Jump to content

EyalA

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של EyalA

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. אז גם ב-3 דלתות (האצ'בק), צמיגים 16" וללא עומס בד"כ הקדמיים 33 והאחוריים 30 ?
  2. מה לגבי 3 דלתות ? אם אני לא טועה יש לי את אותה מדבקה בדיוק ובספר רכב כתוב לבדוק במדבקה. יש לי איביזה 2011 SC עם צמיגים 215/45 R16. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...