Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5576 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב,

 

יום שישי אני נוסע לקנות גולף מנוע 2.0 ידנית.

הרכב עם 20000 קילומטר,קצת גבוהה אני יודע,היית ירוצה לקבל המלצות

לבדיקה,"מחלות" למיניהם,וכל מיני הצעות של אנשים בעלי ניסיון עם הרכב הזה.

 

תודה רבה:lol:

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם
בוקר טוב,

 

יום שישי אני נוסע לקנות גולף מנוע 2.0 ידנית.

הרכב עם 20000 קילומטר,קצת גבוהה אני יודע,היית ירוצה לקבל המלצות

לבדיקה,"מחלות" למיניהם,וכל מיני הצעות של אנשים בעלי ניסיון עם הרכב הזה.

 

תודה רבה:lol:

מצחיק שבפעם השנייה,אני "מוצף" בתשובות ועצות.

תודה רבה

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

בנוסף לבדיקת הניירת (רשיונות ואימות יד הרכב, ת.ז של המוכר וכו') בקש הסטוריית טיפולים, וראה שהרכב טופל בצורה קבועה ובזמן(תראה גם אצל מי טופל) - זה סימן שהבעלים של הרכב דואג / מזניח את הרכב (חשוב - גם מפני שהרכב כבר עם ק"מ דיי גבוה).

בקש לבצע נסיעת מבחן ברכב ושים לב לרעשים חשודים או כל תופעה שהיא (לשים לב שלא דולקות נוריות אזהרה למיניהן). שים לב (כשהמנוע חם) שמד הטמפרטורה נמצא באמצע הסקאלה. בדוק תקינות חלונות חשמליים, נעילה מרכזית ומזגן (חימום + קירור).

נקודת תורפה בגולפים מהשנתונים הללו, היא הפלסטיקה, אשר דוקא די עמידה, אולם נוטה לסבול מקילופים (לא יפה וויזואלית).

קח בחשבון שמנועים 2.0 נוטים לצרוך שמן, וזה דבר ידוע (עקב פגם בייצור).

alfa 156 2.5.

פורסם
בנוסף לבדיקת הניירת (רשיונות ואימות יד הרכב, ת.ז של המוכר וכו') בקש הסטוריית טיפולים, וראה שהרכב טופל בצורה קבועה ובזמן(תראה גם אצל מי טופל) - זה סימן שהבעלים של הרכב דואג / מזניח את הרכב (חשוב - גם מפני שהרכב כבר עם ק"מ דיי גבוה).

בקש לבצע נסיעת מבחן ברכב ושים לב לרעשים חשודים או כל תופעה שהיא (לשים לב שלא דולקות נוריות אזהרה למיניהן). שים לב (כשהמנוע חם) שמד הטמפרטורה נמצא באמצע הסקאלה. בדוק תקינות חלונות חשמליים, נעילה מרכזית ומזגן (חימום + קירור).

נקודת תורפה בגולפים מהשנתונים הללו, היא הפלסטיקה, אשר דוקא די עמידה, אולם נוטה לסבול מקילופים (לא יפה וויזואלית).

קח בחשבון שמנועים 2.0 נוטים לצרוך שמן, וזה דבר ידוע (עקב פגם בייצור).

 

 

שמעתי משהו על צריכת שמן,חוץ מיזה,ידוע על בעיות גירים בגרמניות,גם בידני או רק באוטו'

חיישנים מנוע דברים שהולכים מהר מאוד מין מחלות כאלה קיים?ידוע משהו??

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

בעיית גירים - בדר"כ מופיעה (וקריטית יותר) ברכבים אוטומטיים (ששם הגיר אינו מאריך כ"כ ימים).

היתה לי בזמנו גולף (1.6 אוט'), פרק זמן של כ-8 שנים, ומה שהתקלקל, היה מתג אור בלם (ולא שום חיישן).

עריכה - המלצה שלי - אם אתה מאיזור המרכז, קח את הרכב (בתאום טלפוני) לבדיקה, למוסך רון (המתמחה ברכבים אלו) ותוכל לקבל חוות דעת מקצועית, לפחות על המצב המכאני של הרכב (את פרטיו של רון תמצא בפורום).

alfa 156 2.5.

×
×
  • תוכן חדש...