Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רנו קליאו V6 2002- אפשר לקבל פרטים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 46
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אוקיי,

 

ראשית הבהרה לאור ה"פ שקיבלתי- הרכב לא בארץ (גם אני לא).

 

המחיר מאוד זול (מבקשים 37k שקלים, סביר להניח לסגור הרבה פחות), אני לא חושב שהמחיר נובע כתוצאה מכך שמדובר באקזמפלר "לימון" אלא פשוט מכך שכחדש הרכב הזה לא היה יקר וזה לא בדיוק רכב עם קהל יעד רחב או ביקוש מיוחד פה בהונג קונג.

לצורך העניין מאזדה mx-5 דור ראשון ניתן לקנות פה היום בערך ב-5 עד 10k שקלים.

 

השאלה היא אם כדאי לי להתעסק עם זה כרגע מכיוון שרכבים מסוג זה מאוד מאוד מהנים (כשהם תקינים) ויכולים להיות חתיכת קוץ בתחת כשמתעוררת בהם בעיה מורכבת (כאמור זו לא קליאו ספורט סטנדרטית).

 

תיקח תיקח, אם זה בארה"ב אני קונה לא משנה איפה בארה"ב הרכב נמצא.

 

פה ראיתי רק רנו 5 עם מנוע מרכזי והמחירים בשמיים ולחשוב שאבא שלי מכר אחת ב500 דולר ב92 :(

haters will hate

פורסם

מישהו יכול לומר בוודאות שראה כזאת בארץ?

בנתיים שמעתי רק שמועות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

הוא כבר ציין שהוא מתגורר בהונג קונג

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם

אני יודע שהוא מתגורר בהונג קונג, זה כבר עלה בערך 238497 פעמים.

אני מתייחס לזה:

עד כמה שידוע לי הן לא הגיעו לארץ בייבוא סדיר, אומרים שיש אחת בארץ שהגיעה בייבוא אישי.

פרטים מניסיון אישי על הרכב לא תמצא כאן לדעתי.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
אני יודע שהוא מתגורר בהונג קונג, זה כבר עלה בערך 238497 פעמים.

אני מתייחס לזה:

 

אני זוכר שלפני שנים אכן הגיעה אחת ביבוא אישי אבל היא ישר חזרה לחו"ל כי לא נתנו לה לוחית צהובה ( לא עברה תקינה).

פורסם

הרכב היה עבר מתת היגוי להיגוי ייתר מאוד בקיצוניות וכאשר היה נכנס להיגוי ייתר היה קשה מאוד לצפות את זה ועוד יותר קשה "לתפוס" כמו שצריך את הרכב כדי לא לעשות ספין.

 

הקליאו V6 MK1, מאוד מזכירה את ה 911 טורבו הראשונה בהתנהגות שלה (ההיא שלא בכדי כונתה "המאלמנת" THE WIDOW MAKER)

 

היית חייב להכיר את הדגם הספציפי בצורה עמוקה ואינטימית, לדעת איך הוא יתנהג בתנאים מסוימים, לצפות את זה מראש ולהתחיל לתקן את ההתנהגות עוד לפני שהרכב מתחיל לעשות את זה.

 

למשל אם היית יודע שבמהירות מסוימת בעקומה חדה הרכב יצא באייפקס להיגוי יתר חריף ופתאומי היית חייב לתת תיקונים שבריר לפני שהוא היה באמת עושה את המעבר להיגוי יתר.

 

אם היה לך את הידע הזה היית עושה ברכב דברים מדהימים.

אם לא היה (כמו מרבית האנשים), כל התיקונים שבעולם לא היו עוזרים אחרי שהתחת התחיל לפסוע הצידה והיית מרסק אותו מהר מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הקליאו V6 היתה ניסיון של רנו לשחזר את הצלחת הרנו 5 טורבו II שהיתה אף היא בעלת מנוע מרכזי והנעה אחורית.

למרות המנוע הגדול ב 50% מזה של הקליאו ספורט, ההבדל בביצועים היה די שולי והתבטא בעיקר במהירויות גבוהות, בעיקר בשל העובדה שגירסת ה V6 היתה כבדה מהספורט ב 300 ק"ג.

לפי קריאת מגזינים בחו"ל, גם התנהגות הכביש לא היתה מלהיבה, בעיקר כשההשוואה נעשה מול הקליאו ספורט, שהתנהגות הכביש היתה הצד החזק שלה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הקליאו V6 MK1, מאוד מזכירה את ה 911 טורבו הראשונה בהתנהגות שלה (ההיא שלא בכדי כונתה "המאלמנת" THE WIDOW MAKER)

 

היית חייב להכיר את הדגם הספציפי בצורה עמוקה ואינטימית, לדעת איך הוא יתנהג בתנאים מסוימים, לצפות את זה מראש ולהתחיל לתקן את ההתנהגות עוד לפני שהרכב מתחיל לעשות את זה.

 

למשל אם היית יודע שבמהירות מסוימת בעקומה חדה הרכב יצא באייפקס להיגוי יתר חריף ופתאומי היית חייב לתת תיקונים שבריר לפני שהוא היה באמת עושה את המעבר להיגוי יתר.

 

אם היה לך את הידע הזה היית עושה ברכב דברים מדהימים.

אם לא היה (כמו מרבית האנשים), כל התיקונים שבעולם לא היו עוזרים אחרי שהתחת התחיל לפסוע הצידה והיית מרסק אותו מהר מאוד.

 

ואתה רק מחזק את מה שרשמתי בהודעה המקורית.

אין אפשרות לדעת איך רכב שאתה לא מכיר ועוד עם נתונים כמו של הקליאו הנ"ל יתנהג ובטח לא כשיש זמן מועט לנהוג על הרכב.

התחלתי בזהירות יחסית ולאט לאט העלתי את הקצב, עדיין לא היתקרבתי לרמת הנהיגה של הבעלים שלה.

אני האחרון שמתיימר להגיד שאני יודע לנהוג הכי טוב בעולם, בטח שלא על רכב עם מנוע אחורי שלא נהגתי על כזה דבר בחיים.

מה שכן, הנהיגה מאוד שונה מרכבים בעלי הנעה אחורית ומנוע קדמי מרכזי שעל זה יש לי ניסיון סביר פלוס.

 

אני גאה בעצמי שלא עשיתי "ספין" ובשבילי זה מספיק :-P

פורסם
הקליאו V6 MK1, מאוד מזכירה את ה 911 טורבו הראשונה בהתנהגות שלה (ההיא שלא בכדי כונתה "המאלמנת" THE WIDOW MAKER)

 

היית חייב להכיר את הדגם הספציפי בצורה עמוקה ואינטימית, לדעת איך הוא יתנהג בתנאים מסוימים, לצפות את זה מראש ולהתחיל לתקן את ההתנהגות עוד לפני שהרכב מתחיל לעשות את זה.

 

למשל אם היית יודע שבמהירות מסוימת בעקומה חדה הרכב יצא באייפקס להיגוי יתר חריף ופתאומי היית חייב לתת תיקונים שבריר לפני שהוא היה באמת עושה את המעבר להיגוי יתר.

 

אם היה לך את הידע הזה היית עושה ברכב דברים מדהימים.

אם לא היה (כמו מרבית האנשים), כל התיקונים שבעולם לא היו עוזרים אחרי שהתחת התחיל לפסוע הצידה והיית מרסק אותו מהר מאוד.

 

אני מניח שזה מוקצן בקליאו, אבל מה שאתה מתאר נכון לעוד הרבה מכוניות מנוע מרכזי חזקות. בנהיגה בלי בקרת אחיזה, קל מאוד לבצע פרובוקציה שתגרור איבוד אחיזה מהיר וחזק ממכונית מנוע מרכזי (לפחות רובן) ושתדרוש רפלקסים מהירים כברק בכדי לתקנה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני זוכר שלפני שנים אכן הגיעה אחת ביבוא אישי אבל היא ישר חזרה לחו"ל כי לא נתנו לה לוחית צהובה ( לא עברה תקינה).

 

מה איך זה יכול להיות?

רב בוחנים עובדיה לא העביר תקינה רכב כזה?:?

''גם דברים פשוטים יכולים להיות טובים'' - אביה בת ה-10

CBR600RR-sold

z-750-crashed

wrx run by ecutek-sold

פורסם

ה"בעיה" המרכזית של הדגם הזה היא השילוב של:

 

1.משקל נמוך.

2.בסיס גלגלים קצר מאוד.

3.מנוע אחורי-מרכזי.

4.הנעה אחורית.

5.המון כוח (נכון,זה לא המון יחסית לכל מיני מתעטשות,אבל יחסית למשקל וגודל המכונית זה המון).

 

כל אלה יוצרים רכב מאוד מאוד לא סלחן לטעויות,ברגע שטעית הוא גורם לך מיד לשלם על הטעות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

קראתי לא מזמן כתבה על תהליך הפיתוח של הקליאו V6, ע"פ המתואר הלו"ז לדור הראשון היה צפוף מאוד ובנוסף רנו נתקלו

בהרבה בעיות "אריזה" של כל המכלולים לתוך הרכב.

התוצאה הייתה שהרבה שיפורים שעבדו עליהם נכנסו בפועל רק לדור השני של ה V6.

אם יש לך אפשרות אולי עדיף לך לחפש אקזמפלר של MK2.


×
×
  • תוכן חדש...