Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם שוטר תופס אדם נוהג על רכב ללא ביטוח חובה, מה הסנקציה?

עשיתי חיפוש, אבל לא מצאתי תשובה סופית וחד משמעית. זימון למשפט, בסדר, אבל מה סדר הגודל של פסק הדין?

פורסם

נסיעה ללא ביטוח חובה במקרים חמורים , אף מאסר בפועל , ככה סתם ,מאסר על תנאי, שלילה לתקופה של 6-12 חודש וקנס .

 

במקרה של תאונה חס וחלילה , לא כדאי לך לדעת , מה יהיה עליך לשלם לבד.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
קראת מה שכתבתי?

הזמנה לבית המשפט.

שם השופט/ת יחליטו מה חומרת העונש אותו תקבל.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

בגלל שבדין יושב שופט (ולא מחשב) - השופט יחליט מה העונש שיינתן.

(סביר להניח כי יהיה איזשהו שוני בין החלטות של שופטים שונים).

תוספת - ישה העריך כמה תגובות מעליי את חומרת העונש.

alfa 156 2.5.

פורסם
בגלל שבדין יושב שופט (ולא מחשב) - השופט יחליט מה העונש שיינתן.

(סביר להניח כי יהיה איזשהו שוני בין החלטות של שופטים שונים).

תוספת - ישה העריך כמה תגובות מעליי את חומרת העונש.

ראיתי, ואני מודה לו על כך.

פורסם
את מדקלמת וזה די מעצבן.

אז הנה אני לא אדקלם, אני אתן לך כמה אפשרויות.

שלילה של מספר חודשים.

אם אתה נהג חדש תאוריה וטסט מחדש, והארכת תקופת הנהג חדש.

קנס שיכל להתחיל מ 500 ש"ח להערכתי עד 3000 ש"ח.

 

 

בהצלחה!!!

 

(עכשיו אתה לא עצבני?)

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

תראי, אני הרבה זמן רואה את התופעה הזאת בתגובות שלך (דברים ברורים מאליהם\חזרה על דברים שנאמרו מספר רב של פעמים), באשכולות שלא קשורים אליי נמנעתי מלהגיב.

א. את כותבת "הזמנה לבית משפט" - אני כתבתי את זה כבר בפתיחת האשכול, עוד מישהו הגיב ככה ובכמה וכמה אשכולות דומים נכתב ככה. בשביל מה לחזור על זה בפעם ה-200?

ב. את כותבת שהשופט יחליט - מה-את-אומרת? הייתי בטוח שבמשפט אני אחליט במקום השופט.

 

מקווה שהבנת למה התעצבנתי.

 

הבהרה קטנה: אני שואל מסקרנות, הכל היפותטי. מעולם לא נהגתי בלי ביטוח, ואני גם לא מתכוון לעשות את זה.

פורסם

לנסוע בלי ביטוח חובה זאת עבריה חמורה מאד.

 

אינני יודע אם יש ענישת חובה במקרה כזה, אך העונש יכול להשתנות בהתאם לנסיבות בהן נתגלתה העבירה.

 

אם ברור שהנהג ידע שהוא נוסע ללא ביטוח חובה - העונש יהיה חמור.

 

אם השופט עצבני באותו היום, תהיה תוספת לחומרה.

 

לסיכום - קצת הענישה במקרה כזה יכולה להיות רחבה מאוד.

 

מקנס קטן בלי שלילה ועד שלילה לצמיתות וקנס גדול.

 

שורה תחתונה - אל תבדוק את זה :)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
ככה. בשביל מה לחזור על זה בפעם ה-200?

ב. את כותבת שהשופט יחליט - מה-את-אומרת? הייתי בטוח שבמשפט אני אחליט במקום השופט.

מקווה שהבנת למה התעצבנתי.

.

כי זה פורום, ואם שאלו את זה 200 פעם בטוח יש 200 תשובות שונות ומגוונות.

להתעצבן זה לא בריא, במיוחד כאשר כותבים בפורום, מקום שאמור להיות מקום של מפלט והנאה כדי לחלוק תחביב משותף.

ובנוסף אם התגובות שלי אינן מוצאות חן בעינך אתה יכל להשתמש בכפתור חסימה, כך לא תראה אותן, כך גם אני עושה כדי להמנע מתגובות של אנשים מסויימים.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...