Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5570 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Az לא צריך לדעת כלום, תרים טלפון, תספר בדיוק מה שכתבת בהודעה הראשונה ותבקש לבוא לבדיקה

אני מאוד מעריך את זה שזו חיה ראשונה שלך ואתה מתעניין, בבקשה תסנן את ההודעות הרעות מהטרד הזה וגש בבקשה עכשיו לטפל בחתולה, היא סובלת וחבל, כי אתה אוהב אותה.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

התקשרתי לווטרינר סיפרתי לו כל מה שקרה.

הוא אומר שזה כנראה כלום וככל הנראה זה פשוט בגלל שהיא לא הייתה יום שלם בבית וכל מה שמתלווה לזה.

לדבריו, העיקור לא יכול להתבצע כרגע מכיוון שהיא עוד קטנה.

בכל אופן קבעתי אליו עוד השבוע.

 

כן, כנראה שיש אנשים שמעדיפים לעקוץ מאשר לעזור. בכל אופן זה לא עוזר.

 

תודה, נחזור לעדכן.

 

עריכה: עם הזמן מצבה משתפר, היא סוף סוף נותנת שירימו אותה

וחזרה לשחק (נהיו לה נשיכות חזקות ^^).

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

אני חושב שהתגובות שקיבלת היו די הולמות, כולל שלי. אין כוונה לעקוץ אלא להעיר אותך. אתה לא ממש מעניין אותי - על החתולה רחמיי.

 

אף אחד מאיתנו (ככל הידוע לי) איננו וטרינר וגם וטרינר לא יכול לאבחן את מצב החתולה לפי התיאור. כשהחתולה מתנהגת באופן חריג, במיוחד אם היא אפאטית או מפסיקה לאכול, יש לקחת אותה לבדיקה כדי לודא שאיננה חולה או פגועה. הזמן הוא לפעמים קריטי, במיוחד במקרים של דימום פנימי (למשל אחרי תאונת דרכים או בעיטה שקיבלה מחלאות שלצערי לא חסרים), חסימת מעיים, הרעלה, הרנייה מאחד הסוגים ועוד.

 

לא כתבת בת כמה היא - אפשר לעקר חתולה מגיל 3 חודשים בערך (אם היא בריאה) וכדאי לעקר אותה לפני הייחום הראשון - מצמצם משמעותית סיכוי לגידולים.

:turn-l:
פורסם

אפשר לציין כבר שהחתולה חזרה לעצמה, לא הפסיקה לרגע לאכול ולשתות אין עם זה בעיה.

הבעיה הייתה השוק שהיא קיבלה (ויחד עם זה אני), אבל כרגע היא בסדר.

אני מאמין שאין צורך לציין שבכל זאת אני לוקח אותה לווטרינר.

אך לגבי העיקור, אתה בטוח לגבי ה-3 חודשים? אם ככה מדוע הוא אמר שעושים את זה קרוב לחצי שנה? 7 חודשים?

או שלא הבנתי טוב?

בכל זאת הכל יתבהר עוד השבוע.

תודה. וסליחה אם הייתי תוקפני יתר על המידה, פשוט הקושקוש הזאת חשובה לי :roll:

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

אני עכשיו רואה שכתבתי בטעות 3 חודשים כשהנכון - 6 חודשים ומעלה. מה שחשוב - לבצע את העקור לפני הייחום הראשון.

:turn-l:
פורסם

תרשה לי לתת עצה קטנה (מתוך ניסיון של משהו כמו 20 שנה עם חתולים בבית, אמא שלי אוהבת חתולים)

אל תתן לחתולה לצאת לטייל בחוץ.זה לא כלב והוא לא חייב את זה. תקנה לך ארגז חול ששם היא תעשה את הצרכים שלה ויהיו לה חיים מאושרים ונטולי דאגות בתוך הבית.

חתול ביתי לא מכיר את הסכנות שבחוץ (מכוניות) ויש לו אמון גדול יותר בבני אדם (גם אם נראה לך שהחתול שלך חושש מזרים שבאים אליך לבית למשל), מה שהופך אותו למטרה קלה יחסית למתעללים למינהם שאם תשאל אותי כדאי לקטוע להם את הידיים.

מה גם שלפעמים עיריות כלשהן מפזרות רעל או עושות לכידה של חתולי רחוב.

V5

פורסם

שמח לשמוע שיש שיפור.

סתם שתדע, אתה עוד במצב טוב -

השכנות-סטודנטיות שלנו אימצו חתולה מהרחוב באופן הזה:

הן ציפו שהיא תחרבן בקופסה שהם אילתרו (בלי חצץ, כמובן)

ותאכל מהשאריות של האוכל שלהן. :shock:

 

מזל שהייתי בסביבה עם ארגז, חצץ, אוכל וטיפות נגד פרעושים!

 

 

---

אגב, אם לא אמרו את זה קודם, השרשור הזה לא שווה בלי צילומים...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קניתי ארגז עם חול, זה מיועד ללילה בעיקר.

תשמע, אני מבין שמסוכן להוציא אותה החוצה, אבל זה מה שהיא רוצה,

אז אוקיי יש סכנות אבל אין מה לעשות אי אפשר לכלוא אותה בתוך הבית.

מישהו הביא פה דוגמא על בני-אדם, אז בוא נגיד שהבן שלך לדוגמא רוצה לצאת לשחק בחוץ,

אבל גם הוא לא מכיר את הסכנות למיניהן שיש בחוץ, אז אי אפשר לכלוא אותו. (אוקיי אבל בני אדם אפשר ללמד, אבל אני מקווה שהבנת את הפואנטה). החתולה מייללת שהיא רוצה לצאת החוצה לשחק, להריח, לראות דברים אחרים מה לעשות...

 

תמונות של הפונפונה :-o

http://www.f2h.co.il/8bqfwwrm3iop

http://www.f2h.co.il/iid9zpwwskhd

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

מותק של חתולה, אבל למה צריך 7328 לחיצות כדי לראות אותה...? עזוב, סתם מקטר.

 

אין שום בעיה עם טיולים בחוץ, זה תלוי באופי של החתול/ה,

ובקומה שבה אתה גר, אהם אהם. אם בכל מקרה מדובר בחתולה

שהיא חתולת רחוב במקור, יש את כל האינסטיקטים הדרושים, רק צריך ניסיון שיגיע עם הזמן.

 

על זאת, לדוגמה, אני לא כל כך סומך. שום ניסיון רחוב.

DSCF4695_small.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

קטנה וחמודה, בת כמה?

גם לנו יש אחת אפורה.

מצ"ב תמונות של 2 החתולות שיש לי בבית. האפורה בת 15 (פז"מ) הלבנה בת 5.

והבונוס זה חתול מזעזע למדי שלמזלי לא שלנו אלא של דודה שלי :shock::lol:

05122010130.jpg

28122009088.jpg

18052010095.jpg

V5

פורסם

סתם מתוך סקרנות - מישהו יכול להסביר בקצרה על הקטע הזה של העיקור? לא ידעתי שזה כ"כ קריטי.

האם יש סכנה בחתולה לא מעוקרת, חוץ מזה שהיא תיכנס להריון? והאם המצב דומה גם במקרה של חתול לא מסורס?

פורסם

אני לא בדיוק יודע בת כמה היא,

בסביבות ה5 חודשים פלוס מינוס.

hans, תוכל באמת להסביר לי איך שמים תמונה כמו שאתה שמת? ולא 100 לחיצות (זה באמת מעצבן....).

 

תודה.

90 קמ"ש זו רק המלצה (:roll:)

פורסם

חתול לא מסורס גם יסריח וגם יברח מתי שהוא,

חתולה לא מסורסת עלולה לברוח, ובכל מקרה תיילל עד צאת נשמתה ונשמתך בתקופת הייחום.

 

האמת שלא מבצעים סירוס או עיקור כמעט רק כשמדובר ב"ייצור" גורים גזעיים.

 

עריכה:

אני עושה "עבודה שחורה" - מקטין בעצמי את התמונות ומעלה דרך "נהל קבצים מצורפים".

אפשרות אחרת - להעלות את הקבצים לאתר שמאפשר להפנות אותם ישירות דרך גוף ההודעה ("הוסף תמונה").

 

(וזה המצב הטבעי ברוב שעות היממה)

DSCF4460_small.jpg

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לא צריך לעשות עבודה שחורה, הפורום עושה את העבודה השחורה בשבילך.

כל תמונה שאני העלתי פה היא במקור מעל 600KB וברזולוציה של משהו כמו 2600X2000, כשהעלתי אותן הן הוקטנו אוטומטית לרזולוציה סבירה ולגודל של משהו כמו 100KB

V5


×
×
  • תוכן חדש...