Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חתול מתמסר בקצב שלו. החתול שלי לא הסכים לבוא איתי במגע בשבוע הראשון שבו הוא היה פה, והסתגר כל שעות היום על חלון שאין לנו גישה אליו. רק כעבור שבוע הוא ניאות לרדת מהחלון ולבוא להיות בחברתנו.

כשבאים אלי הביתה אנשים, הוא שוב חוזר לחלון עד שהם ילכו. כזה הוא, לוקח לו זמן עד שהוא נפתח לאנשים חדשים.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שרשור כלבבי.

חתול זו חיה אינטיליגנטית בצורה יוצאת דופן, ורבים משונאי החתולים פשוט לא מבינים את ההתנהגות שלה ומפרשים אותה כאנוכית, אבל זה ממש לא ככה.

לפני שנתיים וחצי הרדמנו את גוגו, חתול שהתנהגותו דמתה יותר לכלב מאשר לחתול. הוא היה משחק איתי, מעיר אותי בבוקר, כל פעם שקראו לו הוא בא, לא משנה מתי ובאיזו שעה. זה הכל שאלה של איך מתייחסים אליהם, איך מחנכים אותם ובעיקר צריך להבין ולפרש נכון את ההתנהגות שלהם.

 

לפני שלושה שבועות התפרסמה ב"ידיעות אחרונות" כתבה מגמתית על חתולים והנזקים (?!) שהם גורמים הם שכן הם למעשה נמצאים בראש פירמידת המזון של הטבע בארץ ואין להם אוייבים טבעיים. הסתכלות בצורה הזו על החתול פשוט מחפירה ומבזה את האינטיליגנציה של הקוראים ושל כותבת הכתבה. כאב לי הלב לקרוא את זה ואיזה "בוסט" של עידוד שנאת חתולים הכתבה הזאת מסוגלת להביא עימה.

 

איתמר.

 

בתמונות גוגו, החתול הכי לא-חתול שהיה.

4e5y4y.jpg

11A_0290.jpg

AAA 003.jpg

Picture 068.jpg

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
זה הכל שאלה של איך מתייחסים אליהם, איך מחנכים אותם ובעיקר צריך להבין ולפרש נכון את ההתנהגות שלהם.

נכון מאוד, אבל עדיין יש חתולים בעלי אופי תוקפני או שתלטני מדי, שלא מתאימים לבית.

כבר נתקלתי ביותר ממקרה אחד שבו נאלצו להחזיר חתולה מופרעת לרחוב,

והיא כמובן הייתה מאוד מרוצה מזה (אופי של מלכת-שכונה...).

- - - - - - - - - -

אגב, מי צריך כלב כשהחתולה אוהבת לשחק ב"fetch"? (מתנצל על איכות הצילום. זהו, צילום אחרון, מבטיח!)

DSCF4381_small.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון, אחרי כמה דחיות אצל וטרינר הגיע היום וטרינר ולקח את החתולה :cry:

היא הולכת לעבור עיקור וחיסון.

הוא הכניס אותה לכלוב ולקח אותה. הבכי עומד לי בגרון :cry: :cry:

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

Az כתב:

הוא הכניס אותה לכלוב ולקח אותה. הבכי עומד לי בגרון :cry: :cry:

 

חכה כשהיא תחזור אליך כולה מסטולה מחומר ההרדמה..כשעיקרנו את החתול שלנו, הוא חזר כל כך מסטול שהוא הלך בזיגזג ולאחר מכן ישן במשך 5 שעות רצוף.. icon_lol.gif

 

חתול מתמסר בקצב שלו. החתול שלי לא הסכים לבוא איתי במגע בשבוע הראשון שבו הוא היה פה, והסתגר כל שעות היום על חלון שאין לנו גישה אליו. רק כעבור שבוע הוא ניאות לרדת מהחלון ולבוא להיות בחברתנו.

כשבאים אלי הביתה אנשים, הוא שוב חוזר לחלון עד שהם ילכו. כזה הוא, לוקח לו זמן עד שהוא נפתח לאנשים חדשים.

 

אתה בטוח? כי בפעם הראשונה שראיתי אותו הוא התחבא מתחת לספה שהרמת.. :wink:

פורסם
אתה עושה את הדבר הכי נכון (עיקור) :-)

יפה מאוד.

 

הקטע הכי עצוב היה, שהכניסו אותה לכלוב והיא מסתכלת עליי מבחוץ ובוכה :cry:

אני מקווה שכשהיא תחזור היא לא תתחיל לצעוק עליי שככה הפקרתי אותה :-)

טוב היא תכף צריכה לחזור וכבר הספקתי לקנות לה צעצוע וחטיף שאמור להיות לה טעים :roll:

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)


×
×
  • תוכן חדש...