Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמו שכתוב בכותרת אני מעוניין לקנות את הסט הנ"ל והבנתי שבטווח המחיר (500) הוא המומלץ ביותר.

הסט בהתחלה עתיד לעבוד ללא הגברה ואחרי כמה זמן עם.

 

רציתי לדעת האם הוא מומלץ, איך הוא עובד ללא הגברה והאם הוא באמת האופציה הכי טובה לסכום של 500 ש"ח.

 

תודה מראש,

פורסם

מחזק את קינג- הקומפוננט עם הכי הרבה תמורה יחסית למחיר שלו.

 

אצלי הוא עובד כבר קרוב לשנה, ואני ממש מרוצה.

 

:wink:

HU - Pioneer AVH-X 2500BT , Front - Morel Tempo Ultra 6 , Amp - Celestra FA475X, Sub - Hertz Energy ES300

פורסם

מצטרף להמלצה, אני בעלים של מורל טמפו 6.5 והוא באמת מדהים ומקנה תמורה מדהימה למחירו. מומלץ בחום !

פורסם

דעות לכאן ולכאן.

הטמפו הוא אחד הסטים שאני אישית דאגתי להעיף מהרכב ! אחרי מספר חודשים איתו. הוא קילקל לי את הסאונד ברמות שאין לתאר. תבצע חיפוש ותיראה לא מעט דיונים בנושא לרבות דעה של סרול כי בהתקנה כסט קדמי הוא ישמע אחרת. (אצלי הוא היה מותקן כסט אחורי)

התלונה היא בעיקר על הוופרים שלו שכן הטוויטרים של הסט הזה דווקא לא רעים בכלל !

 

אי אפשר להתעלם מהמחיר הנמוך שלו זה נכון. והוא דיי ברירת מחדל בגלל זה. אם יש לך יכולת לעוד 200 שח אלפין

spg-17cs הוא סט שיכול לעבוד ללא הגברה אבל עם הגברה הוא ישמע ניפלא !  

היסטורית רכבים: אלפא 33 -91' :wink: \ קליאו 1.4 -ידנית 2003:-o \ניסן טידה 1.6 אוטומטית 2007 :roll: \ מגאן דיזל ידנית 2008 - :-) \פלואנס 1.6 בנזין אוטומטית (:shock: ) \הונדה סיוויק -2010 ידנית :-D \...עכשיו אין כלום...

פורסם

תודה רבה, והאם קיימת בעיה להתקין 6.5 בסוזוקי בלנו מקדימה ? הבנתי שצריך חיתוך האם יש צורך גם בהגבהה ומה המחיר של התקנה כזאת בערך?

פורסם

אחלה רמקול, לא צורם באוזניים יחסית לכמה אחרים וזה טוב! "רך".

מה שכן, הדלת הלא אטומה ולא מבודדת שלי מקבלת כל כך באסים מגעילים מהרמקול שאני נגעל ומתעצבן מזה,

אז לדעתי הבאס שלו על הפנים אבל אני מאמין שזה בגלל חוסר איטום בין היתר.

פורסם

ביום שישי הקרוב יש מפגש אודיו, תוכל לשמוע אצל חברי הפורום ולהתרשם מעוד כמה סטים לפני שאתה מחליט.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

×
×
  • תוכן חדש...