Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8054 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מילא אנחנו משלמים 5.14 על ליטר. אבל לפחות שזה יהיה דלק.

 

אני עדיין לא סגור במאה אחוז שזאת אכן הבעיה אבל בחודש -חודשיים האחרונים האוטו ממש התחיל לגמגם בהתנעה. (VR6)

לוקח לפחות 4-5 פעמים עד שמצליחים להניע אותו. ניסיתי להחליף יחידת טמפ' (ששולטת על צ'וק אוטומטי) - לא עזר.

ואז בא לי רעיון להחליף תחנת דלק. אני מתדלק בד"כ בדור יהוד, ועכשיו ניסיתי תחנה אחרת (של חב' דלק), דלק 95 אוקטן, והשיפור ממש משמעותי.

חב' דלק טוענים שבדלק שלהם יש גם תוסף, אני לא יודע מה ואיזה אבל ללא ספק בעיית ההתנעה נעלמה! :shock:

מה שמוזר הוא שהבעיה הזו לא קרתה לי במכוניות אחרות שתודלקו שם (גולף CL1800, פאסאט 2 ליטר) באותו דלק ממש.

יכול להיות ש-VR6 יותר רגישה? :roll:

פורסם

איכות דלק ירודה\ נסיעה על טיפות הדלק האחרונות יכולות לגרום ל-

1-סתימת מזרקים ובסופו ניקוי \ החלפת מזרקים

2-פגיעה במערכת הזרקת הדלק

3-ליכלוך למנוע וכתוצאה גימגומים, ירידה בכוח, צריכת דלק מוגברת וכו וכו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

2 דברים יש לי לגיד

 

1. לכותב האשכול : איפה בידיוק יש צ'וק (או צו'ק אוטומטי) ב VR :shock:

יש את החיישן חום מנוע הכחול שהוא האמצעי על הפלאג' מיים ואם הוא הולך אז המנוע מציף כשהו קר..אבל לא צ'וק עושה את העבודה.

אתה יכול ליבדוק אם הוא הלך בעזרת ניתוקו כשהמנוע קר ,

אם הוא מניע כשהמנוע קר וחיישן מנותק אבל עושה בעיות בהנעה שהוא מחובר אז הוא לא תקין

 

טוב אבל ניראה שבאמת הבעיה היתה מהדלק לפי מה שאתה מתאר וכל העניין שזה חלף..

 

2. Liviur - ב VR יש משאבת דלק דו שלבית (2 ב 1) אם היא נהרסת זה לא מורגש בהתנעה אלא בהאצה

אז לא יכול להיות שהיא נהרסה לגמרי כי אז האוטו לא היה מניע בכלל או שהיה מניע אך ניכבה שניגמר הדלק על הקו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אז ככה:

 

1. הרכב אצלי בדיוק חודשיים לכן יכול להיות שהדברים שאני אומר חלקם לא מדוייקים (צ'וק אוטומטי). בקשר לחיישן חום, אתה צודק, יש שני חיישני חום: כחול (כמו שתיארת) ושחור שמתחבר לבלוק מנוע (בקדמת הבלוק). את הכחול החלפתי (עשיתי הימור מה משניהם נדפק) כנראה שאפילו ההחלפה של הכחול היתה מיותרת.

 

2. אני מניח שאין בעיית משאבת דלק, האוטו לאחר הנעה עובד בצורה חלקה.

 

האוטו עכשיו עובד מעולה, בהנעה ראשונה הוא נדלק, אבל, כדי להיות בטוח בתקלה (שזה אכן דלק) אני מתכוון בפעם האחרונה בשבוע הבא לתדלק אולי 10-15 ליטר מהתחנה הדפוקה הזו ולראות איך האוטו יגיב.

אם (וסביר להניח) שהבעיה חוזרת, אני ממלא BG44 וסוגר את הבאסטה עם התחנה הזו.

 

 

מה שעדיין משגע אותי, זה למה שום רכב אחר לא הגיב אפילו בצורה דומה לדלק של התחנה הזו....

פורסם

אכן, נראה לי שיש/הייתה בעיית דלק בתחנה המדוברת, מכוון שהייתה תקופה, שתידלקתי שם אופנוע באופן קבוע, והוא גימגם כל הזמן, וכאשר תידלקתי במקום אחר, לא הייתה הבעיה. יחד עם זאת, בזמן האחרון גם תידלקתי שם כמה פעמים, ואין בעיה... אולי זה חלף...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

יש אפשרות לדעת אם התחנה מרמה בתידלוק?

אם אני מקבל פחות ליטרים ממה שכתוב במכונת מילוי

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
יש אפשרות לדעת אם התחנה מרמה בתידלוק?

אם אני מקבל פחות ליטרים ממה שכתוב במכונת מילוי

 

לא,

 

אבל אתה יכול לברר עם מנהל התחנה מתי פעם אחרונה בוצע כיול למשאבות...

 

עם הוא לא אומר אז תאיים שתלך למשרד התשתיות לברר.

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בטח שאפשר

 

תתיצב עם ג'ריקן 20 ליטר בערך אבל שיש לו מדיד...תמלא ואז תדע...ואז עם משפח תעביר את זה לאוטו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה שעדיין משגע אותי, זה למה שום רכב אחר לא הגיב אפילו בצורה דומה לדלק של התחנה הזו....

 

למה רק חצי מהעובדים בכור קיבלו סרטן והחצי השני לא?!

 

כל רכב מביט בצורה אחרת, כנראה שהVR6 יותר רגישה.

 

גם אצלנו זה ככה, יש לנו תחנה ליד הבית שאיך שמתדלקים בה הרכב מחרחר...

ברכבים היותר ישנים שלנו זה יותר מורגש, ואילו בחדשים אין בכלל הבדל.

 

אבל היות ואני יודע שהדלק שמה חרא, אני מעדיף לתדלק בתחנה אחרת.

 

*עצה*

אל תתדלק שוב בתחנה ההיא, לא לשם בדיקה ולא לשם כלום, לא יעזור לך שתערבב את הדלקים.

עכשיו הכל תקין?! תמשיך ככה וזהו...

אל תחפש לעצמך סיבות לתקן את האוטו, הוא ייתן לך לבד... רק תתאזר בסבלנות.

 

ואם בכל זאת אתה מת לתקן משהו באוטו.. הלך לי הכבל קלאץ'... :lol::wink:

פורסם
*עצה*

אל תתדלק שוב בתחנה ההיא, לא לשם בדיקה ולא לשם כלום, לא יעזור לך שתערבב את הדלקים.

עכשיו הכל תקין?! תמשיך ככה וזהו...

 

התכוונתי למלא שם שוב כדי לסגור ב-100 אחוז את ההשערה שמדובר בדלק.

לא חסר לי דברים לחפור בהם, תאמין לי.... :cry: (במיוחד סוף סמסטר).

×
×
  • תוכן חדש...