Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו V6 2002- אפשר לקבל פרטים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זהו, שאני לא באמת מחפש, המודעה הזאת די נפלה עלי "בטעות", ופשוט חשבתי שאם כבר ראיתי את המודעה אולי כדאי ללכת על זה, מעבר לעובדה שלפחות בהונג קונג מדובר ברכב מאוד מאוד נדיר (אני גר פה 4 וחצי שנים ויכול לספור על 3 אצבעות את מספר הפעמים שראיתי פה איזשהו דגם של רנו).

 

למען האמת הדילמה היחידה על הפרק זה שזה לא רכב שאני אסיע בו את אישתי או הילד (באמת רכב מסוכן למי שלא מכיר אותו ספץ) ויש את ההתלבטות אם להוציא על הרכב כל חודש איזה 1000-1200 דולר אחזקה (חנייה,ביטוח,דלק) בשביל רכב שמקסימום אסע בו שעה-שעתיים בשבוע וגם לא אוכל לנצל את הפוטנציאל שלו כמו שצריך בכביש ציבורי.

 

לגבי עלות הרכב זה שטויות, אין לי בעייה להפסיד עליו 10-20% בעוד כמה חודשים כדי למכור אותו מהר.

 

לכן עלה לי רעיון נוסף שאני כרגע מנסה לברר בעזרת חבר לגבי האפשרות של אחסנת הרכב במסלול בסין ואז לנסוע אפילו איזה פעמיים בחודש למסלול ליום מסלול מסודר שבו באמת אפשר לנצל את הרכב כמו שצריך.

 

אני מקווה שהאינפורמציה שאקבל לגבי אחסנה שלו בסין תיהיה חיובית ואז אוכל ללכת על זה בלב שלם.

 

כרגע יש נטייה חיובית ללכת על הרכב אבל אני עדיין ממתין לאינפורמציה נוספת מבעל הרכב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

נסה אותה בסט-אפ נורמאלי בGT5 ותראה איך הרכב מתלבש עליך.

אני מאוד לא אהבתי את היעדר הפרוגרסיביות ביציאה מפניה תחת כוח ולכן בעקבות נסיעת המבחן הווירטואלית שערכתי לה החלטתי לא לקנות (זה והסיבה שגם לו הייתה מיובאת לארץ הייתה עולה כמו איבו 8 ).

 

מזל שבארץ אין לנו את כל הדילמות האלה גם ככה לא קל כאן.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם

אבאל'ה בדוק את עצמך כי ב GT5 הרכב הזה עושה זמנים שלא ייאמן בתור רכב מסלול מנוע מרכזי הנעה אחורית כמו קארטינג.

 

שלא נדבר על הגירסא רנו קליאו ספורט שעושה זמנים מדהימים ביחס למתחרות שלה ומעבר, אז ה V6 בכלל, משאירה מאחור הרבה מתחרים.

 

לפניי שאתה אומר משהו תתאמן על צורת הנהיגה שלך.

פורסם
נסה אותה בסט-אפ נורמאלי בGT5 ותראה איך הרכב מתלבש עליך.

...

 

אבאל'ה בדוק את עצמך כי ב GT5 הרכב הזה עושה זמנים שלא ייאמן ...לפניי שאתה אומר משהו תתאמן על צורת הנהיגה שלך.

 

מה שניכם מעשנים ומה הטלפון של הדילר?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

בGT5 הסובארו שלי הרבה יותר טובה, ניצחתי את הרנו כמה פעמים!

וגם אני רוצה את המספר של הדילר!

don't drive faster than your guardian angel can fly

ההונדה סיויק מטוס.

הונדה סיויק שנת 97 אוטומטית,, מאוד מהירה
פורסם

עידן קח דברים בפרופורציה, אפשר להסיע את האשה, האוטו לא יאכל אותה, הרכב בלתי צפוי במגבלות לא בנסיעה רגועה.

 

רכב נראה חביב, אני לא הייתי הולך על זה אלא אם אתה מתכוון להתגרזן בה במסלול, לבד.

פורסם
ה"בעיה" המרכזית של הדגם הזה היא השילוב של:

 

1.משקל נמוך.

2.בסיס גלגלים קצר מאוד.

3.מנוע אחורי-מרכזי.

4.הנעה אחורית.

5.המון כוח (נכון,זה לא המון יחסית לכל מיני מתעטשות,אבל יחסית למשקל וגודל המכונית זה המון).

 

כל אלה יוצרים רכב מאוד מאוד לא סלחן לטעויות,ברגע שטעית הוא גורם לך מיד לשלם על הטעות.

 

כל מה שתיארת תקף ללא מעט מכוניות אחרות, שלא סובלות מהבעיה הזו בצורה כה מוגזמת (קח לדוגמה לוטוס). אני לא מומחה ומזמן לא קראתי על המכונית, אבל יש לי תחושה שהבעיה שלה הייתה הניסיון להפוך קטנה-חמה-הנעה-קדמית, למין ייצור מוזר עם מנוע שיושב במקום המושב האחורי והנעה אחורית. זה לא שהיא נבנתה מראש כאחורית-מרכזי, וזה לא שלרנו יש ניסיון עתיר שנים במכוניות ספורט מהסוג הזה. היא גם לא כזו קלה, והפרופורציות שלה קצת מוזרות עם מרכז מסה גבוה יחסית.

 

אבאל'ה בדוק את עצמך כי ב GT5 הרכב הזה עושה זמנים שלא ייאמן בתור רכב מסלול מנוע מרכזי הנעה אחורית כמו קארטינג.

 

שלא נדבר על הגירסא רנו קליאו ספורט שעושה זמנים מדהימים ביחס למתחרות שלה ומעבר, אז ה V6 בכלל, משאירה מאחור הרבה מתחרים.

 

לפניי שאתה אומר משהו תתאמן על צורת הנהיגה שלך.

 

מה-זה הגזמת. לצערי, הקליאו ממש לא כזאת מרשימה ב-GT5. חבל כי נורא אהבתי אותה ב-GT4.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
יש לי תחושה שהבעיה שלה הייתה הניסיון להפוך קטנה-חמה-הנעה-קדמית, למין ייצור מוזר עם מנוע שיושב במקום המושב האחורי והנעה אחורית.... וזה לא שלרנו יש ניסיון עתיר שנים במכוניות ספורט מהסוג הזה.

רוני

 

 

אהממממ... :wink:

 

 

 

n_renault_5_maxi_turbo_12.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
וזה לא שלרנו יש ניסיון עתיר שנים במכוניות ספורט מהסוג הזה. היא גם לא כזו קלה, והפרופורציות שלה קצת מוזרות עם מרכז מסה גבוה יחסית.

האמת שלרנו עצמה, למעט הרנו 5 טורבו II של שנות ה 80' לא היה שום ידע בייצור ופיתוח מכוניות בעלות הנעה אחורית - חברת אלפין ששכנה בדיאפ התמחתה בנושא.

הרנו 5 טורבו II שהיתה מקור ההשראה לקליאו V6 נהנתה מתיכנון מוקפד שכלל בין היתר מנוע אורכי מוטה בזוית של 45C וגיר ששכן אחריו, מתלה קדמי ומערכת היגוי שונים מאלו של הרנו 5 המקורית וחלוקת משקל מצויינת, וכך נוצרה מכונית ספורט מלהיבה ומהירה גם במונחי ימינו.

הקליאו V6 לא שחזרה את הצלחתה של ה 5 טורבו II בעיקר בשל הפרש לא מספק בביצועים ומצויינותה של הקליאו ספורט "הרגילה".

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

מכונית אחת זה ניסיון עתיר שנים? אז במקרה יצא להם טוב :wink:

 

סתם, לזכותם ייאמר שהם למדו לקח וככל הנראה שיפרו את ה-V6 מאוד בדור השני. בכלל, לפתח שלדות הם יודעים, הצוחפתים האנטישמיים האלה, יימח שמם.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בכלל, לפתח שלדות הם יודעים, הצוחפתים האנטישמיים האלה, יימח שמם.

שלדות טובות היו תחום ההתמחות של פיג'ו, עוד מימי ה 404, ולא של רנו שתמיד ידעה לייצר מכוניות נוחות, חסכוניות ואמינות.

הקליאו של 91' היתה הרנו הראשונה שהיתה בעלת פוטנציאל גבוה, וגרסאות ה RSI, 16S והוויליאמס הוכיחו זאת היטב.

מה שמעניין יותר היה ההבדל הגדול בהתנהגות בין הדגמים הסטנדרטיים לדגמים הספורטיביים , הן בקליאו MK1 והן בקליאו MK2.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

זה נכון. אפשר לומר בעצם שבשנות ה-80 וה-90 פיג'ו שלטה בתחום, אבל תוך כדי שנות ה-90 ועמוק לתוך שנות ה-2000, רנו תפסה פיקוד ובעשור האחרון פשוט אין לה מתחרות בתחום הזה (בעוד פיג'ו הולכת כמעט רק אחורה...).

 

ההבדל הגדול בין הדגמים הרגילים לדגמי הספורט נובע גם מהמחויבות של רנו לתחום, ביצירת מחלקת הספורט שלה - רנו-ספורט. לא סתם קוראים למכוניות האלו "רנו-ספורט קליאו" ולא "רנו קליאו ספורט" (יחי ההבדל הקטן).

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

זה יפה לחלום ולגרום לאחרים לחלום אך מי יטפל ברכב הזה במקום מגוריך, כמו שצריך, בעלות סבירה?

 

חסרות שם, אצלך, מכוניות יפניות חזקות? ע"ע gtr?

 

אם אתה רוצה משהו מעניין תייבא מישראל סוסיתא.

 

זה יהיה שלאגר

החתימה הלכה לטייל ותיכף תשוב

פורסם
חברת אלפין ששכנה בדיאפ התמחתה בנושא.

אלפין לא הפכה לימים לחטיבת רנו-ספורט?

מחפש פיאט פנדה 4X4 דור ראשון (שנות השמונים)

כל היודע דבר או אף חצי דבר על אחת, אנא צור קשר בה"פ, תודה!


×
×
  • תוכן חדש...