עדיין ואני כנראה גם לא אראה מיוזמתי. תמיד יוצא שאני רואה את הסרטים האלה בטיסה כלשהי.

פורסם

מתכנן ללכת היום מקווה לא להתאכזב ,

כל מי שיש בעירו סינמה סיטי או גלובוס גרופ

לקנות כרטיסים דרך "בהצדעה" !!!

בסינמה סיטי יש הנחה ובג.ג. כרטיסים כרגע ב15 שקל!!!!

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם

הסרטים האלה לא נמאסים עליכם באיזשהו שלב?

כבר לא מתרגש מזה כמו פעם...

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם
מתכנן ללכת היום מקווה לא להתאכזב ,

כל מי שיש בעירו סינמה סיטי או גלובוס גרופ

לקנות כרטיסים דרך "בהצדעה" !!!

בסינמה סיטי יש הנחה ובג.ג. כרטיסים כרגע ב15 שקל!!!!

 

ואם השתחררתי לפני חצי שנה? עדיין יכול לקנות בהצדעה? ומה זה ג.ג, תפנק בקישורים למקומות האלו, לפחות שיתקזז ממחיר הדלק!:lol:

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

 

זה הקישור לטריילר.

 

בכיית, היפני ב1:23 - לא נהרג בתאונה בטוקיו דריפט? :?:

 

 

 

עריכה: קראתי איפשהו שהסרטים לא בהכרח בסדר כרונולוגי, נו מילא :)

פורסם
אם אתה שואל רק לגבי הנוכחים בפורום הזה, כנראה שכן.

אם אתה שואל באופן כללי, אז לא, גם אחותי הקטנה וסבתא שלי לא ממש התחברו לקטע של ווין דיזל עם מכוניות ספורטיביות, בחורות בלבוש מינימלי והמון רעש.:wink:

 

חח אשקרה :-D

פורסם

פרטים מעניינים:

 

The Fast and the Furious --------------תקציב- 38 מליון$. רווח בכל העולם 207 מליון$.

 

2 Fast 2 Furious ------------------------תקציב- 76 מליון$. רווח בכל העולם 236 מליון$.

 

The Fast and the Furious: Tokyo Drift --תקציב- 40 מליון$. רווח בכל העולם 158 מליון$.

 

Fast & Furious ----------------------------תקציב- 85 מליון$. רווח בכל העולם 359 מליון$.

 

Fast Five -----------------------------------תקציב- 125 מליון$. רווח בכל העולם 324 מליון$ עד היום.

 

הסרט האחרון הרויח 86 מליון $ בסופש הפתיחה ותקציבו מכובד מאוד ביחס לסרט היקר בעולם (שודדי הקאריביים 300מליון$)

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...