Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5571 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תרשה לי לתת עצה קטנה (מתוך ניסיון של משהו כמו 20 שנה עם חתולים בבית, אמא שלי אוהבת חתולים)

אל תתן לחתולה לצאת לטייל בחוץ.זה לא כלב והוא לא חייב את זה. תקנה לך ארגז חול ששם היא תעשה את הצרכים שלה ויהיו לה חיים מאושרים ונטולי דאגות בתוך הבית.

חתול ביתי לא מכיר את הסכנות שבחוץ (מכוניות) ויש לו אמון גדול יותר בבני אדם (גם אם נראה לך שהחתול שלך חושש מזרים שבאים אליך לבית למשל), מה שהופך אותו למטרה קלה יחסית למתעללים למינהם שאם תשאל אותי כדאי לקטוע להם את הידיים.

מה גם שלפעמים עיריות כלשהן מפזרות רעל או עושות לכידה של חתולי רחוב.

 

:mm_yeah: ענק.

גם לי ולחברתי יש חתול נטוש שמצאנו ואימצנו כשהייתי במעונות הסטודנטים.

אני גם ממליץ לך לקנות ארגז חול גדול. מה שמוכרים בחנות חיות הם לא תמיד מומלצים-כי גם המחירים מופלצים.

קניתי ארגז חול ענק לחתול ב ACE ב50 שקל, ונשאר עוד המון מקום לחתול להתנועע ולעשות מה שבא לו.

תשתדל לא להוציא אותה מהבית.

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חתול זה בע"ח מדהים: יש לו פאסון, הוא עושה רק מה שטוב לו (בניגוד לכלב, שמבטל את עצמו בפני בעליו) ומספק הגנה ביולוגית נהדרת לבית שבו הוא חי. כבונוס, כמעט ולא צריך לטפל בו, למעט אספקת מזון ומים, חול לעשיית צרכים ומתן ליטופים בכל פעם שחוזרים הביתה מהעבודה.

אני לא יכול לסבול את המחשבה שיש אנשים שמתעללים בבע"ח בכלל ובחתולים בפרט בשביל הכיף. זה פשוט מזעזע.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
סתם מתוך סקרנות - מישהו יכול להסביר בקצרה על הקטע הזה של העיקור? לא ידעתי שזה כ"כ קריטי.

האם יש סכנה בחתולה לא מעוקרת, חוץ מזה שהיא תיכנס להריון? והאם המצב דומה גם במקרה של חתול לא מסורס?

 

אני כמובן אינני וטרינר ורק חוזר על הסברים שקיבלתי. ייחומים מעלים את ההסתברות לסרטן רחם ועטינים שנפוצים אצל חתולות. סטטיסטית, עיקור לפני הייחום הראשון משפר את תוחלת החיים של החתולה. יש גם זריקות נגד ייחום שלגבי חלק מהן יש חשדות שהן בעצמן מסוכנות ומעלות סיכוי לסרטן. אגב, חתולה מיוחמת בבית זה תענוג מפוקפק מאוד - קולות רמים, התנהגות "שיכורה" ורבבות זכרים מתגודדים ליד הדלת. יש לי חתולה שנולדה עם ריאה בודדת ולכן היה אפשר לעקר אותה רק בגיל מבוגר, כשהגיעה לגודל המקסימלי, אז חוויתי זאת לא מעט.

 

לגבי סירוס - אם הוא נעשה בגיל צעיר, הוא מנטרל את ההתנהגויות ה"גבריות" של החתול - נטייתו "לסמן" (נחשו איך) את הטריטוריה שלו ולהלחם עם כל זכר שפולש אליה - וגם זה משפר אית תוחלת חייו (ואיכות חיי בעליו).

 

יש אנשים

:turn-l:
פורסם

לגבי סירוס - אם הוא נעשה בגיל צעיר, הוא מנטרל את ההתנהגויות ה"גבריות" של החתול -להלחם עם כל זכר שפולש אליה

מסתבר שלא כ"כ, החתול שלי הבריח באישון לילה חתול אחר שהסתנן לנו לתוך הדירה, מאד באגרסיביות.

 

Pussy_closeup_by_psychuil.jpg

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם

והנה 2 הילדות שלי. :)

Amber.jpg

scarlet.jpg

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אז ככה,

יש לי חתולה קטנה מבערך היום שנולדה,

עכשיו היא גדלה ומה לעשות אנחנו מוציאים אותה החוצה, בין היתר שתעשה את הצרכים שלה,

וגם בשביל שתצא קצת החוצה (היא רוצה לצאת ו"לטייל").

הסיפור שלנו התחיל היום בבוקר, היא יצאה החוצה, ולא חזרה. עכשיו כל הזמן (!) היא חוזרת לא מתרחקת, ויודעת את הדרך.

היום בערב היא חזרה, כולה מפוחדת הלכה לקערת אוכל שלה, אכלה שתתה, קפצה לספה והלכה לישון.

כשהגעתי אליה לראות מה קורה איתה, היא פשוט התרחקה ממני וכאילו מפחדת שאני יעשה לה משהו,

פעם היא הייתה מלקקת אותי נדבקת אליי ולא עוזבת אותי, ועכשיו, כלום, היא מפחדת וכל פעם שאני בא להרים אותה היא בוכה

וממש מפחדת. אני מתחיל לחשוב שאולי היא נפגעה ברגליים וכואב לה שאני מרים אותה.

אבל מצד שני היא הולכת בסדר גמור.

 

אני ממש לא יודע מה קרה לה!! יש לכם רעיונות??

 

תודה רבה. בעלים מודאג.

 

 

תביא אותה אלינו :) החתול שלי יטפל בא טוב כולל משחק מקדים :)

 

http://www.youtube.com/watch?v=5m2UUn0OE3w דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם

אם בתמונות של שליטי העולם התחתון עסקינן, הנה בעל-זבוב שלנו.

n506546942_1518540_8236.jpg

Picture 513.jpg

"חבר, אתה נוחר"

ביני אוטוביאנקי A112 ג'וניור 84'

פורסם

נא להכיר-שמיל,החתול שלי ושל החברה שלי כשהוא היה בן חצי שנה, מצולם כנגד האייפון לשעבר שכובס במכונת הכביסה (סטיב ג'ובס ייקום דמו). עכשיו שמיל "קצת" יותר גדול :twisted: . מצאנו אותו במקווה ישראל ואימצנו אותו אלינו (טוב, נו-הוא אימץ אותנו.. :roll:).

שמיל 1.jpg

שמיל 2.jpg

פורסם

יש

האם יש יצור חמוד יותר? :inlove:

 

מזכיר לי את אגדת הילדים על העכברים שניסו לתלות פעמון על החתול :lol:

 

אני בעד פתיחת שרשור בעלי חיים של חברי הפורום :roll:

פורסם

אתם רושמים כמה שהחתולים שלכם חמודים ונותנים אהבה, וזה ממש לא ברור מאיליו, אני נורא אוהב בעלי חיים מכל הסוגים, וכשאני רואה חתול רעב ברחוב, אני נכנס במיוחד לסופר, קונה לו שמנת ונותן לו.

אבל לצערי לא יצא לי להחשף לאותה החזרת אהבה מהחתולים, אולי בגלל שהחתול היחידי שיש לי חשיפה יומיומית אליו, היא החתולה של חבר שלי, הוא אימץ אותה מתנו לחיות לחיות כשהיא הייתה בת שבועיים או שלושה, וגידל ועדיין מגדל אותה ונותן לה את כל הצריכים שחתול רק יכול לבקש, אבל החתולה פשוט רעה, לא נותנת להתקרב אליה, תמיד מתבודדת, אם אתה מנסה להתקרב היא ישר תוקפת ושורטת,אי אפשר להרים אותה לידיים בכלל, היא נותת את האפשרות הזאת רק לחבר שלי שהוא הבעלים שלה, וגם אז זה נורא בערבון מוגבל, ואחרי כמה שניות פשוט מוציאה שיניים שורטת וקופצת מהידיים. לי נראה שהיא משוגעת או משהו כזה.

דרך אגב, היא כבר בת שנתיים היום, ומהיום הראשון ועד היום לא היה שינוי בהתנהגות שלה, פשוט רעה.

פורסם

ליסי.

23445_1354516377432_1067107638_1082797_2571820_n.jpg

 

ברון

30425_1430056985900_1067107638_1283528_620456_n.jpg

 

אפריל

198276_1808000714257_1067107638_2135662_5711760_n.jpg

 

אדיק

185629_1807985273871_1067107638_2135598_5649096_n.jpg

 

וזה מהמלטה אחרונה ואנחנו משאירים אותו אצלנו

180682_1931107596819_1216114725_2344910_5685095_n.jpg

פוסט עם כל הלוחיות היפות http://bit.ly/1w7byAl

מנהל קבוצת "לוחיות רישוי יפות" בפייסבוק

זה חתיכת פריק שואו מה שהולך פה
פורסם
אתם רושמים כמה שהחתולים שלכם חמודים ונותנים אהבה, וזה ממש לא ברור מאיליו, אני נורא אוהב בעלי חיים מכל הסוגים, וכשאני רואה חתול רעב ברחוב, אני נכנס במיוחד לסופר, קונה לו שמנת ונותן לו.

אבל לצערי לא יצא לי להחשף לאותה החזרת אהבה מהחתולים, אולי בגלל שהחתול היחידי שיש לי חשיפה יומיומית אליו, היא החתולה של חבר שלי, הוא אימץ אותה מתנו לחיות לחיות כשהיא הייתה בת שבועיים או שלושה, וגידל ועדיין מגדל אותה ונותן לה את כל הצריכים שחתול רק יכול לבקש, אבל החתולה פשוט רעה, לא נותנת להתקרב אליה, תמיד מתבודדת, אם אתה מנסה להתקרב היא ישר תוקפת ושורטת,אי אפשר להרים אותה לידיים בכלל, היא נותת את האפשרות הזאת רק לחבר שלי שהוא הבעלים שלה, וגם אז זה נורא בערבון מוגבל, ואחרי כמה שניות פשוט מוציאה שיניים שורטת וקופצת מהידיים. לי נראה שהיא משוגעת או משהו כזה.

דרך אגב, היא כבר בת שנתיים היום, ומהיום הראשון ועד היום לא היה שינוי בהתנהגות שלה, פשוט רעה.

 

היי,

יפה מאוד שאתה חושב על החתולים הרעבים. רק דע ששמנת זה לא טוב כל כך עבורם כי הם לא מעכלים חלב. עדיף לתת להם טונה במים.

חתולים משתנים באופיים מחתול לחתול. כשמאמצים גור, אי אפשר לדעת מה תהיה האישיות שלו.

הרבה חתולים לא סבילים למגע ממושך, במיוחד מזרים. זה לא שהיא משוגעת, היא פשוט לא אוהבת מגע ורוצה מגע בתנאים שלה בלבד.

יש לי 2 חתולות, אחת לא אוהבת שנוגעים לה בבטן להרבה זמן אבל מצד שני מאוד אוהבת שאני מרים אותה. השניה שונאת שמרימים אותה אבל אפשר ללטף לה את הבטן שעות והיא רק תגרגר בהנאה.

 

אגב, חבר שלך יכול לנסות להרגיל אותה להנות מזה שהיה בידיים שלו. היא כנראה אוהבת להיות בשליטה כרגע ולא מסוגלת להנות מלהיות על הידיים שלו. שינסה כל יום להרים אותה ולדבר איתה בטון מרגיע וללטף אותה. כל פעם שהיא עושה סימנים של לברוח אז מיד לשחרר אותה בעדינות שתרגיש שהיא קובעת כמה זמן היא על הידיים. יכול להיות שברגע שתרגיש יותר בטוח, היא תוכל להיות יותר בידיים שלו ולהנות מתשומת הלב. זה פשוט יקח זמן והתמדה מצד חבר שלך. ואולי זה גם לא יצליח, תלוי באופי של החתולה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...