Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5278 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

הייתי רוצה לבקש את עזרתכם בפענוח השאלה כמה לחץ אוויר יש למלא בצמיגים של הסיאט איביזה שברשותי.

מצורף קובץ צילום של המדבקה שבמיכל הדלק,קשה לי להבין למה כל עמודה מתייחסת, אין סימון ברור וחד משמעי ואשמח אם תוכלו לסייע לי להבין מה המשמעות של הטבלה הזו.

 

בנוסף אני מפרט כאן את סוג הצמיגים

215/45 R16 86H

תודה !

psi.PNG

פורסם

המדבקה מתייחסת לשני סוגי רכב: תצורת 5 דלתות (hatchback) בטור המרכזי ו 4 דלתות (sedan) בטור הימני.

העמודה השמאלית מגדירה את לחץ האוויר בצמיגים הקדמיים ,

המרכזית את הלחץ בצמיגים האחוריים בתצורת 5 דלתות

והימנית את לחץ האוויר בצמיגים האחוריים בתצורת 4 דלתות.

 

בשורה העליונה - לחץ האוויר כשהרכב לא עמוס.

בשורה השנייה - לחץ האוויר כשהרכב עמוס (5 נוסעים ומטען)

 

בשורה התחתונה - לחץ האוויר בצמיג הרזרבי.

 

אם הרכב שלך הוא בתצורה ללא תא מטען ואתה נוסע בדרך כלל ללא עומס - לחץ האוויר יהיה 33 קדמי ו- 30 אחורי (כשהצמיג קר). לחץ אוויר ברזרבי יהיה 36.

פורסם

תודה רבה !!

 

המדבקה מתייחסת לשני סוגי רכב: תצורת 5 דלתות (hatchback) בטור המרכזי ו 4 דלתות (sedan) בטור הימני.

העמודה השמאלית מגדירה את לחץ האוויר בצמיגים הקדמיים ,

המרכזית את הלחץ בצמיגים האחוריים בתצורת 5 דלתות

והימנית את לחץ האוויר בצמיגים האחוריים בתצורת 4 דלתות.

 

בשורה העליונה - לחץ האוויר כשהרכב לא עמוס.

בשורה השנייה - לחץ האוויר כשהרכב עמוס (5 נוסעים ומטען)

 

בשורה התחתונה - לחץ האוויר בצמיג הרזרבי.

 

אם הרכב שלך הוא בתצורה ללא תא מטען ואתה נוסע בדרך כלל ללא עומס - לחץ האוויר יהיה 33 קדמי ו- 30 אחורי (כשהצמיג קר). לחץ אוויר ברזרבי יהיה 36.

  • 9 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מה לגבי 3 דלתות ?

 

אם אני לא טועה יש לי את אותה מדבקה בדיוק ובספר רכב כתוב לבדוק במדבקה.

 

יש לי איביזה 2011 SC עם צמיגים 215/45 R16.

 

תודה!

פורסם

על פי טבלה זו יש רק מצב אחד בו לחץ האוויר בצמיגים הקדמיים גבוה יותר מן האחוריים:

רכב בתצורת hatchback כאשר אין עומס במושב האחורי ובתא המטען.

 

בכל התצורות האחרות לחץ האוויר זהה או גבוה יותר בצמיגים האחוריים.

פורסם
פעם ראשונה שאני נתקל בלחץ אוויר בצמיגים הקדמיים שהוא יותר גבוהה מהצמיגים האחוריים.

 

גם אצלי בפולו זה ככה ודווקא נשמע דיי הגיוני. המנוע נמצא מקדימה ושם רוב המשקל. זה משתנה כשישבים 2 או 3 אנשים מאחורה ויש ציוב בבגאז'

פורסם

רנו פלואנס ZE החשמלית

מגיע עם צמיג גודייר EFFICIENTGRIP ולחץ אויר 42 בקדמיים ו 45 באחוריים...

 

ירון-צמיגי גודייר

פורסם
המדבקה מתייחסת לשני סוגי רכב: תצורת 5 דלתות (hatchback) בטור המרכזי ו 4 דלתות (sedan) בטור הימני.

העמודה השמאלית מגדירה את לחץ האוויר בצמיגים הקדמיים ,

המרכזית את הלחץ בצמיגים האחוריים בתצורת 5 דלתות

והימנית את לחץ האוויר בצמיגים האחוריים בתצורת 4 דלתות.

 

בשורה העליונה - לחץ האוויר כשהרכב לא עמוס.

בשורה השנייה - לחץ האוויר כשהרכב עמוס (5 נוסעים ומטען)

 

בשורה התחתונה - לחץ האוויר בצמיג הרזרבי.

 

אם הרכב שלך הוא בתצורה ללא תא מטען ואתה נוסע בדרך כלל ללא עומס - לחץ האוויר יהיה 33 קדמי ו- 30 אחורי (כשהצמיג קר). לחץ אוויר ברזרבי יהיה 36.

 

ההסבר אכן מקיף ומושכל , אבל דע עקא , לסיאט איביזה החדשה אין דגם סדאן 4 דלתות , אלא - דגם האצ'בק 5 דלתות ,

סטיישן 5 דלתות (FLOW) , ודגם "קופה" SC - שלוש דלתות. העמודה הימנית ביותר מתייחסת אליו !

פורסם

התייחסתי לשלט מבלי להכיר את הדגמים של סיאט, בהחלט ייתכן שהכוונה בשלט לדגמים האלה:

בעמודה הימנית

9k=

ובעמודה השמאלית

2Q==

 

אני לא רואה הבדל בצורת ה"זנב" של גרסאות 2 דלתות ו- 4 דלתות

יכול להיות שעומס הצמידים שלהן זהה.

images?q=tbn:ANd9GcRmcaMj9EXpW7JFUGBBwzw8150tiLq8ouDcEiOvnQZFDvkA1bVp

×
×
  • תוכן חדש...