Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם אני חזרתי עכשיו מהסרט וממש נהנתי

מומלץ להגיע ללא רכב,קשה מאוד לנהוג כחוק אחרי שרואים כזה סרט

ובמיוחד לכל האלה שיש להם רכבי ספורט.

אני אישית לא הצלחתי:|

 

מומלץ לראות רק בקולנוע!!!

:)
  • תגובות 84
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבר'ה, הסרט הטוב בסדרה הוא טוקיו דריפט. ים כוסיות, ים מכוניות, שירים יפים, מרוצים... מהיר ועצבני 2 גם הצלחה. הכי נפילה זה 4 ואז 5. העלילה של הסרט מתחילה לסטות מהמסלול.

פורסם

סרט מצויין לדעתי, יותר טוב מהרביעי. מלבד זה שהיה תור מטורף וחיכינו להקרנה אחת אחרי מה שתכננו, הכל היה מצויין. :-)

 

מישהו יודע איפה ניתן להוריד את השירים שבסרט? :-P

חבר מועדון החמש.

Mazda MX5 nc2 2010 RHT

BMW ///M235i M Performence 2014 - sold

פורסם

באמת סרט מוצלח. היו כמה דברים קצת הזויים כמו שהזכירו פה לגבי הכספת עם הרכבים שמשכו אותה כאילו הייתה עגלה של סופר.

 

ראיתי במוצ"ש ביס פלאנט בחיפה מ00:40 והאולם היה מפוצץ. מיותר לציין שבסוף הסרט החניון נשמע כמו מסלול דריפט.

אימפרזה 4*4 04 נמכרה :|

סובארו בי4 08 לימיטד ז"ל :cry:

סובארו בי4 09 גפ"מ :-)

BMW E92 8)

פורסם
לדעתי הוא הגרוע בסידרה! איפה המכוניות? איפה המרוצים?

 

כל דבר שקרה בסרט פשוט צפוי מראש, ומה הקטע הזה שהם צריכים להרוויח מכונית אז הם הולכים למירוצי רחוב ופשוט החליטו לדלג על המירוץ ומראים שהם זכו ברכב?

 

מה זה העלילה המשעממת והלא מוסברת\מובנת הזו?

 

זה כבר לא סרט נהיגה זה נהיה סרט של מכות ויריות, לא מבין מה הקטע הזה, לא שווה את הכסף של המושב בקולנוע.

לדעתי לא היה ולא יהיה כמו מהיר ועצבני 2, גדוש במכוניות מירוצים ועלילה מעניינת.

 

בהחלט אין על מהיר ועצבני 2!

שני הסרטים הראשונים היו מעולים והציגו לראשונה את מירוצי הרחוב כמו שלא הציגו אותם אף פעם, השלישי היה לא קשור לחיים ואפילו לא שווה צפייה (אולי רק אם לא להתייחס אליו כסרט מהסדרה).

כשהודיעו על מהיר ועצבני 4 ואמרו שוין דיזל ופול ווקר חוזרים מאוד התלהבתי אבל הסרט איכזב כי לא היה דגש על המכוניות כמו בשני הסרטים הראשונים. החמישי גם הוא כמעט ולא מתעסק במהות של הסרט- במכוניות. חבל, מאוד חבל.

פורסם

הסרט לא רע בכלל אם מסתכלים מנקודת מבט שונה.

הסרט בנוי על עיקרון סידרת הXXX ושכח שהוא אמור להיות מהיר ועצבני.

 

הוא לא רע בתור סרט פעולה עם הגזמות מטורפות ולא ריאליסטיות אבל בושה וחרפה בתור מהיר ועצבני.

מבחינתי אכזבה גדולה, באתי לראות מהיר ועצבני חדש ויצאתי עם XXX ועלילה כל כך צפויה שניחשתי את כל הסרט תוך כדי עד שאישתי שלאה אותי בסוף הסרט אם כבר ראיתי אותו :?

 

מה, זה לא היה ברור שווין דיזל והשוטר הענק יילכו מכות?

ולא היה ברור שהשוטר יהיה חייב לשחרר אותם בסוף הסרט אחרי שהוא כבר תפס אותם וכו'?

 

אגב, האם הרכב המשטרתי הממוגן היה הרכב שהבחור הישראלי (ארז?) בונה?

פורסם

נותר רק לחכות שיצא החלק השישי, ולקוות לטוב.

 

כסרט אקשן הוא בסדר, הרבה אפקטים לא מדליקים אותי, וזה פשוט ברור מי הולך לחטוף כדור ומי לא (נו מין הסתם שכל השוטרים ימותו ורק הבלש הראשי והשוטרת יישארו, וזה ברור שהכסף אצלהם, פשוט הכל צפוי מראש, מאכזב.

פורסם

מטורף מה שהולך עם הסרט הזה.

החלטתי אתמול לוותר על ענין הסינמה סיטי מהסיבה שאין לי סיכוי להשיג שם כרטיסים ואולי להשיג כמה כאן באשדוד, הכלנו שלושה חברים, הגענו שעה שלפני ההקרנה האחרונה וכבר לא היו בכלל כרטיסים, סגרנו את הערב עם נרגילה בחוף, מצחיק לראות בחניה את כול הרכבים שבאים, אתה רואה את הרכבים שמגיעים ואתה יודע שהם באו לראוצת את הסרט, אומר להם את המילה "נגמרו הכרטיסים" והם עושים פרסה אחרייך.

המון חלקים ותוספות לפולקסוואגן, וג'יפ סופה! 0546615205

פורסם

חבל על המאמץ, גרוע בדיוק כמו 4. אקשן לילדים מפגרים, מה כל כך כואב לעשות היום אקשן בסרטים שלא נראה כמו אליזה בארץ הפלאות? למה הכל צריך להיות כל כך מטופש, ומה זה כל המשפטים הנדושים האלה? אם הייתי עושה מבחן אייקיו לפני ואחרי הסרט, אני בטוח שהותצאה הייתה שאיבדתי שם כמה וכמה נק'.

אברה קדברה

פורסם

כן, אבל איבדת את הנקודה המרכזית והמשמעותית כאן והיא... תחזיק חזק: ז-ה- ס-ר-ט

 

נכון, אתה מנסה לסחוף איתך עוד תומכים אבל אחריי הכל, אתה תצפה בו בדיוק כמו שצפית בכל ה 4 האחרים.

 

זה סה"כ הפך לסרט אקשן , והאמת? מאוד נחמד, במיוחד עם הפס קול המקורי והחדש.

 

תראה, עובדתית, הסרט גורף כספים כי.... כן בסה"כ זה אחלה סרט, אחלה אקשן, מעניין, כל השחקנים ביחד, חמוד מאוד.

 

לגבי הכספת, פרסמתי 2 לינקים והסבר מלא למאחוריי הקלעים, הכספת אמיתית, שוקלת מעל לטון, הרכבים שסחבו אותה, עברו שדרוגים רציניים ביותר ע"מ להיות מסוגלים לזה. (ועובדה עובדה, באמת בילו במוסך שדרוגים רציני לשדרוג היקפי מאסיבי)

סתם דוגמא, אז ככה שתמיד קל להשמיץ ולהגיד, אויי אקשן זול, הכל זול, הכל חרא.

פשוט להכנס למאחוריי הקלעים ביוטיוב, ולראות בעצמכם איך הכל בוצע וכמובן שיש הפתעות, ישנם פעלולים שאמיתיים לגמריי.

 

אוקיי, הכל זול, הכל חרא והכל ידוע, ככה גם 80 אחוז מהסרטים האחרים הקיימים בשוק, מה לא באמת ידוע מה יהיה בהם? מי ימות פחות או יותר ומה יקרה? נו באמת, אני אוהב איך שתמיד מתנפלים על המהיר ועצבני ויש לי את התשובה:

 

כי פשוט לקחו לילד את הצעצוע והכוונה = הרסו לכם החל מהפרק הראשון את הציפייה לסרטים נטולי אקשן אלה רק סרט נקי ונטו על מכוניות, ובכן, יש לי חדשות >> זה לא יקרה כי זה לא מה שגורף כספים, עם כל הצער שבדבר.

 

העיקר על סילבסטר סטאלון שהולך עם מיני גאן במשך 8 סרטים והורג את כולם בג'ונגל את זה לאף אחד לא מזיז ועוד 500 סרטים דומים ואחרים הקייימים בקולנוע שמבוססים על אותו עיקרון, אז מה? אבל זה סרט, זה הכל.

פורסם

אני הולך בשביל גל גדות- הרוח הישראלית (במבטא של טל ברודי- ממשיך בדיבור שלך).

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
תשובה לזה שמעליי:

***

כן אבל אם תיזכר לרגע במהיר ועצבני 2 כשבריאן התחרה עם הevo8 מול הדודג' הבהמתית ועוד במירוץ דראג על אחת כמה וכמה שהאמריקאית אונסת אותה

היו לו כמה טריקים כדי לעקב אותו ובסוף הם היו כל כך צמודים וזה גם עם עזרה של NOS.

 

בגדול יכלו לחשוב על דברים מקוריים ויפים בשביל הקטע הזה, מאוד איכזב אותי לראות אותם חוזרים ככה סתם עם הפורשה לחניה כאילו כלום . .

פורסם

 

כשהתחלתי לנהוג "כמו מבוגר" ובצורה טכנית שמבינה את הפיזיקה של הנהיגה, לא יכולתי יותר לשבת ולראות את הסרטים האלו.

 

כל כך נכון,עצוב לחשוב שילד בן 17 יוצא מהסרט וחושב שלשבת שמונה מטר מההגה,עם המשענת גב נמוכה עד הסוף ויד אחת על ההגה תהפוך אותו לשומכאר...

 

מילא היו מלמדים קצת נהיגה נכונה.

פורסם

אני יודע שזה באיחור אבל:

אולי יש למישהו לינק להורדה של מהיר ועצבני 4?

עוד לא ראיתי ואני רוצה להשלים לפני שאני יראה את 5.

בהורדות נט לא היה.

קובי

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...