Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5552 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שימו לב ואל תיפלו בפח.

הוא קונה רכבים ומחפש פריארים שיקנו ממנו ביותר יקר ממה שהוא קנה.

הוא משתמש באתר יד 2.

סיפור ששמעתי מיד ראשונה ממישהו שנדפק.

הוא אמר שהרכב היה של גיסו והיה אצלו במשך כמה שנים נשמע מאוד אמין ורציני, ורק עכשיו הוא עשה העברת בעלות ועכשיו הוא מעוניין למכור, הרכב גם היה רשום על שם אישתו.

בקיצור לאחר קצת שוטטות מצאתי שעכשיו הוא מפרסם עוד פעם שני רכבים למכירה.

1. מזדה לנטיס

2. סוזוקי בלאנו

 

 

שימו לב!!! המספר זהה בשתי המודעות..

טלפון 1: 054-5855912

 

ראו הוזהרתם.

פורסם

גם אם הרכבים מלוקקים ו"כמו חדש" כמו שהסוחרים אוהבים להגיד,

אם הוא מציג את עצמו כבעל, גיס, דוד, עז של מישהו שהוא לא, זה חטא מספיק גדול.

 

אם הוא אומר "שלום אני *** ואני מוכר את האוטו עבור מר פלוני אלמוני", הכל בסדר.

פורסם
גם אם הרכבים מלוקקים ו"כמו חדש" כמו שהסוחרים אוהבים להגיד,

אם הוא מציג את עצמו כבעל, גיס, דוד, עז של מישהו שהוא לא, זה חטא מספיק גדול.

 

אם הוא אומר "שלום אני *** ואני מוכר את האוטו עבור מר פלוני אלמוני", הכל בסדר.

 

1. החטא הראשון שהוא מציג את עצמו כבעלים של הרכב ומכרטט סיפור מונפץ.

2. הדבר השני שהוא מטייח ומלקק את האוטו, ומשבח אותו, והוא בכלל לא מכיר אותו כולה אצלו שבוע שבועיים במקרה הטוב.

3. זה מעצבן רק עצם המחשבה שמישהו עושה לך במפורש כסף על הגב.

מבלי להשקיע כלום.

 

נקודה למחשבה.

פורסם
1. החטא הראשון שהוא מציג את עצמו כבעלים של הרכב ומכרטט סיפור מונפץ.

2. הדבר השני שהוא מטייח ומלקק את האוטו, ומשבח אותו, והוא בכלל לא מכיר אותו כולה אצלו שבוע שבועיים במקרה הטוב.

3. זה מעצבן רק עצם המחשבה שמישהו עושה לך במפורש כסף על הגב.

מבלי להשקיע כלום.

 

נקודה למחשבה.

 

ולא מעצבן אותך שהדירה שאתה קונה, עלתה לקבלן 2/3 במקרה הטוב ממה שהוא מוכר לך?

ולא מעצבן אותך שהטלוויזיה, פלאפון, כול דבר שאתה קונה עלה ליצרן 100 שקל לייצר אותו ואתה קונה אותו באלפי שקלים?

 

חלאס עם הישראליות הזאת של לא לצאת פראייר.

הוא מוכר לך רכב תקין, לא מסתיר שום דבר, שימכור בכמה שבא לו. מתאים לך, תיקנה.

פורסם

....הוא אמר שהרכב היה של גיסו והיה אצלו במשך כמה שנים נשמע מאוד אמין ורציני, ורק עכשיו הוא עשה העברת בעלות ועכשיו הוא מעוניין למכור, הרכב גם היה רשום על שם אישתו....

 

davemustaine87 - זה לא נקרא בשבילך להסתיר?

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

hgilad123- מצד אחד כן. אבל מצד שני, אם הוא יגיד שהוא סוחר רכב וייספר את הסיפור האמיתי, יבואו אליו כול החכמולוגים כמו פותח השרשור וירצו לקנות במחיר זנות, ככה שאני יכול להבין אותו.

ולפי ההדגשה של פותח השרשור, הנושא הזה פחות מטריד אותו, הרבה יותר מטריד אותו שהוא "עושה כסף על גב הלקוח".

פורסם

אין לי בעיה עקרונית עם סוחר שיבוא ויגיד קניתי לא מענין אותך בכמה, הרכב טוב כך לבדיקה וכו' גם לו מגיע להתפרנס

הבעיה היא עם שקרנים ולא משנה אם בגדול (שלדה, ק"מ, רכב חברה לשעבר ושאר יורקות) או בקטן הרכב של סבא שלי,

תהיה ישר, מי שמשקר בקטן ישקר בסוף בגדול (בדר"כ).

פורסם

אני לא יודע מה עם אחרים.

 

אני יודע שהגינות בעיניי היא מעל הכל.

 

כל הסיפור הזה של סוחר ככה ברחוב הוא לא חוקי מאחר ומדובר פה על אדם שמעלים מס,לא מבוטח כעסק וכו' וכו'.

 

אז בעיניי לא משנה מה הוא אומר, כל עוד הוא סוחר ללא עסק מורשה בתחום הנ"ל, הוא מבחינתי פסול.

 

בראייתי (וזה גם מה שקורה פה באירלנד) סוחר רכב יש לו עסק מסודר, שנותן אחריות על הרכבים מתוך מחשבה שהוא מוכר סחורה משובחת ולא איזה מכוניות אחרי תאונות וכו'. בגלל כל מה שנאמר, אנשים יודעים שהם ישלמו יותר לסוחר מאשר לאדם פרטי במחיר של שקט נפשי, אופציה לעשות טרייד אין, וקלות ברכישת הרכב.

 

לצערי לא בטוח שזה יעבוד בארץ בתרבות המגיע לי, ההנחות, והבוא נדפוק אותו.

 

גילעד

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

למה אתם התמימים מאמינים שהרכב של אחיו/אימו/דודתו/גיסתו ולא מאמינים שהאוטו בונבוניירה.

 

פריירים לא מתים... גם סוחרי מכוניות.....

×
×
  • תוכן חדש...